|

چیدمان شیک برای کانتر

برای عشق غذاها آشپزخونه قلب خونه است؛ پس خوشگل دکورش کن تا با عشق توش آشپزی کنی

اگر دوست داری که خونت شیک و خوشگل باشه باید حواست به تمام جزئیات باشه، حتا نحوه چیدمان و دکور کردن کانتر و اپن هم مهمه پس فراموششون نکن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی خانم ها و آقایونی که عاشق غذا خوردن و آشپزی کردن هستند با این عقدیده موافقند که آشپزخونه نه یک فضای معمولی بلکه قلب تپنده خونه است که توش میشه هنر نمایی کرد. از طرف دیگه اصولا مادر ها و خانم های خونه دار زمان زیادی رو توی آشپزخونه سپری می کنند برای همین هم باید فضای آشپزخونه به نوعی باشه که دوستش داشته باشند و ازش لذت ببرند تا بتونند با عشق و علاقه آشپزی کنند و به کارهاشون برسند. در همین راستا دکور کردن و شیک چیدن فضای آشپزخونه اهمیت خیلی زیادی پیدا میکنه.

چیدمان شیک برای کانتر

نکته دیگه ای که توی یک آشپزخونه درجه یک از اهمیت بالایی برخورداره نظم و ترتیب داشتن آشپزخونه است. اولین چیزی که توجه هرکسی رو توی این فضا جلب می کنه وضعیت چیدمان کانتر، اپن و البته جزیره است که این روزها هم خیلی باب شده و اکثر خونه ها یه جزیره بزرگ و شیک دارند. حالا که وضعیت کانتر انقدر توی چشمه باید به چیدمان اون خیلی اهمیت داد. اما سوالی که پیش میاد اینه که چطور میتونیم کانتر و اوپن رو جوری بچینیم که هم شیک و جذاب باشه و هم به آیتم هایی که روشه نظم و ترتیب بده؟ در ادامه ما چند مورد از بهترین و شیک ترین گزینه های چیدمان رو باهاتون به اشتراک میگذاریم که فضای آشپزخونتون رو از این رو به اون رو میکنه.

۱.چیدمان کانتر با نظم دهنده

اولین چیزی که میتونید ازش استفاده کنید که خیلی کاربردیه و به سادگی هم به همه چیز نظم میده و ظاهر خوبی هم داره سینی های نظم دهنده است. شما میتونید تمام لوازم کوچیکی رو که روی اپن و کانتر قرار داره توی یک یا دو سینی نظم دهنده بگذارید و مرتبشون کنید.

چیدمان شیک برای کانتر

۲.چیدمان کانتر با استند

همه ی خانم ها توی آشپزخونه اشون دو سه تا دستمال دارند که برای تمیز کردن سطوح مختلف ازشون استفاده میکنند، مثل دستمال میز و یا دستمال سینک. قرار دادن استند دستمال روی کانتر باعث میشه تا هم آشپزخونه مرتب باشه دستمال ها هر کدوم یه جا پخش نباشن و هم اینکه بعد از هر بار شستن وقتی دستمال ها رو روی استند قرار میدید به راحتی خشک میشند و دیگه هم بوی بدی نمیدند.

چیدمان شیک برای کانتر

۳.‌چیدمان کانتر با ایجاد استیشن

اگه قهوه خورید و یا از خوردن چای لذت میبرید و چای ساز دارید با ایجاد یک فضای مشخص برای چند تا لیوان و لوازم ضروری دیگه مثل ظرف قهوه و یا قندون، که به اصطلاح بهش کافی استیشن میگن میتونید لوازم مورد نیازتون رو با نظم در یک جا جمع کنید، از طرف دیگه این ایده هم خیلی شیکه و هم خیلی خاص که هر جایی نمی بینید.

چیدمان شیک برای کانتر

۴.چیدمان کانتر با استند ظروف

براتون پیش اومده که موقع آشپزی یه دفعه به خودتون بیاید و ببینید کل ظرف های ادویه از توی کابینت اومدن بیرون؟ و یا شده که احساس کنید قرار دادن ظروف ادویه جات کنار گاز روی کانتر خیلی جلوه نامناسبی داره؟ تمامی این مشکل ها با یک استند ظروف اد‌ویه حل میشه، به علاوه رنگاوارنگ بودن ادویه ها ظاهر خیلی جذابی هم به کانتر شما میده که به زیبایی به چشم میاد.

چیدمان شیک برای کانتر

۵.چیدمان کانتر با لوازم تزئینی

در کنار تمامی موارد ذکر شده یه گزینه هست که شاید کاربردی در نظم و ترتیب دادن به آشپزخونه نداشته باشه اما در ایجاد فضای زیبا و جذاب که دل شما رو ببره خیلی موثره و اون هم استفاده از آیتم های تزئینی مثل شمع، گل و حتا ظروف دکوری است، البته به اندازه به خاطر اینکه زیاد بودنشون باعث شلوغ شدن فضا میشه و ممکنه حتا جای شما رو تنگ کنه.

چیدمان شیک برای کانتر

به نظر شما کاربران شایانیوز چه گزینه های دیگه ای برای چیدمان کانتر و اپن و همین طور جزیره وجود داره که به زیبایی آشپزخونه کمک میکنه؟ نظرات و پیشنهادهای خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها