|

اصول شیک پوشی

خوشگله عشششق قرمزی؟ جز مانتو با رنگ مو و رژلبشم جذاب میشیا؛ میگی نه! بیا ببین

قرمز از اون رنگ های جذاب و خوشگل که حسابی به کارتون می یاد چه با آرایشش چه با لباس قرمز همیشه میتونید شیک باشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- قرمز از اون رنگ های خوشگلِ که خیلی راحت میتونه یه ظاهر جذاب و متفاوت براتون بسازه اما متاسفانه خیلیا با این استدلال که این رنگ خیلی جیغِ به سمتش نمیرن مخصوصا خانم هایی که پا به سن میزارن. در حالی که استفاده از رنگ ها واقعا ربطی به سن و سال نداره کافیه شما یه رنگُ دوست داشته باشید و اصول ست کردنشُ بلد باشید تو هر سنی که باشید میتونید باهاش بهترین خودتون بشید.

همون طور که میدونید لباس خانم های ایرانی در بیرون منزل شامل مانتو، شلوار، کیف، کفش و شال یا روسری است. اینکه میگیم اصول ست کردن بلد باشید یعنی باید بدونید که اگه یکی از این آیتم ها رو به رنگ قرمز انتخاب کردید بقیه آیتم ها باید چه رنگی باشن تا تیپتون جذاب و خاص بشه.

اگه میخواین اصول ست کردن رنگ قرمز یاد بگیرید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید چون قراره کلی نکته مهم و کابردی راجع به این رنگ جذاب بهتون بگیم. تازه به جز لباس سراغ آرایش با تم قرمز هم رفتیم خلاصه که اینجا همه چی راجع به رنگ قرمز هست که مطمئنا به کار قرمز دوستا می یاد. قبل از اینکه بریم سراغ آرایش ابتدا راجع به لباس قرمز صحبت می کنیم.

اگه عشق قرمزی رنگ خنثی بزن تنگش

از اون جایی که قرمز یه رنگ جیغِ باید با رنگ هایی ترکیبش کنید که متعادل بشه. بهترین کار اینِ که رنگ های خنثی مثل مشکی، سفید، طوسی و خاکستریُ بزنید تنگش. به عنوان مثال اگه مانتوتون قرمز میتونید اونُ با شلوار مشکی ست کنید. انتخاب روسری قرمز مشکی انتخابی هوشمندانه برای این ست است. میتونید کیف کفشتون هم از هر کدام از این دو رنگ انتخاب کنید.

273462417_387635653124508_4570919369245205366_n

به گزارش شایانیوز سفید هم با قرمز ترکیب جذابی رو میسازه حالا شاید پیش خودتون بگید که این دو تا رنگ خیلی با هم جور نیستن. اما سفید به خوبی با قرمز هارمونی داره البته نه هر قرمزی؛ سفید در کنار قرمز روشن شما رو به یه خانم خوشتیپ تبدیل میکنه. حُسن انتخاب رنگ سفید اینِ که گیرایی قرمزُ کم میکنه پس اگه میخوای خیلی تو چشم نباشید میتونید از این ترکیب استفاده کنید. اگه خواستید رنگ سومی رو به این ست اضافه کنید از رنگ های کرم، طوسی، نقره ای، قرمز و مشکی انتخاب کنید.

زمانی‌ که قرمز کنار مشکی یا سفید قرار میگیره، تضاد عمیقی ایجاد میشه. این ترکیب برای محیط‌های رسمی مناسبِ میتونید رنگ قرمزُ به‌ شکل اکسسوری، راه‌های پارچه به استایل مشکی یا سفید اضافه کنید. انتخاب هر سه رنگ کنار هم، ترکیب موفقی‌ است.

مانتو قرمز

اگه عشق قرمزی با کرم ستش کن

رنگ کرم با بیشتر طیف های خانواده قرمز هم خونی داره اما بهترِ هنگام استفاده از این رنگ کنار قرمز، از ته‌ رنگ‌های قرمز که به نارنجی نزدیکِ فاصله بگیرید. این رنگ، انرژی قرمزُ کنترل می‌کنه و شما رو حسابی شیک میکنه. برای تکمیل این ست میتونید از کفش مشکی، کالباسی، قرمز یا طیف های دیگه کرم استفاده کنید. برای انتخاب کیف بهتره سراغ مشکی یا طیف های دیگه کرم برید. انتخاب شال یا روسری به رنگ شلوار میتونه جذابیت این ستُ بیشتر کنه.

IMG_20220208_182623+(1)

شلوار قرمزم خوشگله هااا؛ البته اگه عشق قرمزی

اگه میخواین با قرمز یه استایل خاص برای خودتون بسازید روی پاها تمرکز کنید اما به جای کفش برید سراغ شلوار. مطمئن باشید با شلوار قرمز یه استایل فوق العاده جذاب خواهید داشت. برای تکمیل این ست میتونید مانتوتون از رنگ هایی مثل مشکی، سفید، آبی کاربنی یا سرمه ای انتخاب کنید. کیف و کفش مشکی برای این ست انتخاب خوبی است.

شلوار قرمز

حالا نوبتِ آرایشِ؛ در ادامه قراره بهتون بگیم که چجوری با قرمز حسابی خوشگلاسیون کنید که هم شیک باشید هم جذاب اما جوری به چشم نیاین که معذب بشید پس با ما همراه باشید.

رژ لب قرمز واسه اونایی که عشق قرمزن

رژ لب قرمز همیشه و در همه جای دنیا رنگی شیک و کلاسیک بوده و هست و هیچ‌گاه از مد نمی‌افته. اگرچه برخی خانم‌ها گمان میکنن رژ قرمز بهشون نمی یاد اما به واقع این طور نیست مهم ترین اصل در استفاده از رژ لب قرمز، انتخاب رنگ مناسب اسـت کـه بـه پوست شـما بخوره پس از اون جایی که طیف رنگی رژ قرمز خیلی وسیعِ حتما میتونید رنگی که با پوستتون هارمونی داشته باشه رو پیدا کنید.

رژ لب قرمز بسیار جلب توجه میکنه همانند یک گردنبند بزرگ نگین‌دار! به همین خاطر باید قسمت‌های دیگه صورت ساده باشن. کمی کرم پودر یا کانسیلر بـه همراه ریمل در کنار رژ لب قرمز خیلی خوشگلتون میکنه. اگه میخواین با رژ لب قرمز حسابی جذاب شید تو انتخاب رنگ لباس دقت کنید. مانتوهایی با رنگ های سفید، مشکی، آبی، زرد و سبز انتخاب های ایده آلی هستند.

cover-1024x576

اگه عشق قرمزی از رنگ موهاش غافل نشو

رنگ موی قرمز همیشه طرفدارای خاص خودش داشته که انصافا خیلی هم زیادن حالا بماند که این رنگ جزء رنگ های فانتزیه که خیلی زود میره اما انقدر خوشگل و جذابِ که خیلیا میرن سراغش. خوبی این رنگ اینِ که اولا با بیشتر تناژ های پوستی هماهنگِ ثانیا برای انتخاب لباس هم دستتون بازه.

اگه رنگ موهاتون قرمزِ بهترین انتخاب برای لباس رنگ مشکیه؛ اصلا جذاب ترین از این رنگ برای ست شدن با قرمز وجود نداره. آبی تیره هم در کنار قرمز فوق العاده چشمگیر میشه. رنگ سفید هم به دلیل تضادی که با قرمز ایجاد میکنه از شما یه خانم فوق العاده جذاب میسازه. اگه موهاتونُ قرمز کردید از مانتوی زرد غافل نشید همه طیف های زردُ میتونید استفاده کنید فقط برای این ست رژ لب قرمز فراموش نشه.

IMG_20220314_161822

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​ 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی