|

اصول شیک پوشی

میخوای شیکول دیده شی خودتو تو این تیپا جا کن؛ همچی راجع به مانتو، شلوار و کیف

مانتو

خیلی مهم که تو انتخاب آیتم ها دقت داشته باشید و اونی رو انتخاب کنید که با کلیت استایلتون هماهنگی داشته باشه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- تمایل به زیبایی چیزی است که در ذات همه انسان ها وجود داره پس اینکه همه دوست دارن خوشتیپ باشن و بعضا برای داشتن تیپ و استایل جذاب پول زیادی خرج میکنن اصلا چیز عجیبی نیست اما برای خوشتیپ شدن لازم نیست حتما زیاد خرج کنید بلکه کافیه یه سری نکات شیک پوشی رو بلد باشید.

گاهی اوقات انتخاب یه آیتم میتونه استایل شما رو از این رو به اون کنه. پس خیلی مهم که تو انتخاب آیتم ها دقت داشته باشید و اونی رو انتخاب کنید که با کلیت استایلتون هماهنگی داشته باشه. توی این مطلب میخوایم یه سری ترفندهای جذاب واسه شیک پوشی رو بهتون معرفی کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

میخوای شیکول دیده شی توی استایل تیره یه آیتم روشن داشته باش

ما ایرانی ها معمولا به رنگ های تیره مثل مشکی، سرمه ای و قهوه ای تمایل بیشتری نشون میدیم چرا که اولا ست کردنشون راحت تره ثانیا این رنگ ها رو همه جا میشه پوشید. فرض کنید توی کمدتون دو تا مانتو دارید که یکیش زردِ اون یکی هم مشکی مسلما مانتوی زردُ خیلی جاها مثل دانشگاه نمیتونید بپوشید پس مشکیه خیلی بیشتر به کارتون می یاد. گذشته از این خیلیامون جسارت پوشیدن رنگ ها روشن و جیغُ نداریم. اگه شما هم تیپ و استایل تیره رو برای خودتون می پسندید یه جوری باید بهش رنگ و لعاب بدید مثلا اینکه یکی از آیتم ها رو به رنگ روشن انتخاب کنید.

مانتو

عکس از صفحه soraya_bahadori

میخوای شیکول دیده شی رنگ هارو توی استایلت تکرار کن

پوشش خانم های ایرانی در بیرون از منزل شامل مانتو، شلوار، کیف، کفش و شال یا روسری است. موقع انتخاب آیتم ها باید به رنگ ها توجه کنید یعنی آیتم ها رو طوری انتخاب کنید تا استایلتون در نهایت شامل 3 رنگ بشه. بنابراین یه سری از آیتم ها باید هم رنگ باشن. یکی از ترفندهای شیک پوشی اینِ که کفش و شلوارتون هم رنگ انتخاب کنید اینجوری قد بلند تر به نظر می رسید.

مانتو

عکس از صفحه zargol.meson

میخوای شیکول دیده شی فقط از یه آیتم طرح دار توی استایلت استفاده کن

آیتم های طرح دار توی تابستون بیشتر طرفدار پیدا میکنن مثل مانتوهای راه راه یا کیف های گل گلی؛ اما پوشیدن این آیتم ها قاعده و قانون خاص خودش داره پس همین جوری یِلخی سراغش نرید. بهترین کار اینِ که فقط از یک آیتم طرح دار توی استایلتون استفاده کنید چون اگه بیشتر از یکی بشه اولا تیپتون به سمت شلختگی میره ثانیا اون آیتم طرح دار هم توی شلوغی استایلتون گم میشه.

مانتو

عکس از صفحه pink.fashioon

میخوای شیکول دیده شی متناسب با فرم بدنت لباس بپوش

به گزارش شایانیوز فرم بدن به 5 دسته گلابی، مثلثی، مستطیلی، سیبی و ساعت شنی تقسیم میشه. وقتی که شما شکل بدنتونُ تعیین کنید می‌تونید لباسی رو انتخاب کنید که با توجه به شکل اندامتون زیبا‌تر به نظر برسید. توی این قسمت بهتون کمک میکنیم که اولا فرم بدنتون بشناسید ثانیا بهتون میگیم که برای هر فرمی چه لباسی بهتره.

انواع-مدل-اندام-1

فرم مستطیلی

در این فرم عرض شانه ها با عرض باسن یکیه گودی کمر کمی در بدن مشاهده میشه و عموما پاها و بازوها باریک و کشیده هستند. توی این فرم میتونید لایه لایه لباس بپوشید. اگه طرفدار لباس های اوور سایز هستید خوش شانسید چون لباسای اوور سایز برای این فرم بدنی خیلی خوبه اگه یه کمربند هم بزنید تنگ لباستون یه استایل فوق العاده زیبا برای خودتون ساختید.

فرم بدن مستطیلی

فرم مثلثی

توی این فرم بالا تنه نسبت به پایین تنه بزرگتر و عریض تره بنابراین باید طوری لباس بپوشید تا پاهاتون نشون داده بشه به گونه ای که با بالا تنه هماهنگ بشه. بنابراین شلوارهای دم پا گشاد، طرح دار و اونایی که جیب زیاد دارن خیلی به این فرم بدنی میخورن. استفاده از لباس های تنگ تر در بالا تنه و یقه هفت میتونه یه استایل شیک براتون بسازه.

اندام+مثلثی

فرم سیب

بالا تنه متوسط رو به بزرگ، نداشتن گودی کمر و پاهای باریک از ویژگی های این فرم بدنی است. برای این فرم بدنی بهتره لباس هایی با یقه هفت، لباس های چپ و راستی و تک رنگ انتخاب کنید.

اندام+سیبی+شکل

فرم گلابی

افرادی که فرم بدن گلابی دارن شونه هاشون باریک و کوچیکِ در حالی که لگنشون عریض و بزرگِ. این افراد دستای لاغری دارن در مقابل پاهاشون درشتِ در نتیجه برای حفظ تعادل باید طوری لباس بپوشن تا بالا تنه بزرگ تر به نظر برسه. پس بهتره از پارچه های روشن و طرح دار برای بالا تنه و لباسای تیره برای پایین تنه استفاده کنن. علاوه بر این استفاده از پارچه هایی با راه های عمودی برای پایین تنه و شلوارهای فاق بلند به حفظ این تعادل کمک میکنه.

فرم بدن گلابی

عکس از صفحه haniran_wholesale

فرم ساعت شنی

همون طور که از اسمش پیداست توی این فرم عرض شانه و لگن با هم برابرِ و گودی کمر قابل توجهی هم دارن. توی اندام ساعت شنی همه چیز تکمیلِ بنابراین نیاز به انجام کار خاصی برای رسیدن به تعادل نیست. توی فرم ساعت شنی پوشیدن لباس های جذب پیشنهاد میشه چرا که به خوبی انحنای بدن رو نشون میده.

فرم ساعت شنی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

عکس از صفحه pink.fashioon

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها