|

اصول شیک پوشی

یه عالمه استایل شیک با مانتوی آبی؛ تابستون جای سرمه ای و کاربنی با آبی آسمانی بِتیپ

مانتوی آبی آسمانی

آبی آسمانی یکی از محبوب ترین رنگ های خانواده آبیست که با اکثر رنگ ها به ویژه رنگ های خنثی و گرم میتونه هارمونی جذابی رو ایجاد کنه.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- رنگ آبی یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها در بین مردم جهانِ. این رنگ نماد آرامشِ و مردم از طیف‌های مختلفش در لباس و پوشش خود زیاد استفاده می‌کنند. آبی تیره (سرمه ای)، آبی کاربنی، آبی روشن، آبی فیروزه ای، آبی آسمانی و آبی لاجوردی (نیلی) به عنوان طیف های مختلف این رنگ شناخته میشه که آبی آسمانی یکی از ست‌های محبوب این طیف است.

از بین طیف های مختلف آبی توی این مطلب میخوایم راجع به آبی آسمانی صحبت کنیم چرا که یکی از بهترین رنگ ها واسه تابستونِ. پس اگه یه مانتوی آبی آسمانی دارید یا میخواین چنین مانتویی رو بخرید در ادامه با ما همراه باشید.

آبی آسمانی از ترکیب آبی با سفید به دست می یاد. بنابراین ویژگی های هر دو رنگ داره از یک طرف با خلوص، پاکی، تمیزی و شفافیت سفید در ارتباطِ و از طرف دیگه، با آرامش، دوستی، صمیمیت، جوانی و وفاداری آبی همراه است. 

d

نحوه ست کردن آبی آسمانی

آبی آسمانی رو میتونید با اکثر رنگ‌های روشن و خنثی ست کنید؛ اما رنگ‌های گرم انتخاب‌های بهتری هستند. با قرار دادن رنگ‌های گرم مثل قرمز، زرد و صورتی در کنار آبی آسمانی به لباستون جلوه بیشتری بدید. پس اگه مانتوتون آبی آسمانیه میتونید شال یا روسریتونُ از رنگ هایی مثل قرمز، زرد، بنفش، سبز، نارنجی و همچنین سرخابی انتخاب کنید. شلوار سفید، طوسی، کرم، قهوه ای و جین آبی تیره انتخاب های بسیار خوبی برای مانتوی آبی آسمانی هستند.

z

عکس از صفحه ava.desiign 

به گزارش شایانیوز به طور کلی در رنگ هایی که با آبی آسمانی ست میشن محدودیت چندانی وجود نداره. سفید همیشه می‌تونه یکی از رنگ های مکمل آبی آسمانی باشه. صورتی روشن، ارغوانی، سبز چمنی، سبز آبی، نقره‌ای و تمام رنگ‌های پاستیلی می‌تونن با لباس آبی آسمانی ست بشن و ظاهری زیبا و دلنشین براتون ایجاد کنند.

d

عکس از صفحه mis_khalifeh

رنگ آبی آسمانی برای استایل مونوکروم هم بسیار عالی است؛ اگه نمی دونید مونوکروم چیه باید بگیم که مونوکروم به معنای تک رنگِ در واقع در استایل مونوکروم از یک گروه رنگی استفاده میشه یعنی می‌تونید از ته‌رنگ‌ها، سایه‌ها و درجات مختلف یک رنگ اصلی در ترکیب لباس هاتون استفاده کنید. در استایل مونوکروم هیچ محدودیتی درباره رنگ‌ها وجود ندارد و کافی است تشخیص بدید که چه رنگی برای رنگ پوست و موی شما مناسب‌ترِ.

w

عکس از صفحه mantomoderouz , imaryam.land

اکسسوری ها آبی آسمانی

خانوم های ایرانی خیلی عادت به پوشیدن رنگ های روشن ندارن اگه شما هم جزء این دسته از افراد هستید از اکسسوری های آبی آسمانی شروع کنید. کیف، کمربند، ساعت یا روسری آبی انتخاب های مناسبی هستند.

d

عکس از صفحه soraya_bahadori

نکات طلایی برای ست کردن رنگ آبی آسمانی

در فصل بهار و تابستون رنگ آبی آسمانی رو با رنگ‌های گرم مثل قرمز، نارنجی و زرد ست کنید.

در فصول سرد رنگ‌های خنثی، شتری و مشکی رو با آبی آسمانی ترکیب کنید.

برای قرار‌های اول از رنگ آبی آسمانی در ترکیب رنگی خود استفاده کنید چرا که با پوشیدن این رنگ فردی ساده، راحت، آرام و قابل‌اعتماد به نظر می‌رسید.

d

عکس از صفحه trendylia.collection

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​

عکس از صفحه soraya_bahadori , mantomoderouz

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها