|

اصول شیک پوشی

لباسایی که یه خانوم امروزی باید داشته باشه؛ از مانتوی مشکی و شومیز ساده تا کفش تق تقی

برای اینکه همیشه خوشتیپ و خوش استایل باشید باید یه سری لباس توی کمدتون داشته باشید توی این مطلب این لباسارو بهتون معرفی می کنیم.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- همه ما همیشه دلمون میخواد حسابی خوشتیپ باشیم به خاطر همین هم واسه لباسمون خیلی هزینه میکنیم اما متاسفانه خیلیامون نمیدونیم دقیقا چی باید بخریم همین موضوع باعث شده که یه سریامون یه کمد پر از لباسای جور واجور داشته باشیم اما بازم از تیپمون راضی نباشیم. 

به خاطر همین توی این مطلب میخوایم بهتون بگیم که یه خانوم شیک و پیک باید توی کمدش چه لباسایی رو حتما داشته باشه پس تا اینا رو نخریدید لطفا سراغ چیز دیگه نرید.

یه خانوم امروزی باید مانتوی مشکی داشته باشه

داشتن مانتوی مشکی از واجبات کمد لباس همه خانم ها است. چرا که اولا به راحتی با رنگ ها، پترن ها و نقش های مختلف هماهنگ میشه و دردسر زیادی برای ست کردن نخواهید داشت. نکته مثبت دیگه این رنگ اینِ که برعکس رنگ های روشن شما رو بیش از حد چاق یا لاغر نشون نمیده. علاوه بر این برای همه موقعیت ها هم مناسبِ. پس حتی اگه این رنگ دوست ندارید یکی دو تا مانتوی مشکی توی کمدتون داشته باشید مطمئنا یه روزی به کارتون می یاد.

manto

یه خانوم امروزی باید شلوار راسته جین و پارچه ای داشته باشه

شلوار های فاق کوتاه، مام استایل، زاپ دار، مام فیت، وایدلگ و ... جزء آیتم هایی هستند که گهگاه مد میشن بعضا خیلی هم طرفدار پیدا میکنن اما بعد از یه مدتی یهو از مد می افتن اما شلوار راسته جین و پارچه ای جزء آیتم های بدون انقضایی هستند که هیچ وقت از مد نمی افتن. اگه این دو تا شلوارو داشته باشید توی همه موقعیت ها میتونید یه استایل شیک برای خودتون بسازید.

straight pants

یه خانوم امروزی باید کفش پاشنه بلند داشته باشه

به گزارش شایانیوز کفش پاشنه بلند یکی از مهم‌ترین انتخاب‌ها برای هر خانمی است. یک جفت کفش پاشنه بلند این قابلیت داره استایلتونو از این رو به اون رو کنه. اما کفش پاشنه بلند علاوه بر اینکه راه رفتن باهاش سخته برای پا و کمر هم مضرِ بنابراین بهترِ کفش‌هایی بپوشید که پاشنه‌های پهنی دارن؛ ضمن اینکه ارتفاع کفش نباید اونقدر باشه که به پنجه پا فشار بیاره.

High heel shoes

یه خانوم امروزی باید شومیز سفید و مشکی ساده داشته باشه

شومیز سفید و مشکی ساده یکی از بهترین گزینه هایی است که خوبه هر خانمی توی کمدش داشته باشه چرا که یکی از رازهای خوشتیپ بودن انتخاب لباس های ساده است. ممکنِ لباسای طرح دار و پر زرق و برق یه زمانی برای خودشون برو و بیایی داشته باشن اما مطمئنا روزی از مد می افتن ولی لباسای ساده هیچ وقت از مد نمی افتن. 

shamiz

یه خانوم امروزی باید شال یا روسری ساده داشته باشه

شال یا روسری به خاطر مجاورت با پوست صورت جزء مهم ترین آیتم ها در پوشش خانم های ایرانی است پس خیلی مهمِ رنگی رو انتخاب کنید که اولا بهتون می یاد ثانیا با سایر لباس هاتون هم هارمونی داشته باشه. غیر از شال های طرح دار و رنگی رنگی که توی کمد همه هست حتما باید یکی دو تا شال ساده داشته باشید تا با لباسای طرح دارتون ست کنید. علاوه بر این برای بعضی مراسم ها بهتره که لباس هاتون ساده باشه اینجور موافع این شال ها به دادتون میرسن.

scarf

عکس از صفحه ghayeghkaghazzi_omdeh

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​​

عکس از صفحه ghayeghkaghazzi_omdeh , ivaz_plus

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها