|

مانتوهایی که لاغر نشونت میده

خانوم جون تو انتخاب مانتوهات بیشتر دقت کن؛ هم لاغرررت میکنن هم خیلی شیک و زیبا

اگر شما هم جزو خانم های تو پر و کمی تپلی هستید باید در نظر داشته باشید که نوع پوشش شما می تونه توی لاغر تر نشون دادن اندام شما موثر باشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- داشتن اندام رو فرم و مناسب یکی از مهم ترین گزینه هاییه که هنگام لباس ست کردن و تیپ زدن می تونه تاثیر فوق العاده بالایی در جذاب تر شدن استایل شما داشته باشه. اما گاهی اوقات وزن کم کردن و روی فرم بودن اونقدر ها هم کار راحتی نیست و نمیشه به راحتی بهش دست پیدا کرد پس این جور مواقع راه چاره چیه؟ چطور میتونیم استایل و تیپی درجه یک و عالی داشته باشیم که هم شیک باشه هم بتونه بهمون حس خوبی بده ما خودمون هم تیپمون رو دوست داشته باشیم؟

اگر شما هم جزو اون دسته از خانم های تو پر و کمی تپلی هستید باید در نظر داشته باشید که درسته لاغر بودن و خوش استایل بودن میتونه شما رو خوش تیپ تر کنه اما به همون اندازه نوع پوشش شما هم می تونه توی لاغر تر نشون دادن اندام شما موثر باشه. به عبارت دیگه، خیلی مهمه که شما بدونید بهتره از چه لباس هایی با چه ویژگی هایی استفاده کنید تا هم خوش پوش و درجه یک باشید و هم لاغر تر و ظریف تر دیده بشید.

برای همین هم ما تصمیم گرفتیم چند تا از مهمترین اصل هایی رو که اگه در انتخاب مانتو بهشون دقت کنید خیلی به کارتون میان با شما به اشتراک بگذاری.

1.مانتو با یقه ساده

به گزارش شایانیوز، بعضی از خانم ها حتا چاق هم به حساب نمیان اما با این حال بالاتنه درشت و تو پری دارند برای این دسته از خانم ها بهترین کار اینه که از مانتوهایی استفاده کنند که یقه های ساده و بدون هیچ طرح و برش اضافی ای داره.

مانتوهایی که لاغر نشونت میده

2.مانتو جلو بسته

یه چند وقتی میشه که دوباره مانتو های جلو بسته نسبتا مد شدند و میشه چندتایی از اون ها رو توی مغازه ها پیدا کرد و این برای خانم هایی که کمی شکم دارند و یا کلا تپلی هستند یه فرصت بسیار ایده آله چون که مانتوهای جلو بسته ای که کمی هم گشاد و یا فری سایز باشند شکم رو می پوشونند وباعث لاغر تر دیده شدن شما میشند.

مانتوهایی که لاغر نشونت میده

3.مانتو با یقه کشیده

مانتوهایی که یقه های کشیده دارند برای خانم هایی که کمی شکم دارند یکی از بهترین انتخاب هاست، خانم هایی هم که بالا تنه تو پر دارند اما از سادگی مانتو های یقه ساده خوششون نمیاد بهترین گزینه براشون یقه های کشیده است. یک مزیت دیگه ی این دست از مانتو ها اینه که باعث بلند قد تر دیده شدن شما میشه و همین مورد هم به نوبه خود می تونه به لاغر تر نشون دادن شما کمک کنه.

مانتوهایی که لاغر نشونت میده

4.مانتو های رنگی اما ساده

به طور کلی اگر می خواید که مانتوتون شما رو لاغر تر نشون بده گزینه هایی که رنگ های تیره دارند برای شما مناسب ترند چون که مانتو هایی که رنگ های جیغ و خیلی روشن دارند شما رو پر تر نشون میدن با این حال اگر به پوشیدن رنگ های شاد و سرزنده علاقه دارید بهتره که مانتوهایی رو انتخاب کنید که ساده باشند.

مانتوهایی که لاغر نشونت میده

5.مانتو های ساده

یک نکته ای که باید به طور کلی بهش توجه داشته باشید اینه که هر گونه طرح در هر قسمت مانتو باعث میشه که اون قسمت از بدن شما پر تر به نظر برسه بنابراین  اگر تپل هستید بهتره که از مانتوهای ساده استفاده کنید و خیلی دنبال مانتو های پف دار، طرح دار، آستین های عروسکی و غیره نباشید.

مانتوهایی که لاغر نشونت میده

6.مانتو های تیره رنگ

همون طور که قبل تر هم اشاره کردیم مانتو هایی که رنگ های تیره دارند مثل مشکی، سرمه ای، قهوه ای و غیره باعث میشند که اندام شما جمع تر و لاغر تر به نظر برسه در نتیجه بهتره که حتما یکی دو تا مانتو تیره رنگ توی کمدتون داشته باشید، در عوض میتونید از کیف های رنگی، کفش و شال رنگی و یا حتا اکسسوری رنگی استفاده کنید.

مانتوهایی که لاغر نشونت میده

به نظر شما کاربران شایانیوز چه ترفندهای دیگه ای رو میشه در پوشش به کار برد تا لاغر تر و ظریف تر دیده بشیم؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

عکس ها از صفحات: nirvana__designe , saharmoradi.5 , anoshe.safavinsb

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها