|

اصول شیک پوشی

از پوشیدن شلوارای تیره و تنگ و تونگ خسته شدی خُب سفیدِ گشاد بِتَن؛ اینم مانتوهای ستِش

شلوار سفید جزء آیتم هایی است که تیپ زدن باهاش خیلی راحتِ و با رنگ های دیگه به راحتی ست میشه. علاوه بر این برای بیشتر موقعیت ها هم خوبه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تابستون که میشه به خاطر گرمای هوا بازار لباسای رنگ روشن حسابی داغ میشه. چون این رنگ ها نسبت به رنگ های تیره نور خورشید کمتر جذب میکنن علاوه بر این انعکاس بیشتری هم دارن، پس یکی از راه های خلاصی از گرمای سوزان تابستون اینِ که رنگ های تیره رو کنار بزارید و به رنگای روشن رو بیارید.

توی این مطلب قراره راجع به رنگ سفید که گل سر سبد رنگ های روشنِ صحبت کنیم. قبلا مفصل راجع به مانتوهای سفید صحبت کردیمُ بهتون گفتیم که اگه یه مانتوی سفید دارید بقیه آیتم ها رو چجوری باید انتخاب کنید تا حسابی جذاب و خوشتیپ بشید. امروزه میخوایم راجع به شلوار سفید صحبت کنیم چرا که این شلوارا واسه روزهای گرم تابستون حسابی به کارتون می یان پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

ممکنِ پیش خودتون بگید این همه رنگ روشن، حالا چرا شلوار سفید؟ چون این شلوارا جزء آیتم هایی هستند که تیپ زدن باهاش خیلی راحتِ و با رنگ های دیگه به راحتی ست میشن. علاوه بر این شلوار سفید برای بیشتر موقعیت ها هم خوبه یعنی شما میتونید این شلوارها رو برای مهمونی، محل کار، دانشگاه و استایل روزمره بپوشید پس محدودیتی برای استفاده از این رنگ جذاب وجود نداره.

شلوار سفید

عکس از صفحه zargol.meson

با شلوار بگ سفید تیپ بزن

شلوار بگ به شلوارهای سر تا سر گشادی گفته میشه که در قسمت کمر کش دارن. اگه به دنبال یه استایل راحت و غیر رسمی برای روزهای گرم تابستون هستید شلوار بگ سفید بهترین گزینه است. اگه میخواین استایلتون رسمی باشه شلوار بگ هایی رو انتخاب کنید که گشادیش کمتر باشه. لطفا برای بقیه آیتم های این ست سراغ مشکی نرید. همه رنگ ها در کنار سفید هارمونی جذابی رو ایجاد میکنن به عنوان مثال یه مانتوی صورتی در کنار شلوار بگ سفید یه استایل به نهایت خوشگل و جذاب براتون میسازه پس بی خیال مشکی شید.

شلوار بگ

عکس از صفحه pink.fashioon

شلوار راسته سفید؛ شلواری که حسابی کار راه اندازه

به گزارش شایانیوز شلوارهای راسته رایج ترین نوع شلوار هستند که در حقیقت الگوی پایه تمامی شلوار های دیگه می باشند. گشادی پاچه این شلوارها در تمامی قسمت ها از بالا تا پایین یکسانه. این نوع شلوار هم از جنس پارچه ایش هست و هم جین. شلوار های راسته چون ظاهری ساده دارن برای همه مراسم ها از رسمی گرفته تا غیر رسمی مناسبن، البته مدل شلواری که انتخاب می کنید می تونه توی استایل شما خیلی تاثیر داشته باشه، برای مثال شلوار های راسته لی کمی نیمه رسمی و اسپرت هستند، یا برعکس شلوار هایی راسته قد 90 ظاهری مجلسی تر دارن.

شلوار سفید

عکس از صفحه shahrzad.styles

خوبی شلوارهای راسته اینه که ست کردن باهاشون خیلی راحته و شما می تونید اون ها رو با همه لباس هاتون از مانتو کوتاه اسپرت گرفته تا بلند مجلسی ست کنید؛ در حقیقت اگه خیلی خلاصه بخوایم بگیم واقعیت اینه که هیچ محدودیتی برای شلوارهای راسته وجود نداره نه از لحاظ ست کردن با انواع و اقسام مانتو ها و نه از لحاظ پوشش که فقط مختص به یک سری از افراد با فرم بدنی خاص باشه. به این ترتیب شلوارهای راسته یکی از ماندگارترین و کم ریسک ترین آیتم هایی است که می تونید خریداری کنید. از بین رنگ های شلوارهای راسته سفید و مشکی از همه محبوب ترن چون به جهت خنثی بودن در کنار هر رنگ دیگه ای که قرار بگیرن هارمونی جذابی رو میسازن.

شلوار واید لگ؛ با این شلوارا متفاوت تیپ بزن

واید لگ به شلوار هایی گفته میشه که روی کمر و باسن فیت هستن و گشادی ندارن اما در قسمت ران و زانو و دمپا گشاد میشن. تفاوت شلوار واید لگ با بگی رو میشه در آزادی بیشتر دمپا دونست. واید لگ چیزی بین دامن شلواری و شلوار بگی است. این شلوارها هم، به خاطر گشادی توی تابستون خیلی به کار می یان پس اگه تا حالا از این شلوارا نداشتید همین حالا یه شلوار واید لگ سفید به سبد خریدتون اضافه کنید.

شلوار وایدلگ

عکس از صفحه farroo.design

خوبی شلوار واید لگ اینِ که با هر مدل مانتویی ست میشه. تنها نکته‌ای که باید در مورد شلوار واید لگ به یاد داشته باشید، اینِ که این شلوارها رو با مانتوی بلند جلو بسته گشاد نپوشید چون شما رو چاق نشون میده. ترکیب شلوار واید لگ با مانتوهای کوتاه جلو بسته میتونه یه استایل شیک براتون بسازه.

شلوار دمپا گشاد سفید؛ هم واسه کوتاها خوبه هم واسه بلندا

اگه تا به حال شلوارهای پاچه گشاد را امتحان نکردید، پیشنهاد می‌کنیم برای اولین بار یک شلوار پاچه گشاد سفید بخرید. اگر قد بلند هستید، شلوار پاچه گشاد تمام قدی بخرید که روی کفش‌هاتون بپوشاند، اما اگر قد کوتاهی دارید، بهترِ از یک شلوار پاچه گشاد نسبتاً کوتاه‌تر همراه با یک جفت کفش یا صندل پاشنه بلند استفاده کنید.

شلوار دمپا گشاد

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

عکس از صفحه farroo.design

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها