|

تابستون با این رنگ موها جذابترین خودت باش؛ اینجوری کلی از دوستای خوشتیپت جلو بزن!

hair color trend in summer 2022

رنگ مو از مهم ترین عناصر ظاهری خانوماست که با شروع فصل تابستون باید رنگای مناسب هم استفاده کرد. اینجا کلی رنگ جذابِ این فصل رو معرفی کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- رنگ مو در ظاهر خانوم ها تاثیر فراوانی داره و بعضی از خانوم های خوش استایل علاوه بر انتخاب یک پوشش مناسب، حتی رنگ موی خود رو هم براساس فصلی که پیش رو دارند، انتخاب می کنند. البته که این کار بسیار درسته و باید موقعی که دارین برای دورهمی ها و حمع های دوستانتون برنامه ریزی میکنین، دقت داشته باشین که چه رنگ مویی مناسب استایل، رنگ پوست و صددرصد سلیقه شما خواهد بود.

همونطور که می دونین مدل  های مختلفی از رنگ مثل آمبره، بالیاژ و مواردی از این قبیل وارد ترندهای سال شدن و طرفدارای خاص خودشون رو دارند. درواقع این سبک رنگ ها علاوه بر سبک سلیقه شما باید بسته به فصل هم انتخاب شوند. در ادامه میخوایم کلی رنگ که باب فصل تابستونه رو به شما معرفی کنیم تا استایل خاصتون رو با این رنگ ها خاص تر کنید.

9b18214afa8138e0d3ec72b9e6703ac2

با این رنگ مو جذابیتت رو چند برابر کن!

یکی از رنگ موهای خیلی شیک که مناسب فصل تابستونه، رنگ بژه که بین دختر خانومای جوون هم خیلی طرفدار داره. حالا عاشقان بالیاژ بهتره این رنگ رو با بلوند ترکیب کنن و ببینین چه بالیاژ تو دل برویی خلق شد و با این انتخاب رنگ کلی از دوستاتون که مدام بهتون پز ترند بودنشون رو میدن جلو میفتید. پس تردید نکنید و با امتحانش به جذابیت هاتون اضافه کنید.

بالیاژ-مو-زیبا-و-جذاب

Capture00

با این رنگ مو تو فانتزی ترین حالتِ خودت باش!

دختر خانوم هایی که عاشق رنگ موهای فانتزی و جذابن، بهتره بدونین که فصل تابستون خوراک این سبک رنگ هاست و با انتخاب این رنگ موها هیچوقت حس نمیکنین که حتی یک ذره هم از ترند و مد سال عقب موندین، چونکه این رنگا به قدری جذاب و خاصن که شما رو به زیباترین فرد جمع تبدیل میکنن. واسه شروع، بهتره از رنگ موی رنگین کمونی شروع کنید و دخترونه ترین حس وجودت رو به رخ بکشی.

Rainbow-hair-4

98e7034a-d567-4e04-88cf-ba59b9299ffb

اینطوری با موهای سفیدت کنار بیا!

خیلی از خانوم هایی که تار موهای سفید دارن و تو تابستون هم عاشق بیرون رفتن و تفریح هستن، با معضل انتخاب رنگ مو رو به رو میشن. بهتره توجه داشته باشین که انتخاب رنگ مو باید به شکلی باشه که هم جذابیت ظاهری موهاتون رو حفظ کنه و هم تارهای سفید رو نشون نده. برای این کار بهترین انتخاب بی شک رنگ موی نقره ای دودی است که حسابی شما رو شیک و پیک میکنه و با این رنگ مو بی شک تفاوتی جذاب رو درون خودتون حس میکنین.

ashblond

www.AsraHosseini.com-8-1030x1030

رنگ-موی-دودی

با این هایلایت ها یه تغییر حسابی به ظاهرت بده!

یکی از رنگ موهایی که شما رو از این رو به اون رو میکنه، هایلایت های شیک تابستونه است که بسته به اینکه عاشق چه سبک رنگ هایی هستید، میتونین یکی از اینا رو انتخاب کنید. مثلا یکی از هایلایت های جذاب، صورتی پاستیلیه که بهتره به صورت هایلایت خیلی مختصر و مفید ازش استفاده کنید و خیلی اغراق نکنین.

علاوه بر این رنگ آبی جینی میتونه شما رو خیلی خوشگل و جوون تر نشون بده به شرطی که به صورت هایلایت یا بالیاژ خیلی ملایم ازش استفاده کنید و با این کار جذابیت هاتون رو به رخ بکشید.

9

3

c8fc8bf59597fab097824ad2b987ddcb

blue-hair-color-01

2

1

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها