|

انواع روش های استایل کردن با شومیز

با ست شومیز و شلوار گشاااد تیپی بزن که همه کف کنند؛ یه استایل راحت و شیکِ تو دل برو

اگر دنبال اینی که یه تیپ راحت و خنک واسه تابستونت داشته باشی که شیک و با کلاس هم باشه هیچی مثل شومیز نمیتونه کارت رو راه بندازه!!!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها یکی از محبوب ترین و البته ترند ترین انواع مانتویی که میبینیم مانتو شومیز ها هستند که شاید بتونیم بگیم دلیل این حجم از محبوبیتشون هم اینه که هم خیلی خوشگل و جذابن و هم خیلی راحت و خنک، دلایلی که اون ها رو از مانتوهایی معمولی تبدیل می کنه به بهترین انتخاب ممکن برای تابستون و هوای گرم و کشنده اش. یکی دیگه  از مزیت های شومیز ها اینه که طرح های مختلفی دارند و شما بسته به استایلی که دارید می تونید از بین انواع مدل های مختلفی که وجود داره مناسب ترین و برای خودتون انتخاب کنید و مزیت سوم این مانتوها هم این که فقط با یه شومیز شما می تونید چند تا تیپ مختلف بزنید؛ مثلا یه شومیز سفیدِ اور سایز رسما یه پا آچار فرانسه است که هر جا بهش نیاز داشته باشید به کارتون میاد.

ست شومیز و شلوار گشاد

همون طوری که می دونید مانتو شومیز ها فارق از اینکه چه مدلی دارند در کل جزو لباس های رسمی به حساب نمdان و در اصل مناسب استایل های کژوال و یا اسپرت هستند اما با این حال با یکم ریزه کاری و رعایت چند تا نکته ساده شما می تونید با شومیز یه تیپ نیمه رسمی و سنگین بزنید. نکته ای که باید در نظر داشته باشید اینه که وقتی میگیم مانتو شومیز ها رسمی نیستند به معنی این نیست که اونها مناسب قرار های مهم نیستند یا خیلی ساده و دم دستین و فقط به درد استایل های روزمره می خورند، یه شومیز خوب می تونه بی نهایت شیک و خاص باشه و حتا تبدیل به نقطه عطف استایل شما بشه.

حالا که این همه از مزیت های شومیز گفتیم میرسیم به مهمترین سوالی که مطرح میشه، چطور می تونیم با شومیز یه استایل خوب و عالی داشته باشیم؟ در ادامه ما چند مدل از بهترین انواع ست ها و استایل ها با شومیز رو با شما به اشتراک می گذاریم که مطمئنا خوشتون میاد.

به گزارش شایانیوز، یه نکته ای که برای ست کردن شومیز خوبه بهش توجه داشته باشید اینه که شومیز ها، هم به خاطر این که اصولا قد کوتاهی دارند و هم به خاطر اینکه معمولا گشاد و یا حتا اورسایز هستند بهتره که با شلوارهای گشاد استایل بشند، حالا این گشادی می تونه در حد یه شلوار راسته معمولی باشه یا یه شلوار واید لگ خیلی گشاد.

1.شومیز جلو کوتاه پشت بلند

یکی از پرطرفدار ترین انواع شومیزهایی که این روزها ترند شدند و خیلی هم جذاب هستند شومیز های جلو کوتاه پشت بلند می باشند که به خاطر نامتقارن بودنشون ظاهری خاص و جذاب ایجاد می کنند که به دل میشینه. شما می تونید خیلی راحت این سبک از شومیز ها رو با شلوار مام استایل و یا مام فیت ست کنید و باهاشون یه تیپ بسیار جذاب بزنید.

 ست شومیز و شلوار گشاد

2.شومیز از نوع پیراهن مردانه

بعضی از شومیز ها رو اصطلاحا بهشون میگن پیرهن مردونه به خاطر این که فرم دوخت این شومیز ها مثل پیرهن مردونه های آستین بلند میمونه. این نوع شومیز هم به با دکمه های بسته و چه با دکمه های باز که حالت مانتو جلو باز داشتهباشه در کنار انواع شلوار گشاد ترکیب خوبی می سازه. باز گذاشتن دکمه های شومیزتون باعث میشه که استایل شما غیر رسمی تر و کمی راحت تر به نظر بیاد پس حواستون باشه که برای چه جور جایی دارید تیپ می زنید.

 ست شومیز و شلوار گشاد

3.شومیز های طرح دار مانتویی

شاید بگید منظور از شومیز های طرح دار مانتویی چیه؟ خب در واقع یک سری از شومیز ها هستند که استایل خاص خودشون رو دارند و استفاده دیگه ای هم جز مانتو نمیشه ازشون کرد، یعنی در حقیقت این شومیز ها شباهت بیشتری به انواع مانتو های جلو بسته و کوتاه دارند.

 ست شومیز و شلوار گشاد

4.شومیز آستین پفی

اگر چه که ممکنه اون طور که باید و شاید در انتخاب مانتو به آستین ها توجه کافی نشه اما واقعیت ماجرا اینه که نوع و طراحی استایل می تونه نقش مهمی توی سبک یک مانتو داشته باشه، این موضوع در رابطه با شومیز ها هم صادقه. اگر دوست دارید که شومیز شما کمی رسمی تر و سنگین تر باشه شومیز های آستین پفی که ظاهری دخترونه و شیک دارند بهترین گزینه ممکن برای شما هستند.

 ست شومیز و شلوار گشاد

5.شومیز به عنوان لایه اول

تا به الان تمام استایل هایی که بهشون اشاره کردیم شامل مواردی میشدند که شما شومیز رو به تنهایی و به عنوان یک مانتو مستقل استایل می کردید، اما همون طور که قبل تر هم بهش اشاره کردیم شومیز ها قابلیت این رو دارند که چند تا ست مختلف بهتون بدند. یکی از استایل های بسیار جذابی که می تونید با شومیز برای خودتون بسازید اینه که روی شومیزتون یک کت نسبتا کوتاه بپوشید. البته توجه داشته باشید برای اینکه تیپتون دیگه خیلی گشاد نباشه بهتره که این استایل رو با یک شلوار راسته تکمیل کنید.

 ست شومیز و شلوار گشاد

استایل دیگه ای که مطمئنا خیلی کاربردی هم خواهد بود و ظاهری دخترونه و ملیح داره ست کردن شومیز با وست است. همون طور که می دونید انواع وست این روزها خیلی زیاد شدند و تقریبا تو هر مغازه ای که میرید دو سه تا مدل وست جذاب داره، که اتفاقا اکثرا هم با شلوار گشاد خیلی خوب ست میشند اما زمانی که می خواید از وست استفاده کنید بیشتر از شومیزتون باید حواستون باشه که ترکیب وست و شلوارتون با هم خوب باشه.

 ست شومیز و شلوار گشاد

به نظر شما کاربران شایانیوز چه ست های شیک دیگه ای رو میشه با شومیز داشت؟ نظرات و پیشنهادهای خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

عکس ها از صفحه: ir_style_magazine , dermond.collection

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها