|

خانوم خانوما مانتوهای تابستونه داره میادااا؛ با این نکات بهترینا رو مال خودت کن!

انتخاب سبک و رنگ مانتو برای اغلب خانم ها تو فصل تابستون دشوارترین کار است. اینجا کلی استایل خوشگل و جورواجور داریم.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- فصل تابستون کم کم داره از راه میرسه و استایل های بهاره هم باید جای خودش رو به تیپ های جذاب و خاص تابستونه بدَن. همونطور که می دونین تو این فصل متدهای متنوعی برای پوشش وجود داره و با دونستن اونا میشه برای هر زمان و مکانی یه سبک متفاوتی رو انتخاب کرد. اما به طبع برای اینکه بهترینِ خودت باشی باید به بعضی نکات هم دقت کنی که باعث بشه تو جمع جذاب تر از همیشه به نظر بیای.

مثلا اینکه چه سبک مانتوهایی رو با چه شلوارهایی ست کنی که تو مهمونی های دوستانه یا گشت و گذارهای روزانتون احساس گرما نکنید و در عین حال اعتماد به نفس بالایی هم داشته باشید. خلاصه کلی مطلب رو باید برای استایل های مناسب فصل تابستون بدونید تا احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

اول متن

با تیپ های اسپرت تابستونه، خاص ترینِ خودت باش!

یکی از بهترین استایل ها برای فصل تابستون تیپ های اسپرته که این روزا هم بازار خیلی داغی داره و هر جا میرین خانم های شیک پوش زیادی رو میبینین که مانتوهای جلو باز رو با شلوار جین میپوشن و یه کتونی هم میزنن تنگشو دِ برو که رفتیم. اما یه نکته خیلی مهمی که باید برای این فصل بهش دقت کنین اینه که به جای استفاده از تاپ های ساده برای زیر مانتو، کراپ تاپ بپوشید و خفن تر از همیشه جلوی دوستانتون ظاهر شید.

lala_mezon
عکس از صفحه lala_mezon

مانتو ترند چاکدار واسه تابستون!

از اونجایی که تابستون فصل گرمیه و نمیشه از خیلی از مانتوها که آدم توش حس خفگی میکنه استفاده کرد، مانتوهای چاکدار بهترین گزینه برای این فصل می باشند. این مانتوها برای دختر خانم های شیک پوش با هر قدی مناسبِ و حتی واسه کسایی که خیلی وزن متعادلی ندارند، یه انتخاب ویژه محسوب میشه.

model_manto_khas
عکس از صفحه model_manto_khas
denizya.mezon
عکس از صفحه denizya.mezon

با مانتو حریر تابستونه تو مهمونی بدرخش!

از دیگر استایل های خیلی جذاب برای این فصل گرم که بیرون رفتن با دوستا رو به لذتی چند برابر تبدیل میکنه، مانتوهای حریر است. البته اینو بدونین که فقط مانتو حریر استایل شما رو از بقیه متفاوت نمیکنه و باید از مکمل هاش هم استفاده کنید.

مثلا یه شلوار واید لگ و صندل های تابستونه رو با هم ست کن و ببین چی میشه. فقط حواست باشه که از این استایل بیشتر واسه مهمونی ها استفاده میشه و با این مدل تیپ زدن از همون لحظه اول، همه نگاه ها رو به سمت خودت جلب می کنی.

lalagallery1
عکس از صفحه lalagallery1
denizya.mezon
عکس از صفحه denizya.mezon
denizya.mezon
عکس از صفحه denizya.mezon

تو این فصل از مانتوهای تنگ دوری کن!

انتخاب مانتو برای اغلب خانم ها در فصل تابستون جزو دشوارترین کارهاست و خیلیا نمیدونن از چه سبک مانتوهایی باید برای این فصل استفاده کنن تا جذاب تر به نظر بیان. یکی از بهترین انتخاب ها پوشیدن مانتوهای جلو باز و اور سایز هست که واسه فصل تابستون همراه با شلوار فاق بلند خیلی شیک میشه و طرفدارای بسیاری هم دارد.

lala_mezon
عکس از صفحه lala_mezon
denizya.mezon
عکس از صفحه denizya.mezon

البته حواستون باشه که مانتوهای اور که قد بلندی ندارند نباید با شلوارهای گشاد و فاق بلند پوشیده شود و خانم های خوش پوش بیشتر شلوارهای جین یا شلوارهای پارچه ای فاق کوتاه رو با مانتوهای کوتاه تابستونه ست می کنند.

denizya.mezon
عکس از صفحه denizya.mezon
manto_online1
عکس از صفحه manto_online1

با این رنگ ها به جذابیت هات اضافه کن!

اما برسیم به رنگ هایی که باب فصل تابستونه و با پوشیدنشون یه استایل لوکس و شیک رو به نمایش میذارید. تقریبا اغلب جذاب پوش ها که همواره مد رو تعقیب می کنن میدونن که رنگ های شاد مثل نارنجی، قرمز و زرد جزو مناسب ترین رنگ ها برای این فصل هستند.

اما باید به این نکته هم دقت داشته باشید که اگر این تناژ رنگ رو برای مانتو انتخاب می کنید، شال و روسری تیره یا سفید بپوشین که باعث دلزدگی اطرافیانتون نباشد. مثلا یکی از زیباترین مکمل ها برای رنگ زرد، طوسی است که هیچ وقت از مد نمی افتد.

denizya.mezon
عکس از صفحه denizya.mezon
denizya.mezon
عکس از صفحه denizya.mezon

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها