|

ترفندای خونگی واسه رسوب زدایی اتو؛ با این روش ها تو سه سوت اتو رو عین آینه برق بنداز

رسوبات اتو خیلی اوقات آسیب های زیادی به لباس ها وارد میکنه که جبران ناپذیرن. اینجا ترفندای خونگی واسه رفع این مشکل رو بیان خواهیم کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- حالا که با ترفندای خونگی واسه رفع مشکلاتی که در طول روز باهاش دست و پنجه نرم می کنین آشنا شدین و یاد گرفتین چطوری میشه از شر بوی بد سینک، آلودگی شیرآلات و انواع لکه راحت شد، نوبت به یکی از ابزار کاربردی خونه میرسه. اتو از وسایلیه که بدون اون حسابی کارمون لنگ میمونه و اگر دچار آسیب یا رسوب گیری بشه، باید فاتحه لباسمون رو خوند.

در این شرایط اطلاع از روش رسوب زدایی اتو و مخزن درونی اون جزو اولین اصولی به شمار میاد که در نهایت یه لباس شیک و صاف رو بهمون تحویل میده. اینجا قراره روشای ساده و جذاب خونگی رو واسه رهایی از این مشکل یاد بگیرین. با ما همراه باشید.

ایندفعه معجزه سرکه واسه رسوب زدایی مخزن اتو رو امتحان کن!

پیش از اینکه بخواین سطح فلت اتو رو به طور کامل از آلودگی ها رفع کنین، ابتدا باید از تمیزی مخزن اون اطمینان یابید. بدین منظور به یکم سرکه سفید نیاز دارین. پیش از استفاده از این ماده اسیدی اگه دارین از اتو استفاده میکنین ابتدا اون رو از برق خارج کرده و صبر کنین تا اتو خنک شه.

jwefjfr

تو این مرحله سرکه وسط میاد و البته باید یکم هم آب مقطر بزنین تنگش تا به ترکیب دلخواهتون برسید. سپس اون رو تو مخزن اتو بریزین. ولی هنوز کار شما تموم نشده. اینجا باید اتو رو به برق بزنین و رو دمای متوسط بذاریدش و بعد 5 دقیقه که اتو به حد موردنظر داغ شد، تمام رسوبات به طور خودکار نرم شده و از بخش دیواری مخزن خارج خواهند شد.

sjfdf

جرم مخزن اتو رو اینجوری حرفه ای از بین ببر!

زمانی که مطمئن شدید رسوبات درون مخزن به طور کامل از بین رفتن، حالا نوبت به جرم گیری دقیق و حرفه ای میرسه. واسه این کار به یک حوله که ترجیحا قدیمی باشه نیاز دارین. حوله رو به طور کامل روی زمین پهن کنین و اتو رو با بالاترین درجه ای که داره روی حوله بذارین.

با قرار دادن اتو روی حالت بخار میتونین به تدریج خروج رسوبات مخزن اتو رو که تو مرحله قبلی نرم شده بودن ببینید. برای دیدن نتیجه عالی تا 20 دقیقه اتو رو روی حوله قرار بدین و سپس یه اتو خفن با مخزن تمیز تحویل بگیرید.

sedfhsf

زنگ زدگیای اتو رو با یه خوراکی جذاب بترکون!

الان نوبت به جرم گیری سطح اتو میرسه. خب واسه این کار روش های زیادی پیش رو دارین که یکی از اونا استفاده از لیموترشه. خیلی از اتوها به دلیل استفاده بیش از اندازه و قدیمی بودنشون دچار زنگ زدگی میشن. در این شرایط لکه های بدشکلی روی لباس به جا میذارین.

sefhef

واسه رفع مشکل زنگ زدگی کف اتو، مقداری از لیموترش رو در سطح اتو بکشید و با حوله ای خشک و تمیز اون تمام زنگ زدگی ها رو از بین ببرین. در صورتی که میخواین منافذ داخلی کف اتو رو هم پاک کنین از همین روش با گوش پاک کن کمک بگیرین تا اتو رو عین روز اول تحویل بگیرید.

hfghs

سرکه واسه رفع رسوب اتو حسابی جوابه!

یکی دیگه از مشکلات سطح خارجی اتو رسوب گیری بدفرم اونه که موقع اتو زدن حسابی حرصتونو درمیاره. واسه رهایی از این مشکل بهترین راه کمک گرفتن از سرکه و البته نمکه. این دو ماده ضد و نقیض رو با هم ترکیب کنین و اون رو با یه پارچه تمیز روی کف اتو بکشید.

sfgjhsaegjf

پس از اینکه مطمئن شدین تمام بخش های اتو به این محلول آغشته شده، با یه حوله سطح خارجی رو پاک کنین. از اون جایی که کار از محکم کاری عیب نمیکنه، با یه دستمال نخی هم کف اتو رو تمیز کنید و مات براق بودن اتو بشین و کیفشو ببرین.

sfbsj

نویسنده: گلچهره شالو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها