|

اصول شیک پوشی

موندی کدوم رنگا رو با هم ست کنی؟ تو فقط رنگ مانتوتُ انتخاب کن باقیش با من

مانتو

چی بپوشم مهمترین سوالیه که بیشتر خانم ها موقع بیرون رفتن از خودشون میپرسن اغلب هم جوابی براش ندارن.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- سوال چی بپوشم یکی از مهم ترین سوالات خیلی از خانم ها موقع بیرون رفتنِ. اما وقتی جواب این سوال پیدا کردن مدیونید فکر کنید که دیگه کار تمومِ تازه نوبت سوال بعدیه. اونم اینِ که چه رنگی رو با چه رنگی ست کنم؟

همون طور که می دونید پوشش خانم های ایرانی در بیرون از منزل شامل مانتو، شلوار، کیف، کفش و شال یا روسری است سوال چی بپوشم مربوط به انتخاب مانتو که مهم ترین آیتم است می باشد. بعد از اینکه مانتو انتخاب شد تازه میرسیم به سوالِ چه رنگی رو باهاش ست کنم. مثلا اگه مانتوی انتخاب شده سبزِ بهترِ که بقیه آیتم ها از بین رنگ های کرم، سفید، مشکی، آبی، خردلی و شتری انتخاب بشه.

توی این مطلب میخوایم دو تا رنگ هایی که در کنار هم هارمونی جذابی میسازنُ بهتون معرفی کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

آبی آسمانی و سفید

آبی آسمانی یکی از محبوب ترین رنگ ها تو دنیاس که هم بین خانم ها هم بین آقایون بسیار پرطرفدارِ. این رنگ جذاب که نماد آرامشِ انتخاب مناسبی برای شیک پوشان است چرا که ست کردنش خیلی آسونِ. اگه یه مانتوی آبی روشن دارید برای رنگ بقیه آیتم ها حتما به سفید فکر کنید این دو رنگ در کنار هم بسیار جذاب میشن. مانتوی آبی به همراه شلوار سفید یه ترکیب فوق العاده میسازن. اگه خواستید رنگ سومی رو به این ست اضافه کنید پیشنهاد ما قرمز، صورتی، طوسی و زردِ.

download (1)

عکس از صفحه pink.fashioon

زرد و سبز

در چرخه‌ رنگ‌ها، زرد و سبز در مجاورت یکدیگر قرار دارن اگه اصول ست کردن آیتم ها رو بلد باشید باید بدونید که رنگ‌های مجاور همیشه ترکیب‌های خوبی رو با هم ایجاد می‌کنند. پس ترکیب زرد و سبز یه ترکیب فوق العاده جذاب میشه که خوشتیپ بودن شما رو تضمین میکنه. رنگ سفید هم به عنوان رنگ سوم این ست، ترکیب بسیار بسیار زیبایی رو به استایل شما میده.

از بین انواع زرد ترکیب رنگ خردلی و سبز یه ترکیب فوق العاده جذابِ که حس خوبی رو القا می‌کنه، چرا که در طبیعت چنین ترکیب رنگی وجود داره. می‌تونید یه شلوار زرد طرح‌دارُ با یه مانتوی سبز تیره و شومیز سفید بپوشید و ترکیب زیبایی رو ایجاد کنید.

IMG_20220214_173107

سبز زمردی با سفید

سبز زمردی یه رنگ خوشگل و جذابِ که میتونه با انواع دیگه سبز، از جمله سبز زیتونی و سبز یشمی ست بشه. اما رنگ‌های نارنجی و زرد ملایم هم رنگ‌های بسیار خوبی برای ست شدن با زمردی هستند. سفید یکی دیگه از رنگ‌هایی است که شکوه و زیبایی فوق‌العاده‌ای در کنار سبز زمردی ایجاد می‌کنه.

سبز زمردی

عکس از صفحه seom.design , style_shiiiiik

قرمز و مشکی

قرمز یکی از جسورانه‌ترین و مهیج‌ترین رنگ‌هاست که میشه ازش در استایل‌های مختلف استفاده کرد بدون اینکه هیچوقت نگران از مد افتادنش باشید. اگه مانتوتون قرمزِ میتونید بقیه آیتم ها رو به رنگ مشکی انتخاب کنید و مطمئن باشید که حسابی خوشتیپ و جذاب شدید.

قرمز و مشکی

عکس از صفحه nrgolmezon

بنفش و آبی

رنگ آبی در چرخه‌ رنگ در مجاورت بنفش واقع شده پس شما میتونید انواع آبی رو از آبی نفتی و سرمه‌ای تا آبی فیروزه‌ای و روشنُ بدون هیچ مشکلی با بنفش ترکیب کنید. در استایل‌های اسپرت میتونید به سادگی انواع تنالیته‌های بنفش با انواع مختلف جین ست کنید؛ چه در مانتو و چه در بلوز‌ها و شومیزهایی که زیر مانتو می‌پوشید ترکیب رنگ بنفش در کنار جین ترکیبی چشم‌نواز و شیک است. خوبی شلوار جین اینِ که تو کمد همه حداقل یه دونه ازَش پیدا میشه. برای این استایل میتونید کیف و کفش به رنگ صورتی تیره انتخاب کنید. اینجوری در عین حال که یه تیپ شاد زدید حسابی هم خاص شدید.

IMG_20220205_134004

سفید و مشکی

به نظرتون چیزی شیک تر از یک استایل سیاه و سفید هم وجود داره؟ علیرغم این که بعضی افراد معتقدند برای جذاب بودن حتما باید از رنگ ها استفاده کنید، کنتراست برجسته میان این دو رنگ بسیار هم هیجان انگیز است. لباس های سفید و مشکی بسیار چشمگیرن و در عین حال در چشم نیستند. این لباس ها ساده گرایی را در نهایت خود به نمایش میزارن و می توان آنها را برای سرکار و یا قرارهای ملاقات استفاده کرد. لباس های سفید و مشکی می تونن شما رو همه جا همراهی کنند. 

download (11)

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

عکس از صفحه nimehcollection , set__mode

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی