|

ترفندای خونگی واسه پاک کردن لکه آدامس؛ با این چند تا کار دنیا رو به کامت کن!

اینجا قراره لذت استفاده از ترفندای خونگی جذاب رو واسه از بین بردن لکه آدامس از روی لباسای مختلف یاد بگیرین.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آدامس یکی از خوراکی های خوشمزه و دوست داشتنیه که بعضی اوقات هم حسابی برامون دردسرساز میشه. همونطور که تابحال یاد گرفتین چطوری میشه از ترفندای خونگی ساده بر مشکلاتی مثل بوی بد سینک و کثیفی شیرآلات راحت شین، قراره باز هم یه مشکل بزرگ دیگه رو خیلی جنگی و جذاب حل کنیم.

شاید براتون اتفاق افتاده باشه که بعد از پیاده شدن از ماشین یا بلند شدن از روی صندلی متوجه یه چیز چسبناک و خیلی بدفرم روی لباستون میشین و میبینین که ای وااای آدامس به لباستون چسبیده. تو این شرایط اغلب فک میکنین که دیگه اون لباستون رو از دست دادین، ولی اینطور نیست و شما میتونین با چند تا ترفند ساده خونگی که قراره بهتون معرفی کنیم با سرعت باورنکردنی از شر لکه آدامس رو لباساتون راحت شید. پس با ما همراه باشید.

با مایع لباسشویی یه لکه بری حرفه ای انجام بده!

روش های بسیاری واسه رهایی از لکه آدامس وجود داره که یکی از اونا با کمک مایع لباسشویی ممکن میشه. بدین منظور مقداری از مایع شوینده رو روی بخشی از لباس که با آدامس درگیر شده، بریزین. سپس با یه مسواکی که یکم زبری داشته باشه، روی اون قسمت بکشید. با این کار کندن آدامس از روی لباس رو آسون میکنین.

hhgfhsfg

حالا نوبت به جدایی کامل آدامس از لباس میرسه که نیاز به چاقو داریم. البته توجه داشته باشین که چاقو باید حتما کند باشه تا آسیبی به لباس وارد نکنه. اگر بخشی از آدامس همچنان روی لباس مونده بود از ناخنتون واسه رهایی کامل لباس از آدامس کمک بگیرید و دیگه کار رو به چاقو نسپارید. وقتی لکه بری آدامس تمام شد، می بایست لباس رو با لباسشویی بشورین تا اون رو عین روز اولش تحویل بگیرید.

hsdfchf

با اتو به جنگ آدامس برو و لباستو خیلی شیک تحویل بگیر!

شاید تابحال فقط از اتو برای رفع چین و چروک لباس استفاده میکردین، ولی از این به بعد یاد میگیرین که چطوری میتونین با این دستگاه خیلی جذاب و شیک از لکه آدامس روی لباس راحت شید. همونطور که میدونین لکه آدامس یه چسبناکی بدی داره که به طبع نمیشه از اتو به طور مستقیم کمک گرفت. به همین دلیل پیشنهاد میدیم یه تیکه مقوا روی بخشی از لباس که با آدامس درگیره بذارین.

dhfsefhg

سپس اتو رو روی اون قسمت لباس قرار بدین و به معجزه اتو واسه لکه بری آدامس ایمان بیارین. توجه کنین که برای مشاهده نتیجه مدنظر باید تا جایی که آدامس به طور کامل به مقوا بچسبه اون رو ادامه بدین و بعدش با شست و شوی درست و حسابی از شر لکه آدامس راحت شین و به لباس جدیدتون خوشامد بگین.

hsdefsf

الکلُ بزن تنگ آدامس و یه لباس جذاب تحویل بگیر!

خیلی اوقات آدامس به لباسی میچسبه که خیلی براتون مهمه و حسابی روش حساسین. تو این موارد توصیه می کنیم از الکل بهره بگیرین و بدون هیچ دغدغه ای مراحل لکه بری آدامس رو انجام بدین. چون الکل هیچ گونه لکه ای روی لباستون ایجاد نمیکنه و در عوض با چند تا حرکت ساده لباستون رو عین روز اولش تحویل میده.

sgfsjdhf

واسه شروع یه دستمال تمیز و پارچه ای یا اسفنج  بردارین و کمی اون رو با الکل آغشته کنید. سپس اسفنج الکلی رو به آرومی روی لکه آدامس بکشید و این کار رو چند دقیقه ادامه بدین تا به نتیجه دلخواهتون برسید. وقتی الکل تونست آدامس رو جذب خودش کنه با یه کف گیر چوبی روی آدامس بمالید تا به سرعت جدا شه و اگرم دوست داشتین با یه پارچه یکم خیسش کنین تا لباس جذابتون رو بی هیچ ایرادی تحویل بگیرین.

dfvf

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها