|

ترفندای خونگی واسه رفع پرز لباس؛ با چند روش سرعتی به جنگ پرزا برو

یکی از نگرانیا معمولا درباره پرزای ایجاد شده روی لباسه که شاید فک کنین به راحتی از بین نمیرن. اینجا کلی ترفند جذاب و سریع یاد میگیرین.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همونطور که می دونین تا امروز کلی مطلب جالب و کاربردی درباره لکه های مختلف و نحوه زیباکردن فضای داخلی آشپرخونه بیان کردیم. حالا بهتره یکم سراغ جذابیت ظاهری خانوما و آقایون خوش تیپ بریم و برای مشکلاتی که شاید هر روز داریم باهاشون سر و کله میزنیم، دنبال راه حل های خونگی و سریع بگردیم.

اگه عادت دارین کلی لباس جورواجور واسه خودتون تو کمد داشته باشین و به شیک بودن و جذابیت ظاهریتون هم اهمیت میدین، پس باید با مشکل ایجاد پرز روی لباس هم مواجه شده باشین. بی تردید یکی از معضلاتی که اغلب افراد با اون درگیر هستن، پرز پرز شدن لباسه که پیداشدن اونا خصوصا روی لباس تیره حسابی تو ذوق میزنه.

اگه خیلی اوقات براتون پیش اومده که بعد از خرید لباس و تنها یه بار استفاده ازش، کلی پرز بزرگ و کوچیک روی لباستون سبز شده، پس باید قاعدتا روش های جورواجوری رو هم برای رهایی از این مشکل امتحان کرده باشین که اغلبشون باعث خرابی بافت پارچه شدن. برای همین هم ما اینجا قراره کلی ترفند ساده و خونگی بهتون آموزش بدیم تا با سرعت باورنکردنی از شر پرزای لباستون خلاص شید.

pilling-video1

با غلتک به جنگ پُرز لباسات برو!

یکی از راه هایی که برای رهایی از پرز لباس بسیار مفید و کاربردیه، استفاده از غلتکه. این وسیله در بسیاری از سوپرمارکت ها پیدا میشه. برای این کار غلتک رو به صورت رفت و برگشتی روی قسمت هایی که دارای پرز هستن، بکشید. این کار رو تا جایی ادامه بدین که هیچ پرزی روی لباس نباشه.

در صورتی که وسط کار متوجه شدین که دیگه غلتک پرزی رو جذب نمیکنه، باید یا روکش پلاستیکی اون رو عوض کنین یا اگر غلتک شما دارای ژل شستشو هست، با کمک آب و صابون سطح اون رو بشورید. البته حواستون باشه که حتما پیش از به کارگیری غلتک، از خشک بودن اون مطمئن شید.

porz-3

از قدرت نوار چسب واسه رفع پرز غافل نشید!

روش دوم برای رفع پرزایی که رو لباستون جا خوش کردن، استفاده از نوار چسبه. برای این کار می بایست ابتدا یه نوار چسب پهن پیدا کنین. نوار چسب رو دور انگشتان دستتون بپیچید، به طوری که بخش چسبناک نوار رو به درون دستتون باشه. سپس با استفاده از چسباندن و برداشتن دستتون روی قسمت پرز دارِ لباس به سادگی یه لباس نو و تمیز برای خودتون خلق کنین.

Eliminate-blanket-lint

با ریش تراش سریع و جنگی پرزا رو از بین ببر!

اگر پرزای روی لباس حسابی اعصابتون رو به هم ریخته و قراره مهموناتون همین الان از راه برسن، پس ریش تراشتون رو سریع پیدا کنین و با چند تا حرکت ساده لباستون رو عین روز اولش کنین. البته موقع استفاده از ریش تراش خیلی دقت کنین تا آسیبی به بافت پارچه نزنین. ولی سرعت بی نظیر این روش واسه حذف پرز لباس بی تردید شما رو شگفت زده خواهد کرد.

وسایل-رفع-پرز-لباس

معجزه سنگ پا واسه پاکسازی لباس از هر گونه پرزی!

شاید شما عادت دارین فقط از سنگ پا واسه رهایی از آسیب هایی که ممکنه پاتون در آینده ببینه، استفاده کنین. جالبه بدونین شما با چند حرکت ساده میتونین به راحتی لباستون رو از لوث وجود پرز پاک کنین.

البته باید توجه داشته باشین که از سنگ پا برای هر نوع لباسی هم نمیشه استفاده کرد و اگر هم ترفند دیگه ای واسه این کار بلد نیستین، پس در نهایت آرامش از سنگ پا کمک بگیرید و کلا از این راه برای پارچه های خیلی حساس مثل ابریشم و ساتن استفاده نکنین.

tasvirezendegi-ir-900.jpg0124

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها