|

لیستی ماندگار با نوید محمد زاده

هفت فیلم سینمایی با نوید محمد زاده؛ جنتلمنی که به سرعت نور سوپر استار شد

نگاهی می اندازیم به 7سینمایی ماندگار و منقلب کننده با بازی نوید محمد زاده که مطمئنا به لیست بهترین های سینما ایران تعلق دارند؛ از دست ندهید

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- مطمئنا همه ی شما تا کنون چندین و چند بار در جریان حواشی نوید محمد زاده و همسر دوست داشتنی او فرشته حسینی در جریان جشنواره کن بوده اید، حواشی ای که احتمالا به این زودی ها فروکش نخواهند کرد اما جدای از تمامی اتفاقات رخ داده طی این چند ماه، از مراسم عروسی و ازدواج این دو گرفته تا جنجال های مربوط به جشنواره کن باید اعتراف کنیم که نوید محمد زاده یک هنرمند و یک بازیگر درجه یک است که در هر فیلم بهتر از دیگری درخشیده است و تصاویری بی نظیر را بر روی پرده ی نقره ای به تصویر کشیده.

هفت فیلم سینمایی با نوید محمد زاده

نوید محمد زاده مردی است که احتمالا شما اولین بار با نقش تاثیر گذار نوید در سینمایی من عصبانی نیستم او را شناختید پسری عاشق اما آسیب دیده، و حقیقتا که چقدر زیبا نوید محمد زاده توانست از پس ایفای این نقش بربیاید، اما این تازه آغاز درخشش و ستاره شدن این مرد می باشد.

به گزارش شایانیوز، برای همین ما تصمیم گرفتیم تا نگاهی بیاندازیم به هفت سینمایی ماندگار و منقلب کننده با بازی نوید محمد زاده که اگر تا کنون هر یک از آن ها را تماشا نکرده اید باید بدانید یک سینمایی خوب را از دست داده اید که جایگزین ندارد.

1.لانتوری – 1394

رضا درمیشیان قطعا یکی از کارگردانان خوب سینمای ایران است که نمی توان هنر او را انکار کرد و لانتوری نیز یکی از بهترین ساخته های او می باشد. لانتوری یک روایت واقعی از داستانی دردناک و غم انگیز است که هنر نمایی بازیگران خوبی چون نوید محمد زاده و باران کوثری امتیاز آن را حسابی بالا برده است.

هفت فیلم سینمایی با نوید محمد زاده

2.خشم و هیاهو – 1394

هومن سیدی از آن دست کارگردان هایی است که با فیلم هایش می تواند شما را میخ کوب کند. خشم و هیاهو برگرفته از یک روایتِ واقعی است، که بوسیله ی هنرنمایی بی نظیر بازیگرانی چون نوید محمد زاده و البته کارگردان آن به زیبایی هرچه تمام تر به تصویر در آمده است. با این اوصاف خشم و هیاهو چیزی بیشتر از تنها به تصویر کشیدن یک واقعه ی اجتماعی است، این فیلم به راستی می تواند برای هر بیننده ای یک آموزه ی واقعی باشد.

هفت فیلم سینمایی با نوید محمد زاده

3.ابد و یک روز – 1394

سال 94 را قطعا می توان سال درخشش نوید محمد زاده نام گذاری کرد، بعد از لانتوری و خشم و هیاهو، ابد و یک روز از آن دست فیلم هایی است که تا مدت های طولانی ذهن هر بیننده ای را به خود مشغول می کند. باید اعتراف کنیم که ابد و یک روز یکی از بهترین های اخیر سینمای ایران می باشد.

هفت فیلم سینمایی با نوید محمد زاده

4.بدون تاریخ، بدون امضا – 1395

بدون تاریخ، بدون امضا، یک سینمایی متاثر کننده و دردناک است که نوید محمد زاده تنها یکی از بازیگران درخشان آن می باشد. امیر آقایی و هدیه تهرانی دیگران بازیگران این فیلم سینمایی می باشند که در کنار نوید محمد زاده بازی ای ماندگار از خود ارائه کردند.

به علاوه به خاطر داشته باشید که بدون تاریخ، بدون امضا از آن دست فیلم هایی است که توانست در جشنواره های مختلف جوایز متعددی را کسب نماید.

هفت فیلم سینمایی با نوید محمد زاده

5.مغزهای کوچک زنگ زده – 1396

اگر به دنبال یک سینمایی متفاوت با دنیایی عجیب و باور نکردنی هستید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما به تماشای سینمایی مغزهای کوچک زنگ زده بنشینید. این فیلم نگاهی می اندازد به گوشه ای از زندگی فقیر ترین مردم کشورمان که در پی فقر و فلاکت به بزهکاری روی آورده اند به علاوه موضوع غیرت و نگاه های تعصبی نیز به زیبایی در این فیلم به تصویر کشیده شده است.

هفت فیلم سینمایی با نوید محمد زاده

6.سرخپوست – 1397

اگر به دنبال تماشای یک نقش از نوید محمد زاده هستید که زمین تا آسمان با دیگر بازی های او فرق کند قطعا باید به سراغ تماشای سرخپوست بروید. سرخپوست چه از لحاظ داستان و چه از لحاظ نقش آفرینی نیود محمد زاده یک سینمایی خاص و متفاوت است که ما تماشای آن را شدیدا به شما پیشنهاد می کنیم.

هفت فیلم سینمایی با نوید محمد زاده

7.متری شیش و نیم – 1397

بعد از سینمایی ابد و یک روز، متری شیش و نیم دومین همکاری سعید روستایی با نوید محمد زاده می باشد که اگر از آن موفق تر و منقلب کننده تر نباشد کمتر از آن نیست. متری شیش و نیم از آن دست فیم هایی است که هرگز از ذهن مخاطب پاک نمی شود اما در عین حال تماشا نکردن آن از دست دادن یک هنر واقعی است، هنری که کارگردانی ای خوب به همراه بازی هایی خوب آن را به سینما هدیه داده اند.

هفت فیلم سینمایی با نوید محمد زاده

به نظر شما کاربران شایانیوز چه فیلم های دیگه ای باید در این لیست قرار بگیرند؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذرارید.

اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه دارید صفحه سریال و سرگرمی ما را دنبال کنید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها