|

دستور پخت سوپ بروکلی

طرز تهیه سوپ بروکلی با چدار؛ طعمی تکرار نشدنی که عاشقش میشید

broccoli and cheddar soup recipe

سوپ بروکلی و سبزیجات یکی از خوشمزه ترین، جذاب ترین و سبک ترین پیش غذاهایی است که شما می تونید برای خودتون یا مهمون های غزیزتون آماده کنید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- همیشه نوآوری وخلاقیت توی آشپزی باعث میشه که اتفاق های خارق العاده و جذابیه بیوفته برای همین هم همیشه یک سری غذا ها، پیش غذاها و دسر ها هستند که شما هنوز امتحانشون نکردید علی رغم این که طعم بی نظیری دارند و حسابی هم دلبری می کنند.

سوپ بروکلی و سبزیجات یکی از خوشمزه ترین و سبک ترین پیش غذاهایی است که می تونید برای خودتون یا مهمون هاتون آماده کنید. یه ویژگی بسیار جالب و تاثیر گذار این سوپ اینه که خیلی هم سالم و مقویه، در حدی که می تونید اون رو گاها به عنوان یک وعده ی اصلی هم سرو کنید مخصوصا برای وعده ی شما.

حالا اگر شما از اون دست آدم ها هستید که همیشه برای امتحان کردن غذاها و طعم های جدید آماده اند بهتون پیشنهاد می کنیم که حتما به خوندن ادامه بدید که عاشق این سوپ جذاب و خوشگل میشید.

مواد لازم برای سوپ بروکلی:

کلم بروکلی: 3 لیوان

سیب زمینی نگینی خرد شده: 3 لیوان

پیاز نگینی خرد شده: 3 لیوان

هویج رنده شده: 1 لیوان

سیر له شده: 2 حبه

آب سبزیجات (استاک سبزیجات): 2 لیتر

شیر: 3 لیوان

خامه: 2/1 لیوان

آرد سفید: 1 الی 2/1 قاشق غذا خوری

روغن زیتون یا کره: 1 قاشق غذا خوری

پنیر چدار رنده شده یا خرد شده: 1 لیوان ( اگر از پنیر پارمسان هم کنارش استفاده کنید طعمش بهتر میشه اما ضروری نیست)

نمک، فلفل قرمز و فلفل سیاه: به میزان دلخواه

آماده سازی:

به گزارش شایانیوز، تو مرحله ی اول میریم سراغ پیاز ها و هویج هایی که از قبل خرد شدند و اونها رو تفت میدیم و کمی بعد یک مقدار از سیر ها رو به همراه سیب زمینی ها و کلم ها بهشون اضاف می کنیم و اجازه میدیم همچنان روی شعله بمونند. تو مرحله ی بعد نمک، استاک سبزیجات و فلفل ها رو اضافه می کنیم و بعد در قابلمه رو میبندیم و اجازه میدیم تا حدودا برای 30 دقیقه بمونند تا خوب پخته بشند.

در همین حال میریم سراغ آرد ها و توی یک قابلمه ی جدا برای تایم کوتاهی تفتشون میدیم و خیلی زود شیر رو بهش اضاف می کنیم و شروع می کنیم به هم زدن، بعد هم نوبت میرسه به خامه و پنیر چدار که باید به آرد و شیرمون اضافه کنیم.

در مرحله ی بعد وقتی که ترکیب آرد و پنیر آماده شد اون رو به مواد سوپ که در حال پختن بود اضافه می کنیم و مجددا در قابلمه رو میبندیم و اجازه میدیم که کمی بمونه تا کاملا باهم ترکیب بشند.

مرحله ی سوم آخرین مرحله و البته جذاب ترین مرحله از هر آشپزی ایست یعنی سِرو کردن هنرتون. امیدواریم که از این سوپ خوش طعم و مقوی لذت ببرید.

ویدئو از صفحه: tasty_maral

عکس از صفحه: shikpaz

اگر دوست دارید آشپزی های ما را دنبال کنید به صفحه آشپزی شایانیوز سر بزنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها