|

چطور شیک و لوکس تیپ بزنیم؟

چوب جادو رو قبول داری؟ دنبال مانتو گرون نباش، لوکس سِت کردن و ندونی جادو هم اثر نداره

داشتن یه تیپ و استایل لوکس اتفاقی خارق العاده نیست درسته که خود به خودی هم رخ نمی ده اما با رعایت چند تا ترفند ساده مثل آب خوردن راحت میشه.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- درسته که پوشش افراد نشان دهنده شخصیت اون ها نیست اما داشتن یک پوشش آراسته و زیبا می تونه در بهتر نمایش دادن افراد خیلی تاثیر گذار باشه و این موضوع برای همه به خصوص خانم های خوش سلیقه خیلی اهمیت داره. یه واقعیت مهمی وجود داره اونم اینه که اکثر خانم ها وقتی می خواند برای قرار های خاص و مهم آماده بشند ممکنه انقدر برای تیپ و استایلشون وسواس به خرج بدند که به جای شیک تر شدن، به قول قدیمی ها از اونورِ بوم بیوفتن و کلا یه تیپ بزنن عجیب غریب، که حتا خودشون هم باورشون نشه. معمولا یکی از مواردی که برای موقعیت های خاص، مثل قرار های مهم، قرار های عاشقانه، دورهمی های دوستانه تو کافه و رستوران و خیلی جاهای دیگه، اهمیت پیدا میکنه لوکس بودن استایله، که دقیقا بیشتر از هر چیز دیگه ای مستعد اینه که با وسواس زیاد تیپ شیک شما رو تبدیل کنه به یه ویترین شلوغ از مغازه.

منظورمون از ویترین شلوغِ مغازه اینه که اگر ندونید چطور باید یه استایل لوکس و گرون قیمت برای خودتون بسازید، حتا اگر گرون ترین لباس ها و کیف و کفش رو هم داشته باشید نمی تونید یه تیپی بزنید که اون ها به چشم بیان، به علاوه این که برای شیک بودن و استایل لوکس داشتن لزوما نیازی نیست که همیشه گرون تن کنید، بلکه با رعایت چند تا از اصول و ترفند های مهم می تونید برای خودتون یه چوب جادو بسازید.

چطور شیک و لوکس تیپ بزنیم؟

حالا که این اصول تا به این اندازه مهم هستند ما تصمیم داریم تا چند موردش رو با شما به اشتراک بگذاریم که حتما به کارتون میان. یک بار امتحانشون کنید مطمئن باشید که پشیمون نمی شید.

1.استایل سفید و مشکی

سفید و مشکی ممکنه دو رنگ معمولی و خنثی به نظر بیان و استایلی که از اون دو تشکیل شده ممکنه به نظر شما تکراری ترین گزینه ممکن باشه، خب واقعیت امر اینه که حق با شماست اما چرا این دو رنگ انقدر محبوب و پر طرفدار هستند؟! به خاطر این که جذابیت بصری بسیار بالایی دارند، به علاوه علی رغم این که همه می دونند این دو رنگ چقدر در کنار هم بی نقص هستند شما چند نفر رو می شناسید که برای یه قرار مهم با ست جذاب و چشمگیر سفید و مشکی ظاهر بشه؟!

چطور شیک و لوکس تیپ بزنیم؟

2.استایل مدِ روز

به گزارش شایانیوز، از ترندهای جذاب 2022 رنگ های پاستلی هستند که هم خیلی ملیح و دلبرند و هم جذابیت بصری بالایی دارند به همین دلیل هم استفاده از اون ها در زیبایی و لوکس شدن استایل خیلی تاثیر داره به علاوه در نظر داشته باشید که هر از گاهی پیروی کردن از مد می تونه به عنوان نقطه عطفه استایل شما باشه.

چطور شیک و لوکس تیپ بزنیم؟

3.استایل رسمی

هیچ چیزی به اندازه یک کت شلوار ست نمی تونه باعث شیک شدن و لوکس شدن استایل شما بشه. کت شلوار ها از قدی الایام جزو سبک های پوششی با کلاس و رسمی به حساب میومدند و حالا هم هنوز این امر در رابطه با اون ها صدق می کنه. اگر شما برای قراری که دارید دلتون می خواد حسابی بدرخشید مطمئن ترین کار اینه که یک کت شلوار ست و شیک بپوشید.

چطور شیک و لوکس تیپ بزنیم؟

4.استایل مونوکروم

رنگ ها در زیبایی و جذابیت پوشش خیلی موثرند حتا خیلی بیشتر از اون چه که ممکنه به نظر برسه برای همین هم باید در انتخاب رنگ لباس ها خیلی دقت کرد از مانتو که تو چشم ترین آیتم استایل به حساب میاد گرفته تا لباسی که زیر اون می پوشید. یکی از راه هایی که می تونه این مسئله رو براتون حسابی آسون کنه و یه جورایی یک تیر و دو نشان به حساب بیاد، پیروی از استایل مونوکروم است.

چطور شیک و لوکس تیپ بزنیم؟

5.استایلِ شیک با پارچه های شیک

جدای از این گه استایل شما چه طرح و رنگی داره یک موضوع دیگه ای که می تونه حسابی تیپتون رو زیر و رو کنه توجه به پارچه های انتخابی است. این گزینه نسبت به باقی گزینه ها کمی جزئی تر است اما تاثیر اون واقعا چشمگیر است. بعضی از پارچه ها اصولا لوکس و گرون قیمت هستند به همین خاطر هم می تونند در با کلاس تر شدن تیپتون موثر واقع بشند مثل پارچه های خامه دوزی شده و ژاکارد؛ به این معنی که شما با یه مانتو خامه دوزی می تونید ده هیچ از بقیه جلوتر باشید.

چطور شیک و لوکس تیپ بزنیم؟

به نظر شما کاربران شایانیوز برای اینکه بتونیم یه تیپ لوکس داشته باشیم چه آیتم های دیگه ای مهمه؟ نظرات و پیشنهادهای خوودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

عکس ها از صفحات: dermond.collection , hodamahdi._

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

نویسنده: شبنم فرزین پور

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها