|

ترفندای خونگی واسه تمیز کردن کابینت ام دی اف؛ با این روش ها قلب خونتُ درخشان کن!

اینجا قراره کلی ترفند جذاب واسه رفع انواع لکه از کابینت های ام دی اف یاد بگیرین و اینجوری جذابیت دوباره ای به اشپزخونتون ببخشید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- الان که کلی ترفند جذاب برای رفع بوی بد سینک و تمیز کردن شیرآلات یاد گرفتین، شاید با این سوال مواجه شید که چطوری میشه با ترفندای خونگی ساده از شر آلودگی ها و لکه هایی که کابینت آشپزخونه رو از رنگ و رو انداخته راحت شد. خیلی از خونه ها این روزا یا با کابینت ام دی اف یا با کابینت های براق به آشپزخونه شون نما دادن.

روش تمیز کردن هر یک از این کابینتا تا حد زیادی یه شکله، اما نباید بی گدار به آب زد و با هر ماده شوینده و ضدعفونی کننده ای به جون کابینتای خوشگلتون بیفتین. واسه همین هم پیشنهاد میدیم که این متن رو از دست ندین. چون قراره کلی ترفند جذاب و سرعتی واسه جذاب تر کردن کابینت های آشپزخونتون یاد بگیرین.

کابینت رو از شر گرد و خاک رها کن!

اولین مرحله ای که برای تمیز کردن کابینت لازم به انجامش هست، پاک کردن کابینت از گرد و خاک های موجوده. واسه این کار ابتدا یه دستمال تمیز که ترجیحا نخی باشه بردارین و به آرامی روی سطح خارجی کابینت ام دی اف بکشید. توجه داشته باشین که کابینت های ام دی اف و نوع براق اون مستعد بروز خط و خش روی سطحشون هستن. بنابراین تو انتخاب دستمال پاک کننده و نحوه تمیز کردن سطح کابینت دقت کنید.

wed

با این شوینده ساده کابینت ام دی افُ عین روز اولش کن!

اگه میخواین هر گونه رد دود یا آلودگی های تو چشم به راحتی از روی کابینت پاک کنین، پس از ترکیب مایع ظرفشویی و آب غافل نشید. با این ترکیب سمی میتونین جذابیت دوباره ای به کابینت ام دی اف و خصوصا کابینت های براق ببخشید. برای دیدن معجزه مایع ظرفشویی و آب ابتدا یه اسفنج رو به این ترکیب آغشته کنین.

سپس آب باقی مانده اسفنج رو با فشار دادن به طور کامل بگیرید و روی سطح کابینت بکشین. برای خشک کردن اون از دستمال نخی و نرم استفاده کنین. هر چه کابینت رو با سرعت بیشتری خشک کنید به نتیجه بهتری دست خواهید یافت. استفاده از این شوینده برای رفع لکه های چربی روی کابینت حسابی جوابه.

edd

ایندفعه جوش شیرین رو واسه کابینت امتحان کن!

از اونجایی که کابینت همواره در معرض انواع لکه ها خصوصا لکه چربی قرار داره، استفاده از یه شوینده مناسب و خفن واسه رهایی از این نوع لکه ها میتونه خیلی کمک کننده باشه. حتما تابحال با خواص جوش شیرین واسه رفع انواع لکه ها آشنایی دارین. جالبه بدونین که اگه لکه های چربی روی کابینت کلافتون کرده، بهترین راه استفاده از جوش شیرینه.

بدین منظور کمی از جوش شیرین رو با مقداری آب مخلوط کنین، به طوری که یه خمیر یک دست با سفتیِ به اندازه حاصل شود. سپس به اندازه کافی از این خمیر روی لکه چربی موجود بر کابینت قرار بدین تا خشک شود. پس از چند دقیقه لکه خشک شده جوش شیرین رو بردارین و اگه جای خمیرِ روی کابینتُ با دستمال پاک کنید تا کابینت رو عین روز اول بهتون تحویل بده.

sdchc

با دستمال مرطوب نمای تازه ای به کابینت ببخش!

در صورتی که لکه چربی روی کابینت شما جا خوش نکرده، پیشنهاد میدیم از دستمال مرطوب برای تمیز کردنش استفاده کنید. واسه رهایی از لکه های سطحی که چسبناک نیستن دستمال نرم و تمیزی رو بردارید که حتما باید توجه داشته باشید هیچ پرزی ایجاد نکنه. پس از اینکه با دستمال مرطوب کابینت رو تمیز کردین در کمترین زمان باید با دستمال نخی آن را خشک کنید تا ردی روی کابینت ایجاد نکنه.

fl

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها