|

با شلوار بگ اینجوری که میگم تیپ بزن میون رفقات تک میشی؛ همه چی راجع به مانتوهای سِتش

شلوار بگ یکی از پرطرفدارترین و جذاب ترین شلوارهای ترند است که بارعایت نکات که قرار اینجا بگیم میتونین عین مدلینگا زیبا و خوش استایل باشید.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- همونطور که می دونین شلوارهای مختلفی تابحال به بازار اومدن و استایل های متفاوت و شیکی رو ساختن، ولی شلواری که این روزها خیلی مد شده و طرفدارای زیادی هم داره شلوار بگ است که حسابی شما رو خوش استایل نشون میده و البته باید حواستون باشه که این مدل شلوارا باید با استایل مخصوص خودشون ست شن تا یه تیپ خفن رو بسازن.

اولین نکته اینه که بدونید برای کجا میخواین از این استایل استفاده کنید، چون خیلی کم دیده شده کسی برای مکان های رسمی شلوار بگ رو انتخاب کنه. اما حالا که میخواین به یه مهمونی خودمونی و خیلی دوستانه برید، شلوار بگ حرف نداره و بهتون یه جذابیت خاصی میده که باعث میشه همه ازتون تعریف کنن. در ادامه میخوایم کلی ست های خوشگل با شلوار بگ بهتون بگیم تا به راز شگفت انگیز این استایل ها پی ببرید.

denizya.mezon_1645108125_200

با این تیپ میون رفقات تک باش!

اگر دنبال یه تیپ جذاب برای دورهمی های دوستانتون هستید، بهترین انتخاب وِست و شومیزه که خوراک عکس های فانتزی با رفقاتونه و هیچوقت هم از مد نمیفته. شاید حالا با این سوال مواجه شید که چه شلواری رو باید با این تیپ ست کنیم که بی تردید جواب ما شلوار بگ است که در کنار وِست و شومیز استایل حرفه ای رو برای شما خواهد ساخت. یادتون نره که واسه تکمیل این استایل باید حتما از کتونی استفاده کنید تا یه تیپ جینگول فینگول داشته باشید.

denizya.mezon
عکس از صفحه denizya.mezon
denizya.mezon
عکس از صفحه denizya.mezon

با این استایل، قد بلند و جذاب شو!

شلوارهای بگ میون دختر خانم های جوون خیلی پرطرفدارن ولی اغلب بخاطر اینکه قد بلندی ندارن، از انتخاب این سبک شلوارا منصرف میشن. اما نگران نباشید و برید تو کار مانتوهای کتی؛ چون با این مدل مانتوها، قد بلند و خوش استایل به نظر میاین و به مرحله ای میرسین که همه دوستاتون مدام میخوان که مثل شما اینقدر مکمل و شیک باشن.

البته حواستون باشه که اگر شلوار بگ از جنس جین باشه، باید کتونی به پا کنین و یه تیپ اسپرت توپ بسازید، ولی اگر شلوار بگِ شما از جنس پارچه اس صندل بپوشید و کلی طرفدار واسه خودتون جمع کنید.

denizya.mezon
عکس از صفحه denizya.mezon
denizya.mezon
عکس از صفحه denizya.mezon

این سِت رو با شلوار بگ امتحان کن ببین چه میکنه!

مانتو جلو بسته از اون دست مانتوهاییه که هیچوقت از مد نمیفته و بیشتر هم برای خانم های قد بلند توصیه میشه. ولی وقتی پای شلوار بگ وسط میاد دیگه هیچ محدودیتی وجود نداره و فقط کافیه به رنگ مانتو و شلوارتون دقت کنین و یه کتونی بزنید تنگشو دِ برو که رفتیم.

البته تو این استایل به جای مانتو جلو بسته از شومیز مانتویی هم میشه استفاده کرد که بسته به قدتون و همچنین مکانی که میخواین برید، بهترین استایل رو مالِ خود کنید.

denizya.mezon
عکس از صفحه denizya.mezon
denizya.mezon
عکس از صفحه denizya.mezon
denizya.mezon
عکس از صفحه denizya.mezon

با شلوار بگ همه چی رو میشه ست کرد!

حالا برسیم به کسایی که عشقِ مانتوهای بلند هستن و حس میکنن با این مدل مانتوها بهتر و شیک تر به نظر میرسن. بهتره برای انتخاب این سبک مانتوها به این نکته دقت داشته باشید که شلوار بگ رو باید با مانتوهای بلند جلو باز پوشید، وگرنه ظاهر جالبی رو تجربه نخواهید کرد. همچنین اگر قد بلندی ندارید این مدل مانتوها برای شما مناسب نیست و بهتره از استایل های دیگه با شلوار بگ استفاده کنید.

denizya.mezon
عکس از صفحه denizya.mezon
denizya.mezon
عکس از صفحه denizya.mezon

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها