|

ترفند های کاربردی واسه ست کردن مانتو

اگه دنبال تیپ خفن و جذااابی ترفندهای ست کردن مانتو رو یاد بگیر؛ به کارت میان حسابی

مانتو یکی از اصلی ترین آیتم ها در پوشش به حساب میاد برای همین هم خیلی مهمه که توجه داشته باشید ترفند های اساسی برای ست کردن مانتو چی است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- گاهی وقت ها ست کردن لباس ها  یکی از سخت ترین کارهای دنیا به حساب میاد چون هرکاری میکنی به نظرت تیپت خوب نمیشه و اون جوری که دوست داری از آب در نمیاد. برای این که بتونی این موقعیت ها رو با آرامش و خونسردی پشت سر بگذاری یکی از ساده ترین و کاربردی ترین کارهایی که می تونی انجام بدی اینه که از چند تا اصول و ترفندهای ثابتی که برای ست کردن لباس ها وجود داره استفاده کنی، این طوری حتا زمانی که فکر می کنی اونقدر ها که باید تیپت خوب نشده، در حقیقت استایلت جذابیت بصری لازم رو حفظ کرده.

مانتو برای خانم های ایرانی یکی از اصلی ترین و تاثیر گذار ترین آیتم ها در پوشش به حساب میاد به همین خاطر هم خیلی مهمه که در قدم اول توجه داشته باشید که ترفند های اساسی برای ست کردن مانتو چیا هست، با رعایت کردن و کمک گرفتن از اون ها بهتون قول میدیم که نصف راه خوش پوشی رو رفتید.

حالا اگر ایده ای ندارید که این ترفند ها چیا هستند و دقیقا چه چیز هایی رو باید رعایت کنید به خوندن ادامه بدید که ما براتون چند تا ایده ی خوب و کاربردی داریم که قطعا به کارتون میان.

1.ست مناسب برای مانتو رنگ جیغ

استفاده از رنگ های جیغ توی پوشش نیاز به کمی جسارت داره اما همین جسارت در استایل شما هم دیده خواهد شد که نکته ی خیلی مهم و تاثیر گذاریه. حالا اگر می خواید یه مانتو رنگ جیغ بپوشید ولی رنگ مناسب برای ست کردنش رو پیدا نمی کنید بهترین کار ممکن اینه که برید سراغ رنگ های ملایم و یواش؛ لزوما نیازی نیست که از رنگ های خنثی استفاده کنید اما ملایم بودن رنگ خیلی تاثیر گذاره.

ترفند های کاربردی واسه ست کردن مانتو

2.ست های رنگی مناسب برای مانتو

به گزارش شایانیوز، اضافه کردن چنیدن رنگ توی پوشش کار خیلی راحتی نیست و به همون اندازه که می تونه منحصر به فرد و چشم نواز باشه ممکنه باعث آشفته شدن و بی ربط به نظر رسیدن آیتم های استایلتون با هم بشه بنابراین اگر از مناسب بودن ترکیب رنگی های مد نظرتون با هم مطمئن نیستید سعی کنید که اصلا بیشتر از سه رنگ رو در استایلتون استفاده نکنید.

ترفند های کاربردی واسه ست کردن مانتو

3.ست شال مناسب برای مانتو

یکی از ترفندهایی که می تونه توی شاداب نشون دادن چهره شما تاثیر داشته باشه اینه که رنگ شال رو روشن تر از رنگ مانتوتون انتخاب کنید. همون طور که می دونید رنگ شال و روسری به خاطر نزدیکی اون به صورت خیلی در چهره تاثیر میگذاره، روشن بودن رنگ شال و تضادی که با مانتوتون ایجاد می کنه باعث بشاش تر دیده شدن چهره شما میشه.

ترفند های کاربردی واسه ست کردن مانتو

4.ست شال مناسب برای مانتو ساده

به گزارش شایانیوز، اگر دوست ندارید که تیپتون خیلی ساده و یک دست به نظر بیاد ولی مانتوتون طرح خاصی نداره و ساده و یک دسته، پیشنهاد ما به شما اینه که از شال و روسری هیا طرح دار استفاده کنید تا یکنواختی استایل شما رو بشکنه و کمی چالش ایجاد کنه.

ترفند های کاربردی واسه ست کردن مانتو

به نظر شما کاربران شایانیوز چه ترفندهای دیگه ای رو میشه برای ست کردن مانتو به کار برد؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها