|

دستور پخت کوکی با مغز شکلات

طرز تهیه کوکی شکلات؛ عصرانه ای ایده آل محبوبِ دل کودک و بزرگسال

how to bake cookies

خوردن عصرونه یکی از جذاب ترین و دوست داشتنی ترین قسمت های هر روز به حساب میاد؛ به خصوص توی فصل تابستون که روز ها خیلی طولانی و بلنده.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- خوردن عصرونه یکی از جذاب ترین و دوست داشتنی ترین قسمت هر روز به حساب میاد به خصوص توی فصل تابستون که روز ها خیلی طولانیه و بعضی وقت ها حوصله ی آدم سر میره، این روزها دقیقا زمانیه که خوردن یک عصرونه ی خوشمزه و جذاب با چایی می تونه به داد آدم برسه اون رو از کسلی در بیاره.

به همین خاطر ما تصمیم گرفتیم که طرز تهیه یک دسر فوقِ جذاب رو که اتفاقا خیلی ساده است و به مواد خاصی هم نیاز نداره با شما به اشتراک بگذاریم، این دسر و عصرونه ی خوشمزه کوکی با مغز شکلاته که در عرض بیست دقیقه آماده میشه و فقط از سه ماده اولیه تشکیل شده. کوکی شکلاتی جون میده واسه وقتایی که بچه ها بهونه گیری می کنند و دلشون یه خوراکی خوشمزه می خواد.

طرز تهیه کوکی با مغز شکلات

حالا بریم سراغ مواد اولیه و طرز تهیه اش که مطمئنا نه تنها عاشق طعم این کوکی ها خواهید شد بلکه عاشق راحتی و بی دردسریش هم میشید.

مواد لازم برای کوکی با مغز شکلات:

موز: 2 عدد

شکلات: 1 تخته

پودر نارگیل: 1 لیوان

آماده سازی:

در مرحله ی اول موز ها رو با هم حسابی له می کنیم و بعد کمی از پودر نارگیل رو به موز ها اضافه می کنیم، توجه داشته باشید که باید به قدری از پودر نارگیلتون رو اضافه کنید که موز ها سفت و خمیری شکل بشند، به همین خاطر بهتره که این کار رو توی دو مرحله انجام بدید.

در مرحله ی دوم وقتی که موز ها و پودر نارگیل ها کاملا به شکل خمیر در اومدند با یک قاشق کمی از خمیر رو کف دستتون بریزید و یک تکه کوچیک از شکلات رو بگذارید روی اون و مجددا کمی دیگه از خمیر رو روی شکلات بگذارید و سعی کنید با دستتون مواد رو جوری شکل بدید که کاملا یک دست بشند و شکلات هم از دید پنهون بشه.

تو مرحله ی آخر وقتی که کوکی ها رو آماده کردید اون ها رو به مدت 12 الی 15 دقیقه داخل فر با دمای 200 درجه سانتی گراد قرار بدید تا قشنگ سرخ بشند. و نهایتا می رسیم به جذاب ترین قسمت هر آشپزی یعنی سرو کردن، به محض این که کوکی های شما کمی سرد شدند می تونید اون ها رو به همراه چای، قهوه و یا شیر و شیر کاکائو سرو کنید.

امیدواریم که شما کاربران شایانیوز از این دسر و عصرونه خوشمزه نهایت لذت رو ببرید؛ و نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

ویدئو از صفحه: tasty_maral

اگر دوست دارید آشپزی های ما را دنبال کنید به صفحه آشپزی شایانیوز سر بزنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها