|

اصول شیک پوشی

7 آیتم تابستونی واسه کمد خوشگل خانوما؛ از مانتوی نخی گرفته تا عینک و کفشای هواکش دار

مانتو

با فرا رسیدن تابستون یه سری لباس ها باید برَن انتهای کمد و جای خودشون به آیتم های تابستونی مثل مانتوهای نخی رنگ روشن بِدن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کم کم باید با بهار دوست داشتنی با همه قشنگی هاش خداحافظی کنیم و خودمونُ برای خوشامدگویی به تابستون گرم و سوزان آماده کنیم. خانم های باسلیقه معمولا با تغییر فصل توی کمد لباسشون هم تغییراتی ایجاد میکنن. یه سری لباس ها و آیتم ها مثل بعضی مانتوها، شلوارهای ضخیم و یه سری کیف و کفش ها میرن انتهای کمد و جای خودشون به آیتم های تابستونی مثل مانتوهای نخی رنگ روشن، شومیزهای مانتویی، کیف های پارچه ای و ... میدن.

این روزا بهترین فرصت که محتویات کمدتون بررسی کنید ممکنِ یکی دو تا آیتم جدید لازم داشته باشید. پس اولین قدم برای اینکه به استقبال تابستون برید بررسی محتویات کمد لباستونِ.

توی این مطلب قراره هفت آیتم ضروری کمد خانم های خوشتیپ، واسه تابستون بهتون معرفی کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

download (9)

عکس از صفحه dolcevita.set

مانتوی نخی رنگ روشن

تابستون که میشه باید موقتا با رنگ های تیره و جیغ مثل مشکی، سرمه ای، قرمز، بنفش و ... خداحافظی کنیم. چون این رنگ ها گرما رو بیشتر جذب میکنن و انعکاس کمتری هم دارن یعنی گرما رو بیشتر توی خودشون نگه میدارن در نتیجه باعث میشن بیشتر احساس گرما کنید. در مقابل رنگ های روشن انعکاس بیشتری دارن یعنی نور خورشید بیشتر بازتاب میدن پس با لباسای رنگ روشن کمتر احساس گرما میکنید. بنابراین برای رهایی از گرمای سوزان تابستون تا اطلاع ثانوی مانتوهای تیره رو به انتهای کمد هدایت کنید.

مانتوی نخی رنگ روشن

عکس از صفحه pink.fashioon

عینک آفتابی

خیلیا فکر میکنن که عینک آفتابی فقط برای تابستون و روزهای آفتابی لازمِ. اگه شما هم جزء این دسته از افراد هستید باید بگیم که سخت در اشتباهید. عینک آفتابی برای همه فصل ها لازمِ و ربطی به تابستون نداره در واقع شما تو هر فصلی برای محافظت از چشماتون در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید به عینک آفتابی نیاز دارید. پس هر وقت خواستید برید بیرون حتما عینک آفتابیتونُ توی کیفتون بزارید. 

عینک آفتابی

کیف دستی بزرگ

محتویات کیف خانم ها توی تابستون بیشتر از فصل های دیگه است توی تابستون علاوه بر چیزهایی که همیشه توی کیفتون هست یه بطری آب معدنی و بادبزن هم باید داشته باشید پس بهتره فعلا با کیف های کوچیک خداحافظی کنید.

ست+کردن+کیف

شلوار جین بوی فرند

در حالی که داشتن شلوار جین اسکینی یکی از آیتم های ضروری در فصل زمستان است، داشتن یک شلوار جین بوی فرند از اجزای اصلی مورد نیاز در فصل تابستان به شمار می‌رود. این شلوار‌های گشاد و راحت، فضای مناسبی به پاهای شما می‌دهند و اجازه میدن که هوا به راحتی در بین پاهای شما گردش داشته باشد. فقط به یاد داشته باشید که به جای رنگ‌های تیره، از رنگ‌های روشن استفاده کنید.

شلوار جین بوی فرند

دامن شلواری

اگه میخواین یه لباس خیلی راحت و البته خوشگل بپوشید که اصلا گرما رو حس نکنید از دامن شلواری ها غافل نشید. این شلوارا که از کمر تا مچ پا به صورت یکسان گشادن توی تابستون خیلی به کارتون می یان. اگه این آیتم جذاب توی کمدتون ندارید حتما به سبد خریدتون اضافَش کنید. دامن شلواری انواع مختلفی داره که میشه به دامن شلواری راسته، پلیسه، لایه ای، برمودا، چاک دار و سنبادی اشاره کرد.

دامن شلواری

کفش های پنجره ای

یکی از کفش هایی که توی تابستون در کنار صندل بازارش حسابی داغ میشه همین کفش های سوراخ دارِ. این سوراخ ها باعث میشن هوا جریان داشته باشه در نتیجه دیگه پاهاتون داخل کفش داغ نمیکنه. خوبی این کفش ها اینِ که میتونید اونا رو با جوراب هم بپوشید.

کفش

شومیز مانتویی

شومیز یکی از ضروری ترین آیتم ها در کمد خانم ها است که تو هر فصلی کاربرد داره. امسال شومیز های بلند یا شومیز های تابستانه با آستین های مختلف و برش های متنوع مد شدن و از اون جایی که بلند و اور سایز هستند برای استایل تابستانه بسیار مناسبند.

این نوع شومیز های تابستانه در مدل های مختلف دوخته میشن که عبارتند از: بغل چاک دار، جلو کوتاه و پشت بلند، آستین کیمونو، آستین مچ دار، جلو بسته، جلو باز، دکمه دار و..... این تنوع برای همه سلیقه ها در رنگ های مختلف انتخاب را برای شما در خرید یک شومیز تابستانه راحت تر می کند.

شومیز مانتویی

عکس از صفحه dolcevita.set

شما می تونید شومیز های اورسایز خنکُ در روزمرگی هاتون به جای مانتو بپوشید این شومیزها با انواع شلوار های لی، شلوار های کتان و یا شلوار های پارچه ای قابل استفاده هستند. کفش کتونی و یا کفش های کالج و راحتی نیز مناسب این نوع شومیز ها می باشد.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

عکس شاخص از صفحه ellma_wear

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی