|

ما اومدیم با یه نوشیدنی خنک دیگه

طرز تهیه دتاکس واتر خیار و لیمو؛ چنتا برگ نعناع تازه هم بزن تنگِش چه شووود!

دتاکس واتر خیار و لیمو

دتاکس واتر خیار و لیمو یه نوشیدنی خنک و حال خوب کنه که خاصیت سم زدایی هم داره علاوه بر این برای کاهش وزن هم بسیار موثر است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- توی این روزا که از آسمون آتیش می باره هیچی به اندازه یه نوشیدنی خنک حال آدم خوب نمیکنه مخصوصا اگه نوشیدنی ای باشه که با میوه ها و سبزیجات تازه درست شده باشه مثل اسموتی هندوانه یا میلک شیک توت فرنگی. حالا اگه دنبال نوشیدنی ای هستید که طرز تهیَش آسون باشه، علاوه بر خنک بودن سم زدایی هم کنه و از همه مهمتر کالریش زیاد نباشه پیشنهاد ما به شما دتاکس واتر یا دتوکس واترِ؛ یه جذابِ خوشمزهِ حال خوب کن.

دتاکس واترُ با خیلی از میوه ها مثل توت فرنگی، پرتقال، سیب و ... میشه درست کرد اما معروف ترینش با خیار و لیمو ترشِ که اگه چند برگ نعناع تازه هم بزنید تنگش دیگه کار تمومِ.

مواد اولیه لازم برای تهیه دتاکس واتر خیار و لیمو

آب 1 بطری

خیار 2 عدد

لیمو تازه 1 عدد

برگ نعناع 1 مشت

یخ چند تکه

دتاکس واتر لیمو و خیار

طرز تهیه دتاکس واتر خیار و لیمو

آبُ داخل یه بطری در دار بریزید سپس خیار و لیمو رو تمیز بشورید و به صورت حلقه ای برش بزنید. بعد برگ های نعناع رو هم تمیز بشورید. حالا همه مواد داخل بطری بریزید چنتا تکه یخ هم بهش اضافه کنید. در بطری رو ببندید چنبار تکونش بدید و بزارید شب تا صبح داخل یخچال بمونه. به جای نعناع میتونید از زنجبیل تازه هم استفاده کنید. زنجبیل علاوه بر اینکه خاصیت سم دایی داره به تسکین درد هم کمک میکنه.

دتاکس واتر

فواید دتاکس واتر خیار و لیمو

این نوشیدنی جذاب کاربردهای زیادی داره هم میتونید ازش به عنوان یه نوشیدنی خنک برای موقعی که از سر کار برگشتید استفاده کنید اگر هم صبح به صورت ناشتا میل کنید چون خاصیت سم زدایی داره میتونه از هرگونه مسمومیت گوارشی جلوگیری کنه. همچنین لیمو و خیار هر دو برای پوست عالی هستن؛ پس مصرف این نوشیدنی، پوستتون حسابی شفاف میکنه. آنزیم‌هایی که این دو میوه به همراه دارن در مقابله با آکنه هم بهتون کمک می‌کنه.

دتاکس واتر خیار و لیمو

با افزودن نعناع به این نوشیدنی فوایدش چندین برابر میشه. نعنا یک خنک‌ کننده طبیعی است که می‌تونه درجه حرارت بدنُ تنظیم کنه. اگه یک لیوان از این نوشیدنی قبل از غذای اصلی بنوشید باعث جلوگیری از پر خوری میشه. این روش در افرادی که رژیم غذایی دارن بسیار رایجِ چرا که آب، خیار و لیمو میتونن به کاهش وزن کمک کنن.

اگر دوست دارید آشپزی های ما را دنبال کنید به صفحه آشپزی شایانیوز سر بزنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها