|

ترفندای خونگی پاک کردن لکه روغن از لباس؛ اینطوری لباستُ به جذابیت روز اول برگردون

از بین بردن لکه روغن از روی لباس دغدغه خیلی از آقایون و خانوماس. اینجا قراره با ترفندای خونگی جذاب به جنگ هر چی لکه چربی رو لباسه بریم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- تا اینجا کلی ترفند خونگی جالب برای رفع لکه های جوهر از روی مبل و لکه بری فرش یاد گرفتین. حالا نوبت به لکه های بدفرم روی لباس میرسه که قطعا برای خیلی از شما پیش اومده که وسط جشن و مراسمی یهو با یه لکه چربی روی لباستون مواجه شید. تو فصل تابستون همه به فکر استایلای مناسب واسه دورهمی های دوستانه و مهمونی های خونوادگی هستن و دوست دارن بهترین خودشون باشن.

اغلب هم از لباسای رنگ روشن استفاده میکنن و با این دغدغه لباس رو میپوشن که احتمال داره به هر دلیلی لکه روغن روش بیفته. خب این یه موضوع طبیعیه ولی اگر هم چنین اتفاقی افتاد اصلا نگران نباشید. چون اینجا قراره کلی روش خونگی جذاب و سریع واسه لکه بری روغن از روی لباس یاد بگیرین.

با معجزه پودر بچه واسه لکه بری لباست آشنا شو!

اولین راهی که برای رهایی از شر لکه چربی روی لباس وجود داره، استفاده از پودر بچه است. واسه به کارگیری این روش ابتدا لازمه تا جایی که میتونین چربی روی لباسُ بگیرید. این کار رو بهتره با یه دستمال نخی تمیز به آرامی انجام بدین تا لکه به بخش های بیشتری از لباس سرایت نکنه. سپس مقداری از پودر بچه رو روی لکه چربی بر جای مونده قرار بدین. به قدری از پودر بچه استفاده کنین که تمام لکه با اون پوشیده بشه.

s

چند دقیقه صبر کنید و پس از اون با یه حوله تمیز که ترجیحا کاغذی باشه و یه قاشق، پودر رو از روی لباس بردارید. حواستون باشه کوچکترین بی دقتی میتونه باعث خرابی لباستون بشه. چون اگه لباستون رنگیه استفاده از پودر بچه باید با ملاحظه بیشتری انجام بشه. در این مرحله باید لباستون رو تو مایع ظرفشویی و آب بندازین تا کف کنه و با مسواک به آرومی روی لکه رو با حرکات دایره ای بشویید. اینطوری لباس رو عین روز اولش تحویل بگیرین.

ada

با شوینده دست ساز جذابیت دوباره ای به لباست ببخش!

اگه پودر بچه در دسترستون نیست و میخواین هر چی سریعتر لباستون رو به شکل قبلیش برگردونین، بهترین راه اینه که از شوینده خونگی کمک بگیرین. واسه این کار استفاده از شامپو، صابون یا مایع ظرفشویی ممکن خواهد بود به شرطی که روش به کارگیری اونا رو بلد باشین. در صورتی که از مایع ظرفشویی استفاده میکنین، تمام لکه موجود روی لباس رو با اون بپوشونید.

پس از چند دقیقه به آرامی با یه دستمال نخی تمیز مایع رو از روی سطح لکه بردارین و لباس رو بشورید. بعضی اوقات لکه خیلی روی لباس موندگار شده، واسه این موارد پیشنهاد میدیم از صابون لباسشویی کمک بگیرین. این دسته از شوینده ها قدرت بالاتری برای لکه بری دارن و نتیجه بهتری به شما خواهند داد.

esf

zsd

واسه کمک گرفتن از صابون می بایست اون رو رنده کنین و پس از اینکه یکم بهش رطوبت اضافه کردین، روی لکه لباس قرار بدید. درواقع باید این شوینده ها رو به صورت کف روی لکه بگذارید تا بمونه و اثر خودش رو به خوبی نشون بده. سپس با یه مسواک قدیمی شروع به پاک کردن لکه با حرکات دایره ای کنید. پس از اینکه به نتیجه مدنظر رسیدید، حالا لباس رو بشورین و واسه خشک کردنش اون رو در فضای باز بگذارید.

sdw

sd

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    سلام ممنون از پیشنهادهای،خیلی عالی شما که که به من کمک کردید تسکر از راهنمایی شما خیلی عالی بود تشکر دارم

  • فرناز ارسالی در

    از شما تشکر دارم برای ترفندهای بسیار زیبا از شما ممنون عستم برای

  • ناشناس ارسالی در

    از شما شما ممنون هستم برای ترفندهای جالب شما چون خودم خیلهاشو نمیدونستم خیلی غالی بود تشکر

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها