|

انواع مدل شومیز و بشناس

مدلای شومیز رو بشناس که از واجباته؛ حالا یه تیپ بزن که از خوشگلیت همه هنگ کنن

اگر می خوای که خیلی شیک و رسمی تو هر مجلسی به درخشی با انواع شومیز اشنا شو و هر بار با یک مدل جدید مثل ماه شب چهارده تابان باش.

لینک کوتاه کپی شد
7

شایانیوز- جدای از اینکه سلیقه و علایق شما چی هستند یک سری آیتم ها وجود دارند که تقریبا تو کمد هر خانمی پیدا میشند، این آیتم ها همون هایی هستند که هم خیلی کاربردین و هم خیلی شیک و زیبا که به این راحتی دل شما رو نمی زنند و می تویند بارها ازشون استفاده کنید. یکی از این آیتم های کاربردی شومیز است که شاید کاربردی ترینشون هم شومیز سفید باشه؛ انتخابی که می تونید باهاش چندین نوع استایل مختلف رو امتحان کنید و هر بار هم بیشتر از قبل به تنت بشینه. از طرفی دیگه این روزها مانتو های شومیزی هم خیلی روی بورس هستند چون فوق العاده خنک و راحت و البته شیک و دوست داشتنی اند، از طرف دیگه ست شومیز با شلوار گشاد بسیار جذاب خواهد بود که تو این هوای داغ و سوزان تابستونی یه مزیت بزرگ به حساب میاد.

انداع مدل شومیز

حالا که شومیز ها تا به این اندازه کاربردی و پر طرفدارند ممکنه که شما دوست داشته باشید بیشتر از یکی یا دو تا شومیز توی کمدتون داشته باشید که این جور وقتا طبیعتا دوست دارید دو مدل مختلف و متمایز از هم رو انتخاب کنید. درسته که اکثر ما وقتی میگیم شومیز فقط یک یا دو مدل خاص توی ذهنمون شکل می گیرند اما تنوع انواع شومیز خیلی بیشتر از این حرفاست.

همون طور که می دونید شومیز ها به چند دسته تقسیم می شند، شومیز های مجلسی، شومیز مانتویی، شومیز پیرهن مردونه، شومیز جلو بسته و ... اما چیزی که ما داریم راجع بهش صحبت می کنیم کمی جزئی تر از این دسته بندی های کلی است، در واقع ما داریم منحصرا راجع به انواع شومیز هایی صحبت می کنیم که برای مهمونی ها و دور همی ها مناسب هستند. این شومیز ها غالبا در قسمت آستین و یقه است که با هم فرق می کنند. در ادامه چند مدل مختلف و متنوع از انواع شومیز رو با شما به اشتراک میگذاریم.

1.شومیز یقه حلزونی

به گزارش شایانیوز، این مدل از شومیز ها اکثرا دارای یقه های شلوغ با چین های منظم هستند؛ معمولا هم این شومیز ها از جنس تور، گیپور و یا حریر دوخته می شند و به خاطر ظاهر تجملاتی ای که دارند از پرطرفدار ترین شومیز های مجلسی به حساب میان.

انداع مدل شومیز

2.شومیز یقه ب.ب

یکی از انواع مدل های شومیزی که از قدیم هم کلی طرفدار داشته و جزو انواع شیک و رسمی به حساب میومده شومیز های یقه ب.ب هستند. جالبه بدونید که این یقه ها خودشون دو نوع مختلف دارند اون هایی که با پایه هستند و دو الی سه سانت روی گردن قرار می گیرند و اون هایی که بدون پایه اند و روی سرشانه میشینند.

انداع مدل شومیز

3.شومیز یقه ماندارین

اگر نام یقه ماندارین براتون آشنا نیست قطعا نام یقه چینی رو تا به حال شنیدید. این مدل از یقه به صورت ایستاده قرار می گیره و گاهی وقت ها در قسمت وسط اون دکمه می خوره و گاهی وقت ها هم نه. چون که یان مدل یقه خیلی پوشیده است شومیز هایی که یقه ماندرین برای خانم های محجبه یا پوشیدن زیر مانتو خیلی کاربری است.

انداع مدل شومیز

3.شومیز یقه هالتر

یکی دیگه از انواع یقه شومیز هالتر می باشد که هم نسبتا پوشیده است و هم جذابیت بالایی داره. هالتر در واقع نوعی از یقه گرد به حساب میاد که در قسمت پشت بسته میشه و جلوی اون بسیار صاف و زیبا روی تن میشینه.جالبه بدونید که این مدل از یقه معمولا برای لباس های مجلسی و لباس های شب مورد استفاده قرار میگیره برای همین هم شویمزی که با این یقه دوخته شده باشه قطعا جذابیت بصری بالایی خواهد داشت.

انداع مدل شومیز

4.شومیز یقه پلیسه

یقه های پلیسه از نوع فرمال و رسمی به حساب میان که به همین دلیل هم برای مهمونی ها و یا دور همی هایی که کمی رسمی تر است گزینه خیلی خوبی است به علاوه این که اگر آستین های شومیز شما از نوع مدل مردانه باشد می تونید اون رو زیر کت بپوشید و برای قرارهای رسمیتون ازش استفاده کنید.

انداع مدل شومیز

شما کاربران شایانیوز، کدام یک از انواع شومیز رو بیشتر ترجیح میدید؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

شهرزاد فدایی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها