|

اصول شیک پوشی

خوشتیپ جان هر لباس جا و مکانی داره؛ بیا بِگمت کدوم مانتو رو کجا بپوشی تا جذاب محفل شی

مانتو

خیلی از ما ها یه عالمه مانتو داریم اما موقع انتخاب که میشه می مونیم کدومُ کجا بپوشیم اگه شما هم این مشکل دارید در ادامه با ما همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- انتخاب لباس مناسب برای موقعیت های مختلف دغدغه خیلی از افرادیست که به تیپ و استایلشون اهمیت میدن. فرض کنید شب قرار برید مهمونی مدام تو این فکرید که کدوم مانتو، کفش یا شلوارُ بپوشید یا اینکه کدوم اکسسوری ها رو انتخاب کنید. گاهی اوقات کار به جایی میرسه که کلی لباس میزارید جلوتون شروع می کنید به پرو کردن در نهایت هم لباسی که انتخاب می کنید خیلی به دلتون نمیشینه چون مطمئن نیستید که برای اون موقعیت خوبه یا نه؟

اولین قدم برای انتخاب لباسِ مناسب اینِ که بدونید تو هر موقعیتی چی باید بپوشید مسلما لباسی که برای مهمونی رسمی انتخاب می کنید باید با لباسی که برای دوره همی های دوستانه، دانشگاه و محل کار می پوشید فرق کنه. پس بهتره برای هر موقعیتی حداقل 2 دست لباس توی کمدتون داشته باشید. حالا ممکنِ پیش خودتون بگید این همه موقعیت مختلف، اگه قرار باشه برای هر کدوم 2 دست لباس داشته باشیم کلی پولِش میشه.

کاملا درست میگید اما اگه اصولی خرید کنید اونقدرها هم سخت نیست. خود شمایی که داری اعتراض میکنی ممکنِ 5 تا کتونی داشته باشی اما یه دونه کفش پاشنه بلند برای مهمونی های رسمی نداشته باشی وقتی میگیم اصولی خرید کنید یعنی باید بین آیتم های خریدتون تعادل برقرار کنید. اگه اهل کفش پاشنه بلند نیستید میتونید سبد خریدتون بیشتر به کتونی اختصاص بدید اما با کمی مدیریت میتونید یکی دو دست کفش پاشنه بلند هم بخرید. در مورد بقیه آیتم ها هم به همین شکل باید بتونید مدیریت کنید تا برای هر موقعیتی لباس مناسب داشته باشید.

دد

عکس از صفحه pink.fashioon

اگه یه عالمه مانتو دارید اما نمی دونید هر کدوم کجا باید بپوشید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید اینجا بهتون کمک میکنیم تا بتونید یه استایل شیک و جذاب برای خودتون بسازید.

شومیز مانتویی

شومیز یه آیتم کاربردی تو کمد خانم هاست که انصافا خیلی کار راه اندازه مخصوصا توی تابستون بازارش حسابی داغ میشه. شومیزها رو به دلیل اینکه کاربرد زیادی که دارن به انواع مختلفی مثل شومیزهای حریر و گیپور، آستین بلند، آستین کوتاه، آستین کلوش، آستین پفی، دکمه دار، بدون دکمه، یقه حلزونی، شومیز کوتاه و شومیز بلند دسته‌بندی میکنن.

شومیز مانتویی

عکس از صفحه pink.fashioon

به گزارش شایانیوز شومیزهای بلند که تو فصل گرما به عنوان مانتو مورد استفاده قرار می گیرن و ازشون به عنوان شومیز مانتویی یاد میشه گزینه مناسبی برای استایل های روزمره و مسافرت هستند.

مانتوهای جلو بسته

اگه دنبال یه مانتوی شیک، خنک و راحت برای تابستون هستید از مانتوهای جلو بسته غافل نشید. این مانتوها در طرح و رنگ های مختلف توی بازار موجود هستند که با توجه به سلقیه ای که دارید میتونید انتخابشون کنید و استایل های متفاوتی رو باهاشون تجربه کنید. مانتوهای جلو بسته هم، برای استایل روزمره و مسافرت گزینه بسیار خوبی هستند.

مانتو جلو بسته

عکس از صفحه pink.fashioon

مانتوی کتی

اگه یه قرار رسمی خیلی مهم دارید و دنبال یه لباس مناسب هستید لطفا مانتوی کتی رو فراموش نکنید. این مانتوها به همراه شلوار راسته یا بوت کات و کفش پاشنه بلند از شما یه خانم فوق شیک پوش میسازن. مانتوهای کتی برای قرارهای عاشقانه هم انتخابی هوشمندانه هستند.

مانتوی کتی

عکس از صفحه pink.fashioon

مانتوی گیپور

مانتوهای گیپور مثل لباسای مجلسی گیپور همیشه بین خانم ها طرفدار داشتن خوبی این مانتوها اینِ که هیچ وقت از مد نمی افتند. این مانتوها مناسبِ خانم هایی است که عاشق استایل شکیل و شیک و در عین حال موقرانه و سنگین رنگین هستند. مانتو های گیپور در مدل های جلو باز و جلو بسته و کوتاه و بلند دوخته میشن که هر کدوم طرفدارای خاص خودشُ داره. این مانتوها برای مهمونی های رسمی مثل عروسی و جشن های خانوادگی گزینه بسیار مناسبی هستند.

مانتوی گیپور

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

عکس از صفحه pink.fashioon

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها