|

اصول شیک پوشی

با این ترفندا کم خرج و ارزون شیک پوش شو؛ کلی نکته راجع به مانتو اکسسوری و کفش

گرون بودن لباس نیست که افرادُ خوشتیپ و جذاب جلوه میده هماهنگ کردن درست و اصولی لباس ها است که از شما یه خانوم شیک می سازه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- همه ما دوست داریم همیشه خوشتیپ و جذاب باشیم به خاطر همین هم خیلیامون دنبال خرید گرون ترین لباس ها هستیم در صورتی که تنها راز خوش پوش بودن هزینه کردن برای لباس نیست. درستِ که خیلی از لباسای گرون قیمت خوش دوخت هستند و در نهایت ظاهر زیبایی برامون می سازن اما با لباس هایی با قیمت متوسط هم میشه یه ظاهر ایده آل و جذاب ساخت.

در واقع گرون بودن لباس نیست که افرادُ خوشتیپ و جذاب جلوه میده هماهنگ کردن درست و اصولی لباس ها است که از شما یه خانوم جذاب می سازه.

توی این مطلب قراره یه سری نکته برای داشتن یه استایل شیک و بی نقصُ بهتون بگیم پس در ادامه با ما همراه باشید تا هم کم خرج کنید هم شیک پوش به نظر برسید.

اگه یِکم تپل یا قد کوتاهید از استایل مونوکروم غافل نشید

اول بریم ببینیم این استایل مونوکروم که قراره به داد خانوم های قد کوتاه و تپل برسه چی هست؟ مونو به معنای تک و کروم به معنای رنگ است. به زبان ساده در این استایل، شما یک رنگ را برای پوشش خود استفاده می کنید. همون طور که گفتیم مونوکروم به معنای تک رنگِ اما این استایل شما رو محدود نخواهد کرد و شما می تونید از تمام تناژها و سایه های یک رنگ برای سِت کردن لباستون  استفاده کنید. انتخاب لباس از یک طیف رنگی باعث میشه لاغرتر و قد بلند تر به نظر برسید.

مونوکروم

مانتوهای چین دار برای خانم های لاغر

مانتوهای عروسکی که چین و پُف دارن یکی از جذاب ترین مانتوهای امسالِ که طرفداران زیادی هم پیدا کردن. این مانتوها به خاطر چین و پفی که دارن شما رو تو پر تر نشون میدن پس اگه لاغر اندام هستید مانتوهای عروسکی گزینه مناسبی هستند. جنس این مانتوها اغلب الیاف طبیعی، لینن، کرپ حریر، داکرون است و طرح ها و رنگ های شاد و جذابی داره. از اون جایی که این مانتوها اغلب شلوغ هستن بهترِ بقیه آیتم ها رو ساده انتخاب کنید.

IMG_20220227_132845

از رنگ ها غافل نشید

فصل بهار و تابستون نوبت پوشیدن رنگ ها شاد و ساختن یه استایل رنگی رنگیه اما خُب خیلیا علاقه ای به پوشیدن لباسای رنگی رنگی ندارن و بیشتر طرفدار رنگای خنثی هستند. اگه شما هم جزء این افراد هستید برای اینکه استایلتون دچار یکنواختی نشه میتونید در کنار رنگ های خنثی از پترن ها و رنگ های گرم استفاده کنید.

283737097_547745623625656_2423009808285537342_n

لباس هایی بخرید که با لباس های دیگتون ست میشن

ست کردن آیتم ها یکی از مهم ترین اصول شیک پوشیه در واقع لباس هایی که میپوشید باید از نظر رنگ و مدل با هم هارمونی داشته باشن تا بتونید یه استایل شیک برای خودتون بسازید. بنابراین وقتی برای خرید لباس میرید حواستون به داشته هاتون باشه و از بین رنگ ها و مدل های مختلفی که توی بازار موجودِ اونی رو انتخاب کنید که با بقیه لباس هاتون ست میشه. اینجوری راحت تر و کم خرج تر خوشتیپ میشید.

comod-capsool

به اکسسوری ها توجه کنید

به گزارش شایانیوز برای داشتن یه استایل شیک لازم نیست حتما لباس گرون قیمت بخرید، شما می تونید با خرید اکسسوری های زیبا یه استایل ساده رو به استایلی شیک و متفاوت تبدیل کنید. اگه نمیدونید اکسسوری چیه باید بگیم که اکسسوری همون لوازم جانبیه که شاید به‌ تنهایی کاربرد نداشته باشه اما وقتی در کنار لباس‌های اصلی قرار می‌گیره، جلوه‌ زیبایی بهشون می‌بخشه. در واقع اکسسوری ها هستن که به استایل شما روح میبخشن. اگه به لباسای رنگ خنثی علاقه دارید انتخاب چند اکسسوری رنگارنگ و براق و تعدادی کیف و کفش رنگی روشی آسون برای خوشتیپ شدنِ.

stilllife-fotograf28

 اکسسوری ها در صنعت مد به دو دسته‌ اکسسوری‌های پوشیدنی و اکسسوری‌های قابل حمل تقسیم بندی میشن. در زیر توضیح دادیم که هر کدام از انواع اکسسوری شامل چه مواردی است:

اکسسوری‌های قابل حمل

اکسسوری‌های قابل حمل شامل کیف پول و کیف‌های دستی، عینک آفتابی، بادبزن‌های دستی، چتر‌، کیف جیبی، کروات، جاکلیدی و آویزهای مختلف است.

اکسسوری‌های پوشیدنی

اکسسوری‌هایی که پوشیده میشن شامل دستمال سر، دستمال گردن، شال گردن، کت، کفش، کراوات، کلاه، کمربند و بند‌های شلوار، جوراب، دستکش، جواهرات، ساعت، دستبند، شال، روسری، جوراب و جوراب‌های ساق بلند است.

از معجزه میکاپ تَر و تمیز غافل نشید

آرایش کردن یکی از کارهای حال خوب کنیه که در راستای خوشتیپ شدن انجام میدیم. در واقع آرایش یه ترفندیه برای اینکه زیباتر به نظر برسیم. اما همین آرایش که میتونه خیلی خوشگلمون کنه ممکن نتیجه بالعکس هم داشته باشه. میشه گفت که میکاپ یه شمشیر دو لبه است یعنی از یه طرف ممکن خیلی خوشگلتون کنه از یه طرف هم ممکنِ باعث زشت شدنتون بشه پس اگه اهل آرایش هستید باید روش صحیح و اصولی میکاپ یاد بگیرید. میکاپ در کنار پوشیدن یه لباس مناسب و البته داشتن پوستی سالم و موهایی زیبا میتونه چهره شما رو از این رو به اون رو کنه.

لوازم+آرایش

متناسب با موقعیت‌ لباس بپوشید

اگر میخواین یه خانم خوش‌پوش و آراسته باشید، لباس هاتون متناسب با موقعیت انتخاب کنید. در مهمونی‌های رسمی لباس‌های رسمی و در مهمونی‌های دوستانه، تیپ غیر رسمی بزنید. شاید این موضوع خیلی ساده و کم‌اهمیت به نظر بیاد، اما نقش مهمی در خوشتیپ شدن شما داره. لطفا با لباس مهمونی دانشگاه یا محل کار نرید شاید خیلی خوشگل بشید و تو چشم بیاین اما این تو چشم بودن جنبه مثبتی نداره.

مانتو

انتخاب کفش متناسب با موقعیت

علاوه بر مانتو و شلوار انتخاب کفش متناسب با موقعیت هم خیلی توی خوشتیپ شدنتون تاثیر داره. مسلما کفشی که برای یه مهمونی رسمی می پوشید با کفشی که برای دانشگاه، محل کار یا استایل روزمره استفاده می کنید باید متفاوت باشه. پس با کفش پاشنه 10 سانتی نباید سرکار برید و توقع خوشتیپ شدن داشته باشید در مقابل کتونی و کفش های راحتی هم برای مهمونی های رسمی مناسب نیستند.

280945047_705015737413717_1255497260186317116_n (1)

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها