|

ترتیب صحیح آرایش کردن

جذاب جان آرایش کردن ترتیب داره هَردمبیلی نیستا؛ همینه دیگه خوشگلیِ و هزااار دردسر

ممکنه فکر کنید که آرایش کردن ترتیب خاصی نداره و از هر جا و هر چیزی که دلتون بخواد می تونید استفاده کنید، اما نمیشه که هردمبیل آرایش کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- برای خانم ها آرایش کردن یکی از جذاب ترین و لذت بخش ترین کارهاست که هیچ وقت هم تکراری و یا خسته کننده نمیشه، برای همین هم هر خانم با سلیقه ای دوست داره که بدونه چطور میتونه آرایش بهتر و زیبا تری داشته باشه و مثل یک میکاپ آرتیست حرفه ای عمل کنه. شاید تا به حال بهش فکر نکرده باشید اما یکی از مهم ترین عواملی که می  تونه آرایش شما رو درجه یک و عالی کنه اینه که ترتیب و اصول اولیه استفاده از لوازم آرایشی رو بلد باشید؛ حالا این اصولی که میگیم چیه؟ مگه فرقی می کنه که اول از کدوم محصول استفاده کنیم؟ بله فرق می کنه و در ادامه ما این موضوع مهم رو با شما به اشتراک می گذاریم.

makeup orders

1.مرحله اول آرایشی

قبل از هر کاری اگر شما دوست دراید که یک آرایش تمیز و بدون ماسیدگی در عرض یکی دو ساعت داشته باشید خیلی مهمه که صورت خودتون رو با یک شوینده مناسبِ پوستتون بشورید و بعد هم به پوستتون آب رسان بزنید تا رطوبت کافی برای آرایش کردن رو داشته باشه.

2.مرحله دوم آرایشی

هیچ محصول آرایشی ای نمیتونه زیبایی به اندازه زیبایی طبیعی پوست سالم رو به شما بده برای همین باید همیشه و همیشه به فکر حفظ سلامت پوستتون باشید و از اهمیت استفاده از ضد آفتاب قافل نشید. در مرحله دوم و قبل از هر گونه لوازم آرایشی دیگه ای حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

3.مرحله سوم آرایشی

اگه یه آرایش کامل و حرفه ای می خواید داشته باشید در مرحله بعد باید برید سراغ پرایمر. پرایمر منافذ پوستی رو تا حدودی جمع می کنه و باعث میشه پوست شما یک دست تر به نظر بیاد، به علاوه این که ماندگاری آرایش شما رو بالا می بره. اما این نکته رو در نظر داشته باشید که استفاده روزانه از این محصول توصیه نمیشه.

makeup orders

4.مرحله چهارم آرایشی

لازمه یک آرایش خوب داشتن پوست صاف و یک دست است، برای این که شما هم پوستتون رو یک دست کنید بهتره که تو این مرحله از کرم پودر استفاده کنید. برای کمر پودر خیلی مهمه که حواستون باشه با نوع و رنگ پوستتون سازگاری داشته باشه. نکته ای که می کتونه خیلی کمک کننده باشه براتون اینه که کرم پودر رو با بیوتی بلندر روی صورتتون پخش کنید چون کشیدن اون برای پخش کردن باعث میشه که زود تر بماسه.

5.مرحله پنجم آرایشی

برای اینکه بتونید تیرگی زیر چشمتون رو و یا لک های صورتتون رو کاملا محو کنید بهترین راه استفاده از کانسیلره که باید در این مرحله ازش استفاده کنید؛ به علاوه این که اگر می خواید از سایه استفاده کنید بهتره که تو این مرحله پشت چشمتون رو هم کانسیلر بزنید تا ماندگاری سایتون بیشتر بشه.

6.مرحله ششم آرایشی

به گزارش شایانیوز، در مرحله ششم برای اینکه آرایشتون کاملا رویی صورت بشینه باید از پنکک یا پودر فیکس استفاده کنید و گرنه ممکنه برای مثال خطوط دور چشمتون که با کانسیلر سعی در پنهان کردنشون داشتید واضح تر دیده بشه و به صورت ترک ترک در بیاد.

makeup orders

7.مرحله هفتم آرایشی

حالا که رسیدگی به پوست تموم شد می تونید به مرتب کردن ابروهاتون برسید و بعد هم سایه، خط چشم و ریمل بکشید تا آرایش چشم و ابروتون تکمیل بشه. این روزها که لیفت کردن ابرو خیلی مد شده می تونید اون ها رو با ژل یا صابون ابرو لیفت کنید.

8.مرحله هشتم آرایشی

برای فرم دادن به صورت و زیبا تر کردن و جلوه دار تر کردن اون تو این مرحله از کانتور استفاده می کنیم. با کمک کانتور شما می تونید به فکتون زاویه بدید و حتا بینیتون رو کوچیک کنید. اگر هم می خواید که قسمتی از صورتتون مثل گونه ها برجسته تر بشه به جای کانتور از هایلایتر استفاده کنید؛ نهایتا هم برای تکمیل آرایش گونه حتما از رژ گونه استفاده کنید.

9.مرحله نهم آرایشی

در آخرین مرحله میرسیم به آرایش کردن لب ها، که بهتره حتما اول خط لب بکشید و بعد رژ لب، این کار باعث میشه تا هم رژتون تمیز تر باشه و هم ماندگاریش بالاتر بره.

makeup orders

به نظر شما کاربران شایانیوز چه ترفندهای دیگه آرایشی هست که انجام دادنشون بسیار تاثیر گذار خواهد بود؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها