|

واسه تابستون چی رو بورسه؟

چه مانتوهایی بپوشیم تا حسابی رو مُد باشیم؟ اینجوری خوشگلیتو تمااام و کمال کن

شده تا حالا با خودتون فکر کنید که استایلتون یه چیزی کم داره، اما ندونید که چی؟ ما بهتون میگیم مشکل کار کجاست پس حتما این مطلب رو بخونید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- شده تا حالا با خودتون فکر کنید که استایلتون یه چیزی کم داره، اما ندونید که چی؟ به خاطر اینکه تیپ شما خیلی هم زیبا و حساب شده است اما باز هم فکر می کنید که یه چیزی کمه. این جور وقتاتنها چیزی که می تونه حسابی به کارتون بیاد اینه که برید سراغ مد و ترند های تازه ی هر فصل. ممکنه عجیب به نظر برسه اما پیروی کردن از مد و تغییر و تحولات دنیای فشن باعث میشه که استایل شما همیشه رو بورس و خاص باشه.

خلاصه ی کلام این که حتا اگر شما از اون دست خانم هایی نیستید که عادت دارند مدام رنگا و وارنگ لباس بخرند و همیشه کمد لباس هاشون رو با مد تطبیق بدند، باز هم مهمه که بدونید هر فصلی و هر سالی چه چیز هایی مده و ترند به حساب میاد، به خاطر اینکه درست همچین وقتایی که نمی دونید باید چیکار کنید تا تیپتون متفاوت تر از همیشه باشه، تنها راهش اینه که سری به ترند ها بزنید.

و اما اگر شما خانم های خوش سلیقه و خوش پوش هنوز نمی دونید که برای بهار و تابستون 1401 چه چیز هایی مده و ترند به حساب میاد حتما به خوندن ادامه بدید که ما مهم ترین ترند های مانتو بهار و تابستون رو براتون آماده کردیم.

1.مانتو کتی

به گزارش شایانیو، مدت هاست که مانتو های کتی جای خودشون رو تو دل خانم ها باز کردند اما شاید هیچ وقت مثل امسال انقدر محبوب و وسوسه کننده نبودند. این روزها تنوع مانتو های کتی خیلی بالا رفته و به همین خاطر هم دست شما رو تو انتخاب رنگ و مدل حسابی باز می گذاره.

واسه تابستون چه مانتویی رو بورسه؟

2.مانتو خامه دوزی

این دست از مانتو ها چند سالی بود که دیگه بهشون توجه نمیشد اما تونستن شهرت و اقدار خودشون رو برگردوند و برای یکبار دیگه ویترین مغازه ها رو به خودشون اختصاص بدند. خانم های کژوال پوش و کلاسیک پوش حتما از مانتوهای خامه دوزی استقبال می کنند.

واسه تابستون چه مانتویی رو بورسه؟

3.مانتو شومیزی

تابستون امسال هیچ چیزی به اندازه شومیز رو بورس نیست. به خاطر این که شومیز ها می تونند یه استایل راحت، خنک و اتفاقh خیلی هم شیک و جذاب به شما بدند که جون میده برای تابستون. در کل  یکی از مهمترین ویژگی های این مدل از مانتوها اینه که برای اکثر مکان ها و موقعیت ها مناسبه.

واسه تابستون چه مانتویی رو بورسه؟

4.کت شلوار

یکی از مهمترین ترند های امسال که وجه تمایز مد 1401 با 1400 به حساب میاد کت شلوار ها هستند، که علاوه بر راحت بودن خیلی هم رسمی و جذابند. این که شما دوست دارید کت شلوار کژوال داشته باشید یا رسمی به سلیقه ی شما بر می گرده. اما یک کت شلوار ساده با رنگ پاستلی میتونه کاری کنه کارستون.

واسه تابستون چه مانتویی رو بورسه؟

5.مانتو های سنتی

مانتوهای سنتی هیچ وقت از مد نمی افتند فقط بعضی وقتا بیشتر بهشون توجه میشه اما چیزی که در رابطه با این مانتو ها خیلی مهمه اینه که سبک و سیاق خاص خودش رو داره در نتیجه اگر شما از این سبک مانتو ها خوشتون میاد حتما باید توجه ویژه ای به انتخاب دیگر آیتم هاتون داشته باشید.

واسه تابستون چه مانتویی رو بورسه؟

شما کاربران شایانیوز کدام یک از این سبک مانتو ها رو بیشتر می پسندید؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

عکس ها از صفحات: dermond.collection , mim.moda

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها