|

اصول شیک پوشی

تابستون رنگای تیره نپوش از گرما هلاک میشی جاش مانتوهای رنگ روشن تَن بزن؛ کلی ست جذاب

مانتو

تابستون به خاطر گرمای طاقت فرساش فصل پوشیدن رنگای روشن و ملایم پس لطفا تا پایان این فصل با رنگای تیره و تند خداحافظی کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کم کم داریم به گرم ترین فصل سال یعنی تابستون نزدیک میشیم فصلی با آفتاب سوزان و روزهای طولانی که یادآور انرژی، شادمانی و نشاطِ. اما از گرمای آزار دهنده این فصل هم نمیشه غافل شد و یجوری باید بتونیم کنترلش کنیم. 

یکی از کارهایی که میتونیم انجام بدیم اینِ که توی لباس پوشیدنمونِ یه سری قواعدی رو رعایت کنیم. مثلا لباسای نخی بپوشیم. لباس هایی با رنگ های روشن بپوشیم چون این لباسا نور خورشیدُ کمتر جذب میکنن و باعث میشن شما کمتر گرمتون بشه.

بهتره توی تابستون رنگ های گرم مثل قرمز، نارنجی و زرد کمتر بپوشید چون این رنگ ها گرما رو منتقل میکنن پس اگه به رنگ های گرم علاقه دارید، از رنگ های ملایم ترشون استفاده کنید. به طور مثال اگر به زرد علاقه دارید، به جای استفاده از رنگ زرد پر رنگ، می تونید از لیمویی استفاده کنید. هرچه رنگ کم رنگ تر و به سفید نزدیک تر باشد، هم از نظر رنگ شناسی رنگ خنک تری است.

در مقابل رنگ های گرم، رنگ های سرد مثل آبی، فیروزه ای، نقره ای و….. قرار دارند این رنگ ها برخلاف رنگ های گرم، احساس سردی و آرامشُ منتقل می کنند. به همین دلیل این رنگ ها برای فصل تابستان مناسب تر هستند.

مانتو

تا اینجا فهمیدیم که چه رنگ هایی برای تابستون خوبِ حالا بریم که چنتا ست رنگی جذابُ با هم بررسی کنیم پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

آبی پاستیلی 

رنگ‌های پاستلی از ترکیب ملایم تمامی رنگ‌ها با رنگ سفید ساخته میشن. وقتی رنگ سفید به رنگ پایه اضافه میشه رنگی که در نهایت ساخته میشه خیلی ملایم و باطراوتِ مثل سبز آبی، زرد کم‌ رنگ، نارنجی ملایم، صورتی، آبی آسمانی، نعناعی روشن، بنفش روشن، موزی و …

220905029_1434275320274498_4276650918762138769_n

آبی پاستیلی از اون رنگ های خوشگل و زیباست که تقریبا به همه می یاد البته کسایی که رنگ پوستشون زیتونیه باید تو انتخاب این رنگ کمی محتاط باشن. اگه این رنگ انتخاب شماس برای سایر آیتم ها میتونید سراغ رنگ های خنثی مثل سفید یا طوسی برید. 

یاسی 

یاسی به بنفش روشن گفته میشه که  از ترکیب رنگ های آبی، قرمز و سفید درست میشه. ترکیب دو رنگ قرمز و آبی رنگ بنفش را می سازه و اضافه کردن رنگ سفید به این ترکیب باعث روشن شدن رنگ بنفش و ساخت رنگ یاسی میشه. اگه جزء کسایی هستید که به رنگ بنفش علاقه دارید توی تابستون بهتره به جای بنفش سراغ یاسی برید و یه آیتم سفید هم بزنید تنگِش و یه استایل خیلی خوشگل و جذاب برای خودتون بسازید.

مانتو یاسی

صورتی روشن 

صورتی یه رنگ خوشگل و جذابِ که از ترکیب قرمز و سفید درست میشه و طیف رنگی متنوعی داره که شامل صورتی کمرنگ و صورتی پررنگ، گلبهی و… میشه. این رنگ حس نشاط، سرزندگیه و آرامش تداعی میکنه. هر چی رنگ صورتی به روشنی بره احساس آرامش و ملایمت بیشتری داره و هر چی به تیرگی بره، رنگی پر جنب و جوش و شاد میشه. تابستون بهترین زمان واسه پوشیدن طیف های روشنِ صورتیه. صورتی روشن در کنار طوسی و سفید یه ترکیب جذاب براتون میسازه.

مانتو صورتی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها