|

شلوار مام فیت رو چطور استایل کنیم؟

شلوار مام فیت عصای دست هر خانم خوش سلیقه ای؛ بیا و ببین با چه مانتوهایی باید ستش کنی

یکی از جذاب ترین مدل های شلوار جین که این روزها دوباره مد شده شلوارهای مام فیت هستند که بدجوری کاربردین و حتما باید تو کمدتون داشته باشیدش.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روز ها دیگه استایل های خیلی رسمی و یا خیلی اسپرت روی بورس نیستند برعکس تیپ و استایل های کژوال اونم از نوع قدیمی اش کلی طرفدار پیدا کرده. یکی از آیتم هایی که هیچ وقت قدیمی نمیشه و همیشه مورد استفاده خانم و آقا، جوون و مسن قرار می گیره شلوار های جین هستند که این روزها انواع گشادشون محبوب تر شدند و پشت ویترین هر مغازه ای دیده میشن.

یکی از جذاب ترین و بهترین مدل های شلوار جین که به دهه نود میلادی تعلق داره و این روزها دوباره مد شده شلوارهای مام فیت هستند که بدجوری کاربردین و بهتره که هر خانمی تو کمدش یه دونه از این شلوار ها داشته باشه، چون که حسابی عصای دستن.

ویژگی های شلوار مام فیت چیست؟

شلوار های مام فیت فاق بلندی دارند که بالاتر از ناف قرار می گیرند و به زیبایی روی کمر می نشیند اما طوری طراحی شده که روی ران ها گشاد و آزاد می ایسته سپس به سمت ساق پاها که حرکت می کنیم به شکل مخروطی در میاد. در حقیقت وقتی که به این شلوار نگاه می کنید علی رغم این که این شلوار ها گشاد هستند، چندان هم گشاد به نظر نمی رسند دلیل اون هم طراحی مخروطی شکل این شلوار هاست.

شلوار مام فیت رو چطور استایل کنیم؟

تفاوت مام فیت و مام استایل چیست؟

به گزارش شایانیوز، شاید با شنیدن اسم مام فیت اولین چیزی که تو ذهنوتن شکل می گیره این باشه که تفاوت این مدل شلوار با شلوار مام استایل چیه؟!خب باید بهتون بگیم که این دو مدل شلوار از خیلی لحاظ ها شبیه به همدیگه هستند اما تو خیلی از جزئیات کلیدی هم با هم دیگه فرق می کنند. هر دو این شلوار ها فاق های بلندی دارند و الگوشون گشاد طراحی شده تا شما احساس راحتی داشته باشید اما شلوارهای مام استایل از مام فیت گشاد ترند به خصوص در قسمت مچ پا، به زبان ساده باید بگیم که شلوار های مام فیت، فیتِ تن میشند اما شلوار های مام استایل ظاهری گشاد تر داند. در واقع می تونیم به این شکل بگیم که شلوارهای مام فیت از مام استایل تنگ تر اما از شلوار های راسته و اسکینی گشادتر هستند.

شلوار مام فیت رو چطور ست کنیم؟

و اما مهمترین مسئله و سوالی که مطمئنا مطرح میشه اینه که اصول ست کردن با شلوار مام فیت چطوریه؟ و یا اینکه این شلوار ها مناسب چه افرادی است؟ جذاب ترین و بهترین ویژگی این شلوارها اینه که برای همه  افراد مناسبن، یعنی فرقی نمی کنه شما پاهایی لاغر و کشیده دارید یا تو پر هستید، طراحی شلوار های مام فیت به گونه ایه که فرم پاها رو در هر حالتی که باشند بسیار زیبا و جذاب میکنه.

ویژگی بسیار خوب دیگه شلوار های مام فیت اینه که ست کردن باهاشون خیلی راحته و شما می تونید از اون ها برای انواع و اقسام استایل ها و پوشش ها استفاده کنید، به همین خاطر هم هست که میگیم این شلوار عصای دسته شما میشه.

1.مام فیت با شومیز

با ست کردن یک شلوار مام فیت و یه شومیز مانتویی که یان روزها هم کلی طرفدار پیدا کرده می تونید به راحتی آب خوردن برای خودتون یک استایل شیک و در عین حال ساده و راحت بزنید که برای روزمره و یا گشت و گذار های عصرونه خیلی مناسبه.

شلوار+مام+فیت+رو+چطور+استایل+کنیم؟

2.مام فیت با کت یا مانتو کتی

شاید باید بگیم ویژگی بسیار خوب دیگه این شلوارها اینه که خیلی خوب با ترند های سال ست میشند. همون طور که می دونید مانتوهای کتی این روزها خیلی طرفدار پیدا کردند و تو هر مغازه ای که میرید کلی انتخاب رنگی و جذاب برای اونها دارید. حالا اگر دوست دارید که هم یک استایل کلاسیک و نیمه رسمی داشته باشید و هم راحت بهتون پیشنهاد می کنیم که مانتو کتی رو با شلوار مام فیت ست کنید.

شلوار+مام+فیت+رو+چطور+استایل+کنیم؟

3.مام فیت با مانتو بلند

درسته که اصولا شلوارهای گشاد رو نباید با مانتوهای بلند ست کرد اما فراموش نکنید که شلوار مام فیت با بقیه شلوارهای گشاد فرق داره. البته با این وجود توصیه ما به شما یانه که اگر قد بلندی ندارید ترجیحا از این گزینه استفاده نکنید یا اگر دوست داشتید که حتما مانتو بلندتون رو با شلوار مام فیت ست کنید از ترفندهایی که باعث کشیده تر شدن اندام میشند استفاده کنید مثل گذاشتن بلوز داخل شلوار تا بلندی فاق اون دیده بشه قد شما رو کشیده تر نشون بده.

شلوار+مام+فیت+رو+چطور+استایل+کنیم؟

4.مام فیت با مانتو عروسکی

مانتوهای عروسکی از ترندهای پر طرفدار بهار و تابستان 1401 به حساب میان که ست کردن اون ها با شلوار مام فیت به شما یک استایل کژوال اما در عین حال خیلی دخترونه و جذاب میده که می تونه پر از رنگ و طرح باشه.

شلوار+مام+فیت+رو+چطور+استایل+کنیم؟

5.مام فیت با مانتو جلو بسته

اگر دنبال یک استایل مینیمال و کژوال هستید پیشنهاد ما به شما مانتوهای جلو بسته، به خصوص از نوع شویمزی اش، با مام فیت هستند که هم خیلی راحت و جذابن و هم خیلی خنک که جون میده واسه پوشیدن تو تابستون و هم این که به خاطر مینیمال بودن این سبک از پوشش برای اکثر موقعیت ها مناسبه، به خصوص برای برنامه های روزانه و گردش ها و دورهمی های دوستانه.

شلوار مام فیت رو چطور استایل کنیم؟

به نظر شما کاربران شایانیوز شلوارهای مام فیت رو با چه مانتوهای دیگه ای میشه به زیبایی استایل کرد؟ نظرات و پیشنهادهای خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

عکس ها از صفحات: mahshiid_ff , rihadesignn , kimia_yazdaniii

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی