|

ترفند هایی خفن واسه خوش سلیقه ها

خانم گل که شکم داری و موندی چیکار کنی؛ با این مانتو شلوارها مثل آب خوردن تیپت و بساز

یکی از بزرگترین معضلات بسیاری از خانم ها اینه که سیستم بدنیشون طوریه که حتا زمان لاغر اندام بودن هم کمی شکم و پهلو دارند، حالا راهکار چیه؟

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- یکی از بزرگترین معضلات بسیاری از خانم های ایرانی اینه که سیستم بدنیشون به صورتیه که حتا زمانی که لاغر اندام هستند کمی شکم و پهلو دارند، حالا چرا میگیم معضل؟ به خاطر اینکه خانم های خوش سلیقه ای که دوست ندارند اندامشون خیلی توی لباس بیوفته همیشه با کلی محدودیت انتخابی رو به رو میشند، اما این مسئله ای نیست که جلو دار شما برای خوش پوشی و شیک لباس پوشیدن بشه.

یک سری از انواع مانتو ها که اتفاقا این روزها تنوعشون هم خیلی بالا رفته وجود دارند که به شما کمک می کنند تا شکم پهلوتون رو پنهان کنید و خوش فرم تر و خوش استیل تر دیده بشید، اما چه جور مانتوهایی؟ به خوندن ادامه بدید که ما براتون کلی ایده ی خوب داریم که قطعا به کارتون میان و دفعه دیگه که برای خریدِ مانتو یا شلوار میرید میتونید با اعتماد به نفس بیشتر و اطمینان بیشتری به انتخابتون خرید کنید.

1.شلوار های فاق بلند

همون طور که می دویند دیگه دوره زمونه ی شلوار های فاق کوتاه و خیلی تنگ و ترش سر اومده و این برای شما یک مزیت بسیار زیاد به حساب میاد چرا که شلوارهای فاق بلند شکم شما رو پنهان می کنند و اندامتون رو یک دست تر نشون میدن و حالا که شلوارهای مام فیت و بگی و غیره و غیره که همه هم غالبا فاق بلندی دارند مد شدند شما می تونید با دست باز شلوار مناسبتون رو انتخاب کنید.

ترفند هایی خفن واسه خوش سلیقه ها

2.لباس های تک رنگ

به گزارش شایانیوز، یکی از مواردی که خیلی میتونه بهتون کمک کنه استایل های مونوکروم است. پوشیدن لباس های تک رنگ به خاطر خطای دیدی که ایجاد می کنند شما رو به طور کل لاغر تر و رو فرم تر نشون میدند، برای همین هم برای شمایی که شکم و پهلو دارید یک انتخاب درجه یک به حساب میان.

ترفند هایی خفن واسه خوش سلیقه ها

3.مانتوهای پیرهنی

مانتوهای پیرهنی یا ساحلی هم که دیگه خوراکه تابستون و هوای گرمش هستند، چون هم خیلی خنکن و هم گشادند و به اندام نمی چسبند، دقیقا به هینی دلیل هم اندام شما رو یک دست نشون میدند و به راحتی شما می تونید شکمتون رو با این جور مانتوها پنهان کنید و مثل یک باربی به نظر بیاید.

ترفند هایی خفن واسه خوش سلیقه ها

4.مانتو های دو لایه

عملکرد مانتوهای دو لایه دقیقا مثل استایل مونوکرومه یعنی باعث ایجاد خطای دید میشه از طرف دیگه هم توجه رو به قسمتی از بدن جلب می کنه که مانتو به دو لایه تقسیم شده، و به همین ترتیب حواس رو از روی شکم و پهلوی شما بر میداره.

ترفند هایی خفن واسه خوش سلیقه ها

5.مانتوهای نا متقارن

مانتوهای نامتقارن یکی دیگه از گزینه های بسیار ترند امسال هستند که خیلی هم به کارتون میان و تیپ زدن باهاشون هم خیلی راحته، چون می تونید مثل آب خوردن باهاشون یک تیپ کژوال و نیمه رسمی بزنید. چون این دست از مانتو ها غالبا فرم گشادی دارند باعث پنهان شدن شکم و پهلو میشند.

ترفند هایی خفن واسه خوش سلیقه ها

6.مانتوهای شومیزی

شومیز ها هم درست مثل مانتوهای نامتقارن معمولا گشاد هستند و به اندام نمی چسبند اما همچنان ظاهری آراسته و زیبا به شما میدند. این روز ها هم که مانتوهای شومیزی کلی طرفدار پیدا کردند و پشت ویترین هر مغازه ای دیده میشند.

ترفند هایی خفن واسه خوش سلیقه ها

به نظر شما کاربران شایانیوز چه مدل لباس های دیگه ای برای پنهان کردن شکم و پهلو مناسبن؟ نظرات و پیشنهادهای خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

عکس ها از صفحات: naazaniin_life , stila_mi , nirvana__design

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها