|

اگه میخوای معروفِ شیک پوشا شی از مانتوهای طرح دار غافل نشو؛ همه چی راجع به سِتش!

مانتوهای طرحدار طرفدارای خاص خودش رو داره و این روزا هم خیلی ترند شده، ولی باید بدونی این مانتوها رو چطوری سِت کنی تا یه ترکیب جذاب بسازی.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- مانتوهای با طرح ریز و درشت این روزا خیلی پرطرفدار شدن و چون تابستون کم کم داره از راه میرسه، این سبک مانتوها با استقبال بیشتری روبه رو شدَن. چونکه برای مسافرت یا دورهمی های دوستانه خیلی شیک و جذاب هستن و تنوع بی نظیر اونا باعث میشه خانوما با هر سلیقه ای بتونن استایل مناسب خودشون رو بسازن.

در واقع اگر دوست دارین یه استایل شیک و رسمی داشته باشید، باید از مانتوهای طرحدار ریزنقش که خیلی چشم گیر نباشه استفاده کنید و برای دورهمی های دوستانه هم میتونین یه تیپ اسپرت و جذاب با مانتوهای طرحدار ولی نه چندان شلوغ بسازید و میون دوستان و فامیلاتون به شیک پوشی معروف شید. اما باید حواستون باشه که هر چیزی رو نمیشه با این مانتوها سِت کرد. اینجا قراره هر چیزی که در کنار مانتوهای طرحدار، ظاهری دل پسند و خوشگل به شما می بخشه رو معرفی کنیم.

manto.majlesi_1654009629_100

با این استایل جذاب، میون جمع دوستات بدرخش!

اگه عاشق مانتوهای شلوغ پلوغ هستین و دوست دارید حتی برای بازار رفتن هم یه استایل خفن با این سبک مانتوها داشته باشید، از رنگ غالب تو مانتوتون استفاده کنین و یه شال سِت همون رنگ رو بزنین تنگش. مثلا اگر با یک نگاه به مانتو بیشترین رنگی که چشمتون رو میگیره آبی است پس باید با اون یه شال آبی سِت کنین.

این تیپ واسه هر مهمونی ای فوق العادَس و مطمئن باشین عکس هاتون رو با این استایل زیباتر خواهید کرد. البته اینو بدونین که ست کردن سرپوش ها با مانتو فقط با شال ممکن نیست و میتونین به جاش از روسری یا حتی سربند و توربان هایی که کاملا مو رو میپوشونن مطابق با رنگ مانتوتون استفاده کنید که باعث میشه شما مثل یک الماس تو جمع بدرخشید.

manto.majlesi
عکس از صفحه manto.majlesi
manto.majlesi
عکس از صفحه manto.majlesi
manto.majlesi
عکس از صفحه manto.majlesi

با یه استایل خوش رنگ و لعاب، همه رو حیرت زده کن!

خیلی از خانم ها علاقه ای به اینکه خیلی تو چشم باشن ندارند، ولی دوست دارن یه استایل خاص و شیک با مانتوهای طرحدار بسازن. واسه این کار می بایست اکسسوری های کوچیک رو با رنگ غالب مانتوتون سِت کنین که خیلی شیک میشه و یه رنگ و لعاب لوکسی به ظاهرتون می بخشه.

این اکسسوری هم میتونه یه کفش فوق العاده باشه و هم یه کیف شیک و جذاب که استایل منحصر به فردی رو برای شما خواهد ساخت و هر کدوم این ها رو بسته به سلیقتون میتونین سِت کنید. مثلا اگر شیفته تیپ های اسپرت هستید، پیشنهاد میدیم از ست مانتو کفش کمک بگیرید و اگر هم تیپ های خانومانه یا رسمی دوست دارید، با یه کیف خوش رنگ همه رو حیران کنید.

manto.majlesi
عکس از صفحه manto.majlesi
manto.majlesi
عکس از صفحه manto.majlesi
manto.majlesi
عکس از صفحه manto.majlesi

با این استایل جذاب، خاص ترینِ خودت باش!

یکی از خاص ترین سِت هایی که در کنار مانتوهای طرحدار و شلوغ بابِ دختر خانومای جوونه و باعث میشه بتونن حسابی جلوی دوستاشون پُز تیپشون رو بدن، ست کردن این مانتوها با شلوارِ که خیلی استایل دلنشین و منحصر به فردی رو برای شما میسازه. البته این سبک پوشش برای مانتوهای خیلی شلوغ توصیه نمیشه و بیشتر کسایی که این استایل رو انتخاب میکنن، از مانتوهای طرحدار با نقش های ریز و کم کمک میگیرن.

manto.majlesi
عکس از صفحه manto.majlesi
manto.majlesi
عکس از صفحه manto.majlesi

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها