|

اصول ست کردن کیف مناسب

خوشتیپ جان کیف رو درست انتخاب کن تا مانتو خفنِت حیف نشه؛ خوشگلی الکی نیستااا!

اگر به دنبال استایلی شیک و درجه یک هستید باید توجه داشته باشید که تنها یک یا دو آیتم نمی تونه موثر باشه و باید به تک تک آیتم ها توجه کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از آیتم هایی که ممکن است اهمیت اون در یک استایل چندان به چشم نیاد اما برای داشتن یک تیپ خوب و استایلی مناسب و برازنده باید خیلی بهش توجه داشته باشیم کیف ها هستند. انتخاب کیف مناسب چه از لحاظ شکل و اندازه و چه از لحاظ رنگ و طرح از اهمیت بسیار بالایی برخورداره. اگر شما به دنبال این هستید که یه تیپ شبک و درجه یک داشته باشید باید از ترفند های ست کردن یک استایل خوب برای تمام آیتم های پوششتون استفاده کنید. باید بدونید که رنگ کیفتون رو چه طور باید با بقیه آیتم ها ست کنید و همین طور هم باید بدونید که چه کیفی در کل مناسب اندام شماست.

البته باید این نکته رو یادآور بشیم که در دنیای مد و فشن هیچ محدودیتی وجود نداره و اگر شما بتونید استایل شخصی خودتون رو پیدا کنید و با اصول درست ست کردن آشنا بشید دیگه از هر چیزی هر زمانی بخواید می تونید استفاده کنید. به هر حال برای راحتی کار شما ما چند تا از اصول اولیه ست کردن کیف رو متناسب با اندام شما به اشتراک می گذاریم و امیدواریم که از این ترفند ها استفاده کنید تا تیپ و استایلی شیک تر و زیبا تر داشته باشید.

اصول ست کردن کیف مناسب

1.کیف مناسب برای خانم های کوتاه قد

خانم هایی که قد بلندی ندارند باید کمی در انتخاب کیفشون بیشتر دقت کنند. بهتره که از کیف های سایز بزرگ و گنده دوری کنند و در عوض کیف های کوچیک یا متوسط رو با بندهای دوشی بلند انتخاب کنند، البته بهتره که کیف شما بر روی دوشتون پایین تر از لگن قرار نگیره تا بهترین جلوه رو داشته باشه. توجه داشته باشید که کیف های بزرگ اصولا توجه بسیار زیادی رو جلب می کنند و برای همین هم عدم تناسبی که بین قد شما و سایز کیفتون وجود داره باعث میشه که شما کوتاه تر دیده بشید.

اصول ست کردن کیف مناسب

2.کیف مناسب برای خانم های بلند قد

به گزارش شایانیوز، خانم هایی که بلند قامت هستند این مزیت رو دارند که می تونند از انواع و اقسام کیف ها در سایز ها و رنگ های متنوع بدون هیچ نگرانی ای استفاده کنند البته با این وجود باز هم پیشنهاد میشه که اگر شما بلند قد هستید از کیف های کوچیک خیلی استفاده نکنید به خاطر اینکه عدم تناسب بین قد و سایز کیف شما می تونه ظاهری نه چندان خوشایند رو ایجاد کنه.

اصول ست کردن کیف مناسب

3.کیف مناسب برای خانم های با بالا تنه درشت

خانم هایی که اندام درشت و تو پر دارند بهتره که از کیف هایِ سایز متوسط استفاده کنند چرا که کیف های خیلی کوچیک ممکنه که اصلا در استایل شما گم بشه و دیده نشه و کیف های بزگ هم در بسیاری از مواقع میتونه باعث درشت تر دیده شدن شما بشه.

اصول ست کردن کیف مناسب

4.کیف مناسب برای خانم های با پایین تنه درشت

بزرگ ترین مزیت و ویژگی هر کیف اینه که می تونه توجه افراد رو به نقطه ای که شما دوست دارید جلب کنه، برای همین هم خانم هایی که پایین تنه درشت یا به اصطلاح گلابی شکل دارند بهتره کیف هایی رو انتخاب کنند که توجه ها رو به سمت بالاتنه جلب میکنه، کیف های سایز متوسط با بند های نسبتا کوتاه گزینه های بسیار خوبی هستند به ویژه اگر رنگی باشند.

اصول ست کردن کیف مناسب

نکته دیگه ای که باید در انتخاب کیف توجه داشته باشید جنس کیف است، بعضی از کیف ها ظاهری همه جایی دارند اما بعضی دیگر نه و به همین خاطر هم مهمه که شما به این موضوع توجه داشته باشید برای مثال کیف های پارچه ای غالبا مناسب محیط های غیر رسمی هستند، اما در عوض کیف های چرم ظاهری بسیا شیک و رسمی دارند و یا مثال دیگر کیف های جنس وِرنی است که غالبا ظاهری بسیار مجلسی دارند و برای استفاده های روزمره مناسب نیستند.

و نهایتا نکته آخر این که اگر چه در گذشته کیف یک آیتم تزئینی به حساب میومد اما این روزها علاوه بر جنبه زیبایی کارآمد بودن اون هم مهمه پس باید توجه داشته باشید که درکنار تمامی موارد ذکر شده شما باید کیفی رو انتخاب کنید که از لحاظ عملکرد نیز برای شما کاربردی باشد.

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکات دیگری هست که هنگام انتخاب کیف مناسب برای یک استایل شیک و خوب باید به آن ها توجه کرد؟ نظرات و پیشنهادهای خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها