|

فرش سبز

فرش سبز یه انتخاب تجملاتی و شیییک؛ خاص پسندها بشتابید

decorate your room with green carpet

همیشه اضافه کردن یه رنگ تاثیر قابل توجهی در زیبایی و جذابیت دکوراسیون داره به خاطر اینکه فضای خونه ی شما رو از یکنواختی و سادگی خارج می کنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همیشه اضافه کردن رنگ اضافی به خونه تاثیر قابل توجهی در زیبایی و جذابیت دکوراسیون داره به خاطر اینکه فضای خونه ی شما رو از یکنواختی و سادگی خارج می کنه. اما بعضی از رنگ ها علاوه بر زیبایی ای که دارند به خاطر حس نوستالژی و قدیمی بودنشون از لحاظ احساسی می تونند تاثیر قوی تری در چیدمان منزل شما داشته باشند. یکی از این رنگ های بی نظیر و درجه یک رنگ سبز است.

رنگ سبز یکی از رنگ های شاد و در عین حال آرامش بخشه که در پالت چرخه ی رنگ در دسته ی رنگ های سرد قرار می گیره و از طیف رنگی بسیار خوبی برخورداره که دست شما رو برای یک چیدمان خوب و دکوراسیونی ایده آل باز میگذاره. استفاده از این رنگ در دکوراسیون منزل یک مزیت بزرگ داره اونم اینه که علاوه بر اینکه در زیبایی و ایجاد جذابیت بصری خانه شما تاثیر گذاره باعث ایجاد فضایی خاص و آروم هم میشه که می تونه خونه ی شما رو به یک محیط دنج برای استراحت و گذران وقتتون تبدیل کنه.

وقتی صحبت از نوستالژی میشه به معنای این نیست که شما باید حتما یه خونه ی قدیمی و سنتی داشته باشید شما می تونید با انتخاب ترکیب رنگی های مناسب هم حس نوستالژی رو تو خونتون داشته باشید و هم یه دکور بسیار مدرن و باب سلیقه ی مدِ روز بچینید.

فرش سبز

روانشناسی رنگ سبز چیست؟

به گزارش شایانیوز، مطمئنا اولین چیزی که با دیدن رنگ سبز تو ذهن هر کدوم از ماها شکل می گیره طبیعت و گیاهان است. دقیقا به همین خاطر هم سبز رو رنگ زندگی، سلامتی و رشد به حساب میاریم، چون که نمایانگر رشد و سرزندگی ایست که در طبیعت یافت میشه و می تونه موجب احساس تازگی و آرامش در وجود ما بشه.

چه رنگ هایی برای دکور کردن با فرش سبز مناسب هستند؟

همون طور که گفتیم فرش سبز برای دکور کردن اتاق یک انتخاب و عالی درجه یک به حساب میاد اما بقیه ی آیتم ها رو باید بر چه اساسی انتخاب کنیم؟ خب این سوالیه که ما می خوایم بهتون کمک کنیم تا به پاسخ برسید.

اول از همه باید در نظر داشته باشید که دوست دارید دیوارهای رنگی داشته باشید یا مبلمان رنگی! این سوالیه که پاسخ دادنش به شما کمک می کنه تا انتخاب هاتون رو به طرز قابل توجهی محدود کنید و راحت تر مرحله ی ست کردن و ترکیب رنگی رو پشت سر بگذارید. دلیل اینکه این سوال خیلی مهمه اینه که غالبا پیشنهاد میشه اگر دوست دارید که دیوارهاتون رنگی باشند و به چشم بیاند بهتره خیلی به سراغ مبلمان رنگی نرید و از رنگ های آروم و خنثی استفاده کنید اما اگر هم می خواید که خیلی خاص و منحصر به فرد باشید دقت کنید که رنگ دیوارها رو حتما متناسب با فرش سبز رنگتون انتخاب کنید.

فرش سبز با دیوار بژ

مطمئنا می دونید که دیوار بژ رنگ یکی از کم ریسک ترین و البته مطمئن ترین گزینه ها برای انتخاب است که اکثر مواقع هم جواب میده به علاوه این که دست شما رو تو انتخاب مبلمان هم تا حد زیادی باز می گذاره.

دیوار بژ

فرش سبز با دیوار آبی

اگر از اون دست افرادی هستید که دیوارهای رنگی رو ترجیح میدند ترکیب آبی و سبز همیشه یکی از بهترین هاست، که هم برای اتاق خواب گزینه ی مناسبیه و هم برای اتاق نشیمن.

دیوار آبی

فرش سبز با دیوار طوسی

طوسی از اون رنگاهاییه که علی رغم خنثی بودن رنگ داره و وقتی در کنار رنگ های دیگه استفاده میشه کلی خودنمایی میکنه. مزیت استفاده از رنگ طوسی اینه که تا حدی مثل رنگ بژ به شما این امکان رو میده که از مبلمان رنگی هم استفاده کنید و خودتون رو به رنگ های خنثی محدود نکنید، اما در نظر داشته باشید که انتخاب های شما در اینجا کمتر از زمانی است که از دیوارهای بژ رنگ استفاده می کنید.

دیوار طوسی

فرش سبز با مبل قرمز

اگر شما از اون دست افرادی هستید که از سبک و سیاق قدیمی و سنتی استقبال میکنند یکی از جذاب ترین و تو چشم ترین انتخاب ها برای شما فرش سبز با مبلمان قرمز است. این ترکیب رنگ از قدیم الایام مورد استقبال ما ایرانی ها قرار گرفته و هیچ وقت هم جذابیت خودش رو از دست نداده.

مبل قرمز

فرش سبز با مبل کرم یا سفید

هون طور که قبل تر اشاره کردیم فرش سبز این امکان رو به شما می ده که از یک چیدمان کاملا مدرن و شیک بهره مند بشید، یکی از انتخاب هایی که می تونه تو این راه کمکتون کنه، فرش سبز به همراه مبلمان کرم یا سفید رنگ است، به عنوان رنگ سوم می تونید برید سراغ دیوار های سفید یا طوسی تا خنثی بودنشون حس مدرنیته رو بیشتر برای شما القا کنند.

مبل کرم

فرش سبز با مبل طوسی

به طور کلی طوسی رنگی است که شما می تونید هر جایی ازش استفاده کنید و خیلی هم نگران بهم ریختن ترکیب رنگی چیدمانتون نباشید. مبلمان طوسی در کنار فرش سبز باعث میشه در حالی که رنگ و سرزندگی در خونه ی شما جریان داره، حس راحتی و اسپرت بودن هم به اون اضافه بشه.

مبل طوسی

فرش سبز با مبل سبز

کی گفته برای استفاده از رنگ سبز فقط باید خودتون رو به فرش محدود کنید، مبلمان سبز رنگ یکی از تجملاتی ترین اسبابی هستند که از سال های دور تا به همین حالا در خونه های ایرانی استفاده می شدند، پس اگر رنگ سبز دوست دارید و عاشق سبک و سیاق سنتی و تجملاتی هم هستید اتفاقا که فرش و مبل سبز رنگ گزینه ی مناسب شما هستند.

مبل سبز

فرش سبز با مبل مشکی

برای اون دسته از افرادی که خیلی طرفدار استفاده از رنگ های روشن توی دکوراسیون خونشون نیستند، قطعا مشکی مطلوب ترین گزینه است، اما برای اینکه خیلی هم فضای خونه خفه و تنگ نشه می توینید از دیوارهای رنگ روشن استفاده کنید تا کنتراست ایجاد شده فضای خونه شما رو روشن و دلباز کنه.

مبل مشکی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه رنگ های دیگه ای رو میشه توی چیدمان خونه به همراته فرش سبز رنگ استفاده کرد؟ نظرات و پیشنها های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها