|

مانتو رنگی رو با چی ست کنیم؟

دوست داری رنگی رنگی مانتو بخری اما نمیدونی با چه شلواری ست کنی؟ بیا تا بگمت بانو جان

خیلی از خانم ها هستند که دوست دارند لباس ها و مانتو های رنگی بپوشند اما چون نمیدونن که باید چطور اون ست کنند خودشون رو همیشه محدود میکنند.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- رنگ مشکی یکی از پرکاربردترین در پوشش به حساب میاد چون همون طور که میدونید این رنگ به خاطر ذات خنثی ای که داره با همه رنگ ها ست میشه و ظاهری خوب میسازه و این ویژگی سوپر خفن رنگ مشکی تو استایل کردن آیتم های رنگی خیلی به کار میاد. اما چیزی که اکثر از خانم ها فراموش میکنند اینه که لزوما یه تیپ و استایل خوب نباید از یک رنگ تشکیل شده باشه و اصلا نیازی ندارم که شما خودتون رو محدود کنید چون در دنیای مد و فشن هیچ محدودیتی وجود ندارد.

با همه این اوصاف زمانی که می خواید مانتوهای رنگی و شاد بپوشید ممکنه یا این معضل مواجه بشید که اون رو چطور می تونید ست کنید و شلواری که مناسب مانتو شما باشه چیه! به همین خاطر هم ما می خوایم تا چند مورد از انواع ست کردن های رنگ شلوار با مانتو های رنگارنگ رو به شما معرفی کنیم و امیدواریم که برای ست کردن لباس هاتون این موارد کمک کننده باشند و به کارتون بیان.

1.مانتو رنگی با شلوار سفید

درست به همون اندازه که رنگ مشکی با همه چیز خوب میشه رنگ سفید هم همنشینی فوق‌العاده ای با دیگر رنگ ها داره پس با این اوصاف حتا اگر نمی خواهید که رنگ زیادی به پوششتون اضافه کنید می تونید این بار به جای مشکی از سفید استفاده کنید.

مانتو رنگی با شلوار سفید

2.مانتو رنگی با شلوار مشکی

به گزارش شایانیوز، با این وصف نمیشه انکار کرد که رنگ مشکی جذابیت خیلی بالایی داره و می‌تونه جلوه خاصی به آیتم های دیگه استایل شما بده، پس اون رو کنار نگذارید، فقط حواستون باشه خودتون رو بهش محدود نکنید.

شلوار مشکی

3.مانتو رنگی با شلوار کرم

یکی دیگه از رنگ های که به خاطر ذات خنثی بودنش می‌تونه خیلی کارآمد باشه کرم است، به علاوه اینکه کرم رنگ بسیار شیک و لوکسی به حساب میاد که پوشیدنش استایل شما رو گرون قیمت تر و شیک تر می‌کنه.

شلوار کرم

4.مانتو رنگی با شلوار ذغالی

ذغالی یه رنگ خاص و منحصر به فرد است که شما امکان ندارد به وفور اون رو در پوشش و استایل افراد مختلف ببینید پس انتخاب این رنگ برای کسانی که به دنبال تیپ های تک هستند انتخاب هوشمندانه ایست، به علاوه اینکه نزدیکی اون به رنگ مشکی باعث میشه تا دستتون برای تکمیل کردن اون با رنگ های شاد و جذاب کاملا باز باشه.

شلوار ذغالی

5.مانتو رنگی با شلوار طوسی

در بین تمام رنگ های که ما می‌شناسیم رنگ های زیادی هستند که یا خنثی به حساب میان و یا نزدیک به خنثی هستند و به همین خاطر هم کاربردشون دقیقا مثل اینهاست اما اصولاً ما زیاد از اون ها استفاده نمیکنیم هیچ دلیلی هم نداره مگر، عادت ما به استفاده از ست های قدیمی، پس با کمی شهامت این بار به جای مشکی و سفید برو سراغ طوسی، یه رنگ خنثی و شیک که تیپت رو می‌سازه.

شلوار طوسی

6.مانتو رنگی با شلواری از رنگ های هم خانواده

تابه الان همه چیزهایی که گفتیم شامل رنگ های خنثی و یا نزدیک به خنثی بود اما اگر شما جزو افرادی هستید که دوست دارند از رنگ ها با دست باز توی استایلشون استفاده کنند اصلا با این گزینه ها قانع نمیشید، پس کاری که شما باید انجام بدید اینه که برای تکمیل کردن استایلتون شلوارهایی از رنگ های هم خانواده مانتوتون انتخاب کنید.

شلوار با رنگ هم خانواده

7.مانتو رنگی با شلواری از رنگ مکمل

یک گزینه رنگی دیگه ای که میتونید داشته باشید اینه که رنگ شلوار رو از بین رنگ های مکمل مانتوتون انتخاب کنید این طوری هم جذابیت بصری استایل شما حفظ میشه و هم کلی رنگ شاد و دلبر توی پوششتون دارید.

شلوار با رنگ مکمل

8.مانتو رنگی با شلوار جین

شلوار جین ، چوب جادویی و عصای دست هر خانمی شلوار جین است، شلوار های جین جدای از اینکه چه رنگی دارند، آبی روشن، یخی، آبی سرمه ای و یا هر چیز دیگه ای تقریباً میشه گفت در همه موارد یک ترکیب و استایل خوب و مناسب ایجاد می‌کنند.

شلوار لی

به نظر شما کاربران شایانیوز مانتوهای رنگی رو با چه جور شلوار های دیگه ای میشه ست کرد؟ نظرات و پیشنهادهای خوودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

عکس ها از صفحات: dermond.collection , ir_style-magazine

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها