|

چطور با کرم یه استایل مینیمال داشته باشیم؟

با استایل مینیمال و کرم یه تیپ باحال بساز؛ دیگه دوره مانتوهای زَلم زیمبو دار سر اومده ها

How to have a minimal style with cream color

مینیمالیست بودن در دنیای مد و فشن به معنای اینه که حداقل لباسی رو در کمدتون داشته باشید که هم ساده و آراسته اند و هم شما اونها رو دوست دارید

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- مطمئنا تا به حال بارها و بارها براتون پیش اومده که با عبارت سبک مینیمال در دنیای مد و فشن، دکوراسیون، سینما و تولویزیون، هنر و حتا ادبیات مواجه شدید، درسته که مینیمال در هر یک از این زمینه ها با دیگری فرق داره اما نهایتا همشون از یک ریشه گرفته شدند.

به طور خلاصه می توانیم بگوییم که سبک و استایل مینیمال به معنای سادگی و بدون هیچ گونه زرق و برق اضافه و از بین بردن هر چیزی که غیر ضروری است می باشد. به این ترتیب مینیمالیست بودن در دنیای مد و فشن به معنای این است که حداقل لباسی را در کمدتان داشته باشید که هم ساده و آراسته باشند و هم شما آن ها را دوست داشته باشید. سادگی شاخص ترین ویژگی این سبک از پوشش است.

چه اکسسوری هایی برای یک استایل مینیمال مناسب هستند؟

طبیعتا همون طور که خودتون هم حدس زدید با توجه به توضیحات بالا نکته ای که در رابطه با انواع اکسسوری ها باید در نظر داشته باشید اینه که ابدا نباید در استفاده از اونها زیاده روی کنید، معمولا یک ساعت مچی و یک گردنبند یا یک انگشتر کافی است اما هیچ اصل خاصی برای این موضوع وجود ندارد مگر این که نباید اون ها باعث تجملاتی شدن استایل شما بشند.

چطور با کرم استایل مینیمال داشته باشیم؟

رنگ های مناسب برای یک استایل مینیمال چیست؟

مهمترین رنگ هایی که در یک استایل مینیمال مورد استفاده قرار می گیرد سفید و مشکی است اما لزوما به معنای آن نیست که شما همیشه باید خودتون رو به این دو رنگ محدود کنید یا اینکه باید کمدتون رو از رنگ های مورد علاقهِ تان خالی کنید اتفاقا می تونید با خیال راحت به سراغ اونها بروید چرا که اصل اساسی یک استایل مینیمال استفاده زیاد از رنگ های خنثی است به این ترتیب اضافه کردن یک یا دو آیتم رنگی نه کار سختی است و نه سادگی ظاهر شما رو بهم میزند.

به گزارش شایانیوز، در حقیقت در ادامه ما می خوایم چند تا از بهترین استایل های مینیمال رو باشما به اشتراک بگذاریم که بیس اصلیشون رنگ کرم هستند. حالا چرا کرم؟

چطور با کرم استایل مینیمال داشته باشیم؟

ویژگی های رنگ کرم چیست؟

مهمترین ویژگی ای که باعث میشه رنگ کرم رو به عنوان بیس اصلی یک استایل مینیمال انتخاب کنیم اینه که در دسته ی رنگ های خنثی و بدون زرق و برق به حساب میاد، به علاوه اینکه ست کردن باهاش هم کار راحتیه و در عین حال چون کمی رنگ داره نسبت به سفید می تونه تو خیلی از پوشش ها جذاب تر باشه.

یک سری از رنگ ها هستند که استفاده از اونها در پوشش باعث میشه استایل شما هر چیزی که باشه گرون قیمت تر و شیک تر به چشم بیاد، و کرم دقیقا یکی از همین رنگ هاست. درسته که مینیمالیست بودن به معنی ساده پوشی است اما دلیل نمیشه که پوشش خودتون رو شیک تر و جذاب تر نکنید.

و نهایتا حالا که داریم وارد تابستون میشیم مهمترین مزیت کرم به رنگی مثل مشکی اینه که خنک تره و استفاده ازش تو گرمای تابستون کار راحت تریه.

چطور با کرم استایل مینیمال داشته باشیم؟

خانم های خوش سلیقه در نظر داشته باشید که با یک سبک مینیمال رو می تونید استایلی کژوال، نیمه رسمی و یا حتا در برخی از مواقع رسمی داشته باشید. مثلا یکی از گزینه هایی که می تونه به رسمی شدن استایلتون کمک کنه کت شلوار های ساده و تک رنگ هستند.

در ادامه ما چند نمونه از انواع استایل های مینیمال رنگی و مونوکروم با رنگ کرم رو با شما به اشتراک می گذاریم و امیدواریم که بتونید کلی ایده ی خوب ازشون بگیرید.

چطور با کرم استایل مینیمال داشته باشیم؟چطور با کرم استایل مینیمال داشته باشیم؟چطور با کرم استایل مینیمال داشته باشیم؟چطور با کرم استایل مینیمال داشته باشیم؟چطور با کرم استایل مینیمال داشته باشیم؟چطور با کرم استایل مینیمال داشته باشیم؟

عکس ها از صفحه: adaa__designe

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها