|

ترفندای خونگی واسه رفع گرفتگی لوله؛ با چندتا کار ساده بزن به دل لوله و عین روز اولش کن

گرفتگی لوله های فاضلاب یکی از معضلاتیه که با دونستن ترفندای جالب و سرعتی که قراره اینجا بهتون بگیم به راحتی میتونین این مشکل رو حل کنین.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- قطعا این جمله رو خیلیا شنیدین که میگن قلب هر خونه ای آشپزخونه اونه. بی شک حالا که تونستین بوی بد سینک و آلودگی شیرآلات رو به راحتی از بین ببرین، شاید دوست داشته باشین که ترفندای خونگی واسه رفع گرفتگی لوله ظرفشویی رو بدونین که راه و بیراه میگیره و با جمع شدن آب و ته مونده غذا و میوه شمایل زشتی رو به آشپزخونه میبخشه.

چون وقتی یه آشپزخونه جذاب و بی عیب و نقص دارین، کوچکترین عیبی در ظاهر آشپزخونه میتونه تمام زحمات شما رو به باد بده. واسه همین هم قراره اینجا کلی ترفند خونگی سرعتی و جالب که میشه باهاش از گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخونه و هر بخش دیگه ای از خونه راحت شد، بیان کنیم.

87

باز هم آبجوش و معجزه رفع گرفتگی لوله!

برای اینکه بتونین از گرفتگی لوله با سرعت باورنکردنی راحت شید، بهترین راه آب گرم و یه شوینده خوبه. واسه این کار هم میشه از شوینده مایع استفاده کرد و هم از شوینده های پودری.

بسته به میل خود یکی رو انتخاب کنین و اون رو تو آب گرم بریزید. اینقدر هم بزنین تا آب به شکل کف آلود دربیاد. حالا وقتشه که این ترکیب سمی رو تو لوله فاضلاب بریزین و معجزش رو تو چند دقیقه ببینید. این کار برای از بین بردن تمام چربی های موجود در راه آب استفاده میشه و با چند بار به کارگیری اون میتونین لوله رو عین روز اولش تمیز کنین.

43

با آویز لباس به جنگ گرفتگی لوله برو!

استفاده از آویزهای فلزی یکی دیگه از ترفندای خونگیه که واسه تمیز کردن لوله فاضلاب از هر گونه آشغال و آلودگی حسابی جوابه. واسه این کار ابتدا تموم خمیدگی های آویز رو صاف کنین.

تنها جایی که نباید به اون دست بزنید، بخش سر قلابه که با خم داشتنش میشه لوله رو از گرفتگی نجات داد. سپس بخشی از آویز رو به شکل حرف C در بیارین. آویز رو از قسمت سر قلاب وارد لوله کنید و با چرخوندن اون از بخش C شکل و بالا کشیدن اون هر چی تو لوله مونده رو به راحتی خارج کنید.

این ترکیب سمی رو بزن تا لوله رو از هر چی کثیفیه پاک کنی!

جوش شیرین که یکی از پایه ثابتای درست و حسابی واسه از بین بردن انواع لکه و آلودگی هاس، این بار واسه گرفتگی لوله استفاده میشه. برای اینکه بتونین دوباره معجزه این ماده رو ببینین، باید 3/1 فنجان از جوش شیرین رو با همین مقدار سرکه ترکیب کنید. عجله نداشته باشین و نیم ساعت صبر کنین. سپس ماده به دست اومده رو تو لوله بریزید.

این ترکیب که به صورت اسیدی دراومده خاصیتی فوق العاده برای رفع گرفتگی لوله داره که با یه بار امتحانش دیگه یه ترفند خونگی جذاب رو برای رفع این مشکل پیدا کردین. بسته به اینکه چه مقدار از لوله دچار گرفتگی شده میتونین از مقدار بیشتری سرکه یا جوش شیرین استفاده کنید.

57

یه روش خونگی و ساده واسه رهایی از گرفتگی لوله!

استفاده از فنر لوله بازکنی از ساده ترین و دم دستی ترین روش ها واسه رهایی از گرفتگی لوله فاضلابه که خانوما هم خیلی راحت میتونن ازش کمک بگیرن. این وسیله شبیه یه سیمه که از آلیاژهای فلزی به دست اومده و با سرعت زیادی میشه راه آب رو باهاش تمیز کرد. البته لوله بازکن یه حالت دستی هم داره که بیشتر از اون استفاده میکنن.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها