|

عاشقانه هایی متفاوت و سرشار از احساس

هفت عاشقانه پرطرفدار دنیای سینما؛ جذاب ترین هایی که دو نفره تماشا کردنشون می چسبه!

یکی از جذاب ترین ژانر های سینمایی که طرفداران زیادی هم دارد، ژانر فیلم های عاشقانه است که می تواند شما را سرشار از احساس لطیف عشق نماید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از جذاب ترین ژانر های فیلم سینمایی که در تمام دنیا طرفداران زیادی هم دارد، ژانر فیلم های عاشقانه است که بسته به محتوا می تواند شما را غمگین و یا سرشار از احساس لذت و عشق کند. تماشای فیلم های عاشقانه همیشه یکی از بهترین انتخاب ها برای گذراندن اوقاتی لطیف و ملایم هستند و اما اگر شما به دنبال تماشای چند فیلم سینمایی خوب و درجه یک عاشقانه هستید که در اوقات فراغتتان به تماشای آن ها بنشینید ما برای شما پیشنهاد هایی عالی و ناب داریم که تماشای هر کدام از آن ها می تواند به نوعی احساسات شما را برانگیخته کند و قلبتان را بلرزاند.

1.مری یه جوریه – 1998

مری یه جوریه یکی از فیلم های جذاب عاشقانه دهه نود میلای است که علی رغم حس و حال قدیمی ای که دارد بسیار دلربا و دوست داشتنی است. داستان در رابطه با پسری به نام تد است که با یکی از محبوب ترین دختران دبیرستان خود قرار ملاقات دارد اما این ملاقات بنابه دلایلی غیر معمول لغو می شود در پی آن اتفاق هایی رخ می دهد.

امتیاز IMDb: 10/7.1

امتیاز Rotten Tomato: 100/63

هفت فیلم عاشقانه دنیا سینما

2.مالنا – 2000

اگر از سبک و سیاق فیلم های ایتالیایی خوشتان می آید قطعا از تماشای سینمایی مالنا لذت خواهید برد، البته باید اشاره کنیم که خیلی از افراد، این سینمایی را در دسته ی درام قرار می دهند و نه عاشقانه اما حقیقتا مالنا یک درام عالشقانه است که بدجوری دل آدم را می برد. مالنا داستان زنی بسیار زیبا و جذاب است که بعد از مفقود شدن همسرش در جنگ به همراه پدرش به شهری کوچک عزیمت می کنند اما زیبایی مالنا به قدری همه را تحت تاثیر قرار می دهد که دیگر کسی نمی تواند در رابطه با او صحبت نکند.

امتیاز IMDb: 10/7.4

امتیاز Rotten Tomato: 100/54

هفت فیلم عاشقانه دنیا سینما

3.امیلی – 2001

به گزارش شایانیوز، مگر می شود بحثی از یک عاشقانه رمانتیک در میان باشد و نامی از شهر عشاق، از پاریس به میان نیاورد؟ مگر می شود لیستی از فیلم های عاشقانه در میان باشد و یک فیلم فرانسوی در آن نباشد؟ امیلی که نام کامل آن سرنوشت شگفت انگیز امیلی پولن می باشد یکی از جذاب ترین و تحسین شده ترین فیلم های تاریخ سینما می باشد که در سرتاسر جهان با استقبال بالا و کم نظیری رو به رو شد. اگر هنوز این فیلم را تماشا نکرده اید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما به تماشای آن بنشینید که اوقات بسیار لذت بخشی را برای شما به همراه خواهد آورد.

امتیاز IMDb: 10/8.3

امتیاز Rotten Tomato: 100/89

هفت فیلم عاشقانه دنیا سینما

4.اگر می شد – 2004

اگر عاشق تماشا کردن فیلم های رمانتیک و دراماتیک هستید باید حتما به تماشای سینمایی اگر میشد بنشینید؛ داستان عاشقانه ای که شما را به اوج می برد و بعد در بهت رها می کند مجددا شما را به اوج می برد و نهایتا... . احتمالا همه ی ما تا به حال به این فکر کرده ایم که کاش میشد برای یک بار دیگر کسی که عاشقش هستیم را در آغوش بگیریم و یا حتا فقط عاشقانه و عمیقا به او نگاه کنیم؛ اما چه می شود اگر این اتفاق بیوفتد؟

امتیاز IMDb: 10/7.1

امتیاز Rotten Tomato: 100/-

هفت فیلم عاشقانه دنیا سینما

5.دو عاشق – 2008

سینمایی دو عاشق یک فیلم رمانتیک امریکایی است که اقتباسی از داستان کوتاه شب های روشن فئودور داستایوفسکی می باشد. داستان از آن جایی آغاز می شود که لئوناردو بعد از مدت ها به خانه قدیمی خانوادگی اش بر می گردد و در این میان با دو دختر آشنا می شود که هر کدام منحصر و خارق العاده هستند. این فیلم در زمان اکران خود موفق شد نقد های بسیار مثبتی را بدست بیاورد.

امتیاز IMDb: 10/7.0

امتیاز Rotten Tomato: 100/82

هفت فیلم عاشقانه دنیا سینما

6.دیوانه وار – 2011

سینمایی دیوانه وار یکی دیگر از درام های رمانتیک امریکایی است که نقد های مثبت و قابل توجهی را دریافت کرد. این سینمایی داستان آنا دانشجوی انگلیسی ایست که عاشق یک پسر امریکایی می شود اما مهلت ویزای او برای ماندن در امریکا تمام می شود و مجبور است از محبوب خود جدا شود. روند ساخت و پرداخت این فیلم به قدری بداهه گو بوده است که لذت تماشای آن را دو برابر می کند.

امتیاز IMDb: 10/6.6

امتیاز Rotten Tomato: 100/72

هفت فیلم عاشقانه دنیا سینما

7.یک روز – 2011

اگر به دنبال یک عاشقانه ی خاص و دراماتیک هستید که لبخند را به لب هایتان و اشک را به چشم هایتان بیاورد قطعا یک روز همان فیلمی است که شما دنبالش هستید. یک روز در حقیقت داستان عاشقانه دکس و اما را در روز 15 ژانویه هر سال از 1988 تا 2011 روایت می کند، درست است ساده به نظر می رسد اما این روایت تاثیر گذارتر و عاشقانه تر از آن است که بتوان وصفش کرد.

امتیاز IMBD: 10/7.0

امتیاز Rotten Tomato: 100/-

هفت فیلم عاشقانه دنیا سینما

به نظر شما کاربران شایانیوز چه فیلم های دیگه ای باید در این لیست قرار بگیرند؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذرارید.

اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه دارید صفحه سریال و سرگرمی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها