|

اصول شیک پوشی

مانتوهاتُ با رعایت این نکات ریزه میزه اصولی ست کن؛ خوشتیپ شدن الکی نیستا قاعده داره

برای اینکه یک استایل کامل داشته باشید، باید به نکات ریز در ظاهرتون دقت کنید. اینجا قراره کلی مطلب درباره داشتن یه استایل جذاب و خاص بگیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاید براتون جالب باشه بدونین که اگر بخواید یک استایل شیک و جذاب داشته باشید، ممکنه کوچکترین چیزها باعث شه این ظاهر چشمگیر، بد به نظر برسه و تمام زحمت شما برای خوش پوش بودن از بین بره. واسه همین باید در کنار انتخاب بهترین مانتو و شلوار و ست کردن اون ها با هم، به نکاتی که باعث میشه ظاهرتون رو ناقص و بد شکل نشون بده هم توجه داشته باشید.

در واقع با این کار باعث میشید قبل از اینکه کسی بخواد از استایل شما ایراد بگیره و سپس در صدد رفع اون بربیاید، خودتون این ایرادات رو برطرف کنید. در ادامه میخوایم این نکات ریز و در عین حال بسیار مهم رو به شما بگیم. اگه به شیک پوش بودنتون اهمیت میدین، حتما تا پایان با ما همراه باشید.

manto_tehran___1653120340_1000

هر چیزی به اندازش خوبه، حتی سِت کردن!

یکی از ویژگی های مهمی که باید موقع ست کردن به اون دقت کنین، استفاده به اندازه از رنگ های مشابه در استایله. مثلا زمانی که میخواین یه سِت صورتی بزنید، نباید تمام استایلتون از قبیل شال، مانتو و شلوار صورتی انتخاب کنین، چون این فقط باعث اذیت کردن چشم طرف مقابل میشه و اصلا هم فرم واقعی اندام شما رو نشون نمیده.

به جای این کار اگر مانتوتون صورتیه، از شلوار و شال سفید استفاده کنید تا در ظاهرتون یک تعادل جذابی دیده بشه و اگر هم دوست دارید از تناژ صورتی بیشتر بهره بگیرید، میتونین کفش یا کیفی رو انتخاب کنید که اثری از صورتی در اون مشاهده بشه.

denizya.mezon
عکس از صفحه denizya.mezon
denizya.mezon
عکس از صفحه denizya.mezon

به نکته های ریز تو استایل دقت کنید!

اگر خیلی شیک پوش هستید و دوست دارین همیشه خوش استایل به نظر بیاید، پس باید به جزییات ظاهرتون هم دقت کامل داشته باشین و فقط توجه تون رو برای رنگ کیف و ست کردن اون با پوشش های دیگه مثل مانتو خرج نکنید.

واسه این کار باید موقع خروج از خونه ببینید جایی از مانتوتون لک یا چروکی نداره که باعث شه استایل شیک و زیبای شما به چشم نیاد. البته بعضی از مانتوهای ترند خودشون به صورت ذاتی چروک دارن که این جزو مدله مانتو هست و نباید زیاد روش حساس شد.

denizya.mezon
عکس از صفحه denizya.mezon
manto_tehran
عکس از صفحه manto_tehran

یک خط کافیه تا استایلتون نابود شه!

ظاهر شما عین یه نقاشیه و همونطور که کوچکترین خط و رنگ اضافی در نقاشی باعث از بین رفتن جذابیت اون میشه، این قضیه برای پوشش شما هم صادق است. بنابراین حواستون باشه لباسی رو برای بیرون انتخاب کنید که خیلی تنگ نباشه تا خط و خطوط لباس زیرتون رو آشکار نکنه.

علاوه بر این اگر پلاس سایز هستید، از پوشیدن لباس های سفید رنگ دوری کنید تا رنگ لباس زیرتون هم به چشم نیاد و یک استایل کامل و شیک رو به نمایش بگذارید.

denizya.mezon
عکس از صفحه denizya.mezon
manto_tehran
عکس از صفحه manto_tehran

با رعایت کوچکترین نکات، بهانه دست دیگران ندید!

یکی از مهمترین اکسسوری ها در ظاهر شما کفش است که جذابیت استایل شما رو چند برابر میکنه. همونطور که اگه فردی با کفش براق و تمیر از جایی رد شه، چشم شما روی او زوم میکنه، خلاف این موضوع هم صدق میکنه. بنابراین همیشه حواستون باشه قبل از خروج از منزل حتما کفش هاتون رو تمیز کرده و با کوچکترین لک و کثیفی روی کفش استایلتون رو نابود نکنید.

denizya.mezon
عکس از صفحه denizya.mezon
denizya.mezon
عکس از صفحه denizya.mezon

یه تیپ عالی رو متناسب با سایزت بساز!

برای اینکه بتونید ظاهری شیک و دلنواز رو به نمایش بذارید، باید به اکسسوری های ریزه میزه هم دقت کنین. مثلا این روزا کیف های کوچیک و جمع و جور خیلی ترند شدن و همه دوست دارن یه دونه از این سبک کیف ها به دست داشته باشن، اما اینطوری فقط ظاهر خودشون رو خراب میکنن. واسه انتخاب کیف باید حتما به اندازه مانتو و همینطور قدتون توجه داشته باشید و از کیف های خیلی بزرگ یا خیلی کوچیک که شما رو بدفرم نشون میدن، دوری کنید.

این مدل تناسب داشتن برای انتخاب مانتو هم صدق میکنه و با پوشیدن لباس های خیلی گشاد با این نام که به مد اهمیت میدید، فقط استایل جذابتون رو نابود میکنین.

denizya.mezon
عکس از صفحه denizya.mezon
denizya.mezon
عکس از صفحه denizya.mezon
denizya.mezon
عکس از صفحه denizya.mezon

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها