|

ترفندای خونگی واسه رفع خط و خش میز شیشه ای؛ اینجا یاد میگیری چطوری صاف و صوفش کنی!

بروز خط و خش روی میز شیشه ای یکی از بزرگترین معضلات خانومای خونه دار به شمار میاد. اینجا قراره کلی ترفند خونگی واسه رفع این مشکل یاد بگیرید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- امروزه تو بیشتر خونه ها میزهای شیشه ای بسیاری وجود داره که علاوه بر زیبایی ظاهری و جلوه دادن به فضای پذیرایی و اتاقای مختلف، معضلاتی هم برای خانومای خونه دار ایجاد میکنه. به عنوان مثال گذاشتن ابزار مختلف روی میز، پذیرایی از مهمونا اونم با وسایلی مثل چاقو و چنگال یا حتی وقتی بچه ها حسابی سرگرم بازی با اشیاء تیز هستن، باعث بروز خط و خش زیادی در سطح میز میشه که پاک کردن اونا از دید خیلی از خانوما غیرممکن به نظر میاد.

اما بهتره بدونین که دیگه جای نگرانی وجود نداره و ما قراره بهتون کلی ترفند خونگی ساده واسه رفع خط و خش پدید اومده رو سطح میز یادتون بدیم. با این راه حل ها بی تردید دیگه نیازی به مراقبت های شبانه روزی و کلی استرس کشیدن نیست واسه اینکه مبادا خط ریزی باعث شه زیبایی میزتون از بین بره و با خیال راحت میتونین از لحظه هاتون لذت ببرید. در ادامه با ما همراه باشید:

333246_716.jpg012456

به معجزه خمیردندان واسه رفع خط و خش ایمان بیارین!

یکی از روش های کاربردی برای رهایی از خط و خش استفاده از خمیردندانه. برای این کار ابتدا میز رو به طور کامل تمیز کنید و شیشه ها رو بشورین تا اثری از آلودگی روی آن باقی نمونه. سپس مدتی صبر کنین تا شیشه خشک بشه. پارچه تمیزی که ترجیحا نخی باشه رو زیر آب ولرم خیس کنید و با فشار آن رطوبت های اضافی رو از اون بگیرین. الان نوبت خمیردندانه تا معجزه خودش رو به رخ بکشه. واسه همین یک نقطه کوچک از خمیردندان رو روی پارچه بذارین.

333247_360

اکنون پارچه رو به آرومی روی بخش هایی که خط و خش دارن، قرار بدین و به صورت دورانی روی سطح میز بکشید. نکته دیگری که باید برای رفع خط و خش با خمیردندون بهش دقت کنین، اینه که بازه دوران پارچه رو خیلی بزرگ در نظر نگیرید و این کار رو به مدت 30 ثانیه ادامه بدین تا به نتیجه دلخواه برسین. سپس با استفاده از یک دستمال میکروفایبر خمیردندونا رو از روی سطح میز بردارین و با چند حرکت ساده میزتون رو عین روز اولش کنید.

misc-23589445-0-a1l

با استون دیگه نگران خش های روی میزتون نباشین!

یکی دیگه از روش هایی که برای رفع خط و خش میزهای شیشه ای حسابی به کارتون میاد و یه روش خیلی دم دستی محسوب میشه، استفاده از استونه. برای بهره بردن از این مایع استثنایی باید ابتدا شیشه رو تمیز کنین و با دقت کامل هر چی آلودگی روی میزتون هست رو از بین ببرین. حالا قلم مو رو به استون آغشته کنید و حواستون باشه خیلی قلم موتون خیس نشه. سپس با قلم مو به آرومی روی قسمت هایی که خط و خش دارن بکشید و برای نتیجه گیری بهتر این کار رو با اپلیکاتور انجام بدین.

How-to-Remove-Scratches-from-Glass-Nail-Polish

این ابزار موجب میشه تا خط و خش های موجود تنها با استون تماس پیدا کنند و بقیه قسمت های شیشه از گزند این مایع در امان باشن. پس از اعمال استون به شیشه تقریبا یک ساعت منتظر بمونین تا استون به درون خط و خش ها نفوذ کنه. پس از گذشت زمان ذکر شده میتونین با یک پارچه نخی یا دستمال میکروفایبر استون رو پاک کنین و جذابیت دوباره ای به میز خونتون ببخشید.

پاک-کردن-شیشه-و-آینه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها