|

میلک شیک انبه

طرز تهیه میلک شیک انبه؛ بیاین ببینید چی براتون آوردم یه جذااابِ بهشتی

میلک شیک انبه

میلک شیک انبه یه نوشیدنی جذاب و خوشمزَس که با بستنی، شیر، انبه و یخ تهیه میشه که در صورت تمایل میتونید بهش موز هم اضافه کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- میلک شیک انبه یه نوشیدنی خوشمزه و نسبتا محبوبِ که واسه این روزهای گرم تابستون حسابی جوایه. ممکن این سوال براتون پیش اومده باشه که چرا گفتیم نسبتا محبوب؟ به این دلیل که انبه از اون میوه های صفر و صدیه؛ یعنی یه سریا خیلی دوسِش دارن و عاشقشن یه سریا هم چشم دیدنش ندارن. 

اگه جزء گروه دوم هستید باید بدونید که انبه به دلیل دارا بودن ویتامین های C ،B6 ،A و همچنین پتاسیم، آهن، اسید فولیک و مواد مغذی و میزان فیبر، برای بهبود بسیاری از بیماری ها از جمله دیابت مفید می باشد و میزان قند خون بدن را کنترل می کند. حالا اگه هیچ جوره راضی به خوردن ایشون نیستید میتونید شیک انبه رو امتحان کنید. 

اگه دوست دارید طرز تهیه میلک شیک انبه رو یاد بگیرید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. مطمئنم این آموزش دوست خواهید داشت.

مواد اولیه لازم برای تهیه دو لیوان میلک شیک انبه

بستنی وانیلی 6 تا 8 اسکوپ

انبه رسیده 2 عدد

شیر 1 پیمانه

یخ 4 کیوب

میلک شیک انبه

طرز تهیه میلک شیک انبه

1- ابتدا انبه رو تمیز بشویید سپس پوستش بگیرید و خرد کنید بعد همه مواد داخل میکسر بریزید درب مخلوط کن بزارید و به مدت ۳ دقیقه مواد مخلوط کنید پس از اینکه مواد به خوبی مخلوط و یکدست شدن، میلک شیک آمادَس اون برای سرو داخل لیوان مخصوص بریزید و میل کنید. (بهترِ لیوان‌های شیکُ از ۲ تا ۳ ساعت قبل داخل فریزر بزارید تا حسابی خنک شه بعد از فریزر خارج کنید نوشیدنی تونُ داخلش بریزید.) برای تهیه شیک معمولا از لیوان‌های بلند استفاده میشه.

2- میلک شیک هر چی غلیظ تر باشه خوشمزه ترِ در واقع باید حالت خامه ای داشته باشه و غلظتش طوری باشه که از نی بالا بیاد پس میزان شیر تقریبی است بنابراین از اول کلشُ اضافه نکنید کم کم بریزید ممکنِ از این مقداری که گفتیم بیشتر یا کمتر بشه مهم اینِ که اون بافت غلیظ و خامه ای به دست بیاد.

می‎توانید میلک شیک انبه را به‎ صورت ترکیبی هم درست کنید. میلک شیک انبه و موز یکی از محبوب‎ترین میلک‌های شیک ترکیبی است که کلی طرفدار داره.

اگر دوست دارید آشپزی های ما را دنبال کنید به صفحه آشپزی شایانیوز سر بزنید.

میلک-شیک-انبه

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها