|

با این مانتوها همیشه یه قدم از مد جلوتر باش؛ اینجوری تو شیک بودن همتااا نداری!

بعضی مانتوها هیچوقت از مد نمیفتن و همیشه جذابیت خاصی به استایل شما می بخشن. اینجا قراره کلی مانتوی ترند برای مهمونیاتون معرفی کنیم.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- شاید براتون جالب باشه بعضی از خانومای خوش پوش با وجود اینکه هر روز یه تیپ جدید میزنن، ولی همیشه یک سری مانتوهای خاص دارن که تو موقعیت های مختلف ازشون استفاده میکنن. علتش اینه که خانومای خوش استایل همیشه مانتوهایی تو کمد لباسیشون هست که هیچوقت از مد نمیفتن و تا ابد ترند باقی میمونن.

درواقع اگه شما این مدل مانتوها رو بشناسید دیگه هیچوقت برای انتخاب یه استایل شیک و جذاب اما عجله ای دچار استرس نمیشید و به سرعت واسه مهمونی ها و دورهمی های مختلف آماده میشین. در ادامه قراره کلی مطلب مفید و جالب درباره مانتوهایی که هیچوقت قرار نیست از مد بیفتن به شما بگیم تا همیشه با استایل های منحصر به فردتون دیگران رو شوکه کنین.

denizya.mezon_1649174928_60

همیشه یه قدم جلوتر از مُد باش!

یکی از استایل هایی که باید سعی در نگهداریش داشته باشید تا هر وقت دلتون بخواد بتونید ازش استفاده کنین، کت یا مانتو شتری است. این سبک کت ها هیچوقت از مد نمیفتن و چون به هر رنگ پوستی میاد، تقریبا هر کس باید یکی ازش رو تو خونه داشته باشه تا در مواقع ضروری بتونه ازش استفاده کنه. البته یکی دیگه از مزایای کت شتری اینه که به راحتی با استایل ها و رنگ های متفاوت هماهنگ میشه.

denizya.mezon
عکس از صفحه denizya.mezon
denizya.mezon
عکس از صفحه denizya.mezon

با یه تیر چند نشون بزن!

کرم جزو رنگ هاییه که خیلی بین دختر خانومای جوون طرفدار داره و چون رنگی خیلی شیک و مجلسی است، واسه جشن های جورواجور یا حتی برای سرکار هم فوق العاده جذابه و البته که مانتوهای کرم تن خورهای دوست داشتنی دارن که آدم هیچوقت ازشون خسته نمیشه.

این مانتو رو میتونین بسته به قدتون، بلند یا کوتاه انتخاب کنید که موقع تیپ های اسپرت اون رو با یه شلوار مام استایل ست کنید و موقع مهمونی های رسمی هم یه شلوار راسته یا بگ بزنید تنگ مانتوی بلند و شیکتون و درواقع با یه تیر چند نشون بزنید.

denizya.mezon
عکس از صفحه denizya.mezon
denizya.mezon
عکس از صفحه denizya.mezon

با این مانتو خاص و چشم گیر باشید!

ژاکارد از مانتوهای بسیار جذاب و شیک و پیکه که اگه خیلی به تیپتون اهمیت میدین، بی شک باید یکی از مانتوهاتون رو از این سبک انتخاب کنین. مانتوهای ژاکارد به دلیل پارچه زیبا و متنوعشون بسته به مهمونی یا جشنی که میخواین تو اون حضور داشته باشین، میتونین بهترین نوعش رو انتخاب کنین و مثل یک الماس تو جمع بدرخشید و کلی عکس های جذاب به یادگار از خودتون داشته باشید.

manto.majlesi
عکس از صفحه manto.majlesi
manto.majlesi
عکس از صفحه manto.majlesi

بهترین گزینه برای خاص بودن در هر زمان!

به گزارش شایانیوز اگه دنبال یه مانتو جذاب و شیک برای فصل تابستون هستید که نه چروک شه نه توش احساس گرما کنین، کت و مانتوهایی که از جنس لنین هستن بهترین گزینه برای شماست. این جنس مانتوها برای کسایی که دوست دارن همیشه متفاوت و خاص به نظر بیان ولی حوصله مدام اتو دست گرفتن رو ندارن، فوق العاده مناسبه و باعث میشه همه جا احساس راحتی و متفاوت بودن داشته باشید.

denizya.mezon
عکس از صفحه denizya.mezon
denizya.mezon
عکس از صفحه denizya.mezon

با این مانتو همیشه حرفت سر زبوناس!

حتما تابحال برای شما اتفاق افتاده که برای سرکار رفتن یا حتی مهمونی های دوستانه ندونین چی بپوشید و اون لحظه آرزو کنین کاشکی یه مانتو مشکی داشتم تا باهاش یه تیپ خفن و چشم گیر میزدم و از این استرسا نمیکشیدم.

میشه گفت مانتو مشکی جزو اون دسته از مانتوهاییه که تو شیک بودن نظیر نداره و برای خانوما تو هر سنی مناسبه و همه جا هم میشه اون رو پوشید. دیگه فقط کافیه باهاش یه تیپ درخور بزنید و برید واسه خوش گذرونی با دوست و رفیقا!

denizya.mezon
عکس از صفحه denizya.mezon
denizya.mezon
عکس از صفحه denizya.mezon

با این مانتوها تو هر جمعی بهترین باش!

یکی دیگه از استایل هایی که خصوصا برای خانوم های لاغر یه انتخاب درجه یک و بی نظیره، شومیزهای اور سایزه که اگه اون رو با تیپ اسپرت امتحان کنین، دیگه هیچوفت ازش خسته نمیشید و دوست دارین حتی تو خونه هم تنتون باشه! این سبک شومیزها علاوه بر اینکه احساس راحتی فوق العاده ای رو به شما می بخشن، به دلیل تنوع بی اندازه اش دست شما رو برای انتخاب باز میذاره.

denizya.mezon
عکس از صفحه denizya.mezon
denizya.mezon
عکس از صفحه denizya.mezon

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها