|

بهترین مانتوها واسه درخشیدن تو هر مجلس

می خوای بدونی چطور باید مثل ماه همه جا بدرخشی؟ مانتوهاتو این طوری انتخاب کن که میگم

برای خانم ها مانتو یکی از اصلی ترین و مهم ترین آیتم ها به حساب میاد پس اگه شما مانتوتون رو با دقت انتخاب کنید نصف راه شیک پوشی رو طی کردید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- این روزها دنیای مد و فشن پر از تغییر و تحول شده برای همین هم اگه می خوای یه شیک پوش رو مد باشی باید خیلی حواست جمع باشه که چطور تیپ میزنی و چطور لباس هات و باهم ست میکنی. برای خانم های ایرانی مانتو یکی از اصلی ترین و مهم ترین آیتم ها توی پوشش به حساب میاد که به همین خاطر هم اگه شما مانتوتون رو با دقت انتخاب کنید نصف راه شیک پوشی رو طی کردید.

و اما حالا سوال مهم اینجاست که چطور باید مانتوهامون رو انتخاب کنیم تا هم خوشگل باشند و هم روی مد باشیم اونم بدون اینکه کلی پول انواع و اقسام مانتوهای طرحدار و گرون قیمت بدیم؟ برای پاسخ این پرسش حتما به خوندن ادامه بدید که ما کلی ایده ی خوب و ناب براتون داریم.

1.مانتو کرم و سفید

رنگ کرم و سفید هر دوشون از رنگ های خنثی به حساب میان اما همنشینی اون ها در کنار هم واقعا زیباست. به علاوه این دو رنگ باعث میشند که استایل شما خیلی پاک و شسته رفته دیده بشه برای همین هم یکی از بهترین گزینه ها برای خانم هایی که به دنبال یه استایل شیک اما در عین حال راحت و مینیمال هستند اینه که از مانتوهای کرم به همراه ست سفید استفاده کنند.

بهترین مانتوها واسه درخشیدن تو هر مجلس

2.مانتو رنگی

به گزارش شایانیوز، یکی از مهمترین و تاثیر گذاری ترین کارهایی که شما می تونید برای خاص بودن و جذاب تر شدن استایلتون انجام بدید اینه که با قدرت برید سراغ مانتوهای رنگی، اونم رنگ های شاد و جذاب، مخصوصا حالا که تابستون داره شروع میشه و پوشیدن رنگ های تیره خیلی تو فصل گرما سخت میشه. به علاوه مانتوهای رنگی باعث میشند که شما کاریزماتیک تر و شاداب تر به نظر برسید.

بهترین مانتوها واسه درخشیدن تو هر مجلس

3.کت شلوار

یکی از جذاب ترین پوشش هایی که امسال خیلی هم ترند شده مانتو شلوار ها هستند که به راحتی به شما کمک می کنند تا یک استایل نیمه رسمی و شیک داشته باشید. از طرف دیگه رنگ های پاستلی چند وقتی هست که حسابی رو بورسند پس با ست کردن یک کت شلوار آبی پاستلی و یک شال و روسری سفید شما می تویند به راحتی هم یک استایل کژوالِ درجه یک داشته باشید و هم کاملا رو مد باشید.

بهترین مانتوها واسه درخشیدن تو هر مجلس

4.مانتوهای طرح دار

مانتوهای طرح دار از اون دست آیتم هایی هستند که می تونند توی استایل شما غوغا به پا کنند چون که کل پوششتون رو تحت تاثیر خودشون قرار می دند اما در عوض فوق العاده هم شیک و خاصن. چیزی که در رابطه با مانتوهای طرحدار مهمه اینه که شما بدونید چطور باید بقیه آیتم ها رو با اون ست کنید، در حقیقت کلیدی ترین نکته ی ماجرا این جاست که شما باید تیپتون رو با قسمت رنگی مانتوتون ست کنید اما چه طور؟ اگه نمی دونید حتما اینجا کلیک کنید که از صفر تا صد ست کردن با مانتو رنگی رو بهتون بگیم.

بهترین مانتوها واسه درخشیدن تو هر مجلس

5.مانتو مشکی

درسته که مانتوهای رنگی بی نهایت زیبا و چشم نوازند اما هر خانم خوش سلیقه ای باید یه مانتو مشکی توی کمدش داشته باشه که عصای دستش باشه. حالا پیشنهاد ما به شما اینه که اگه دوست دارید خیلی استایلتون رسمی باشه حتما اون رو با سفید ست کنید اما اگر می خواید سنگین و خاص باشه یکی از بهترین رنگ ها قهوه ایست. ممکنه با خودتون فکر کیند که چطور دو رنگ تیره در کنار هم می تونند انقدر خوب باشند اما فقط کافیه امتحانش کنید تا عاشقش بشید. گزینه ی سوم هم اینه که با فراق با برید سراغ آیتم های رنگ دار مثل سرخابی و سبز زمردی و رنگ های دیگه ای از این قبیل.

بهترین مانتوها واسه درخشیدن تو هر مجلس

عکس ها از صفحات: kim_stylee , saddaf_shams , nirvan__designe , mimo.by.mina , naazaniin_life

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها