|

تفریحات لوکس و باحال

هفت تفریح سوپر خفنی که آدرنالینت رو می بره رو هزار ؛ عجیبا غریبا چه کِیییفی بده!

اگر دنبال تجربیات خاص و نو هستید با چند تا از لوکس ترین و خفن ترین تجربیاتی که می تونید تو ایران داشته آشنا بشید که امتحان کردنشون بد میچسبه

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تفریح کردن بخش مهمی از زندگی ما انسان هاست که گاهی وقت ها در بین شلوغی و هیاهوی کاری و حتا روزمرگی و عادت های همیشگی گمش می کنیم و هیچ وقتی رو براش در نظر نمی گیریم اما تفریحات مثل غذای روح میمونند باید براشون وقت بگذاریم و بهشون اهمیت بدیم، حالا ممکنه یکی تفریحش سینما رفتن باشه، یکی هم خرید کردن، بعضی آدم ها هم هستند که تفریحشون میشه امتحان کردن چیز های جدید و خاص که ممکنه به فکر هر کسی نرسه.

خیلی ها با خودشون فکر می کنند که مگه تو ایران چی داریم که بشه جزو تفریح های خاص و دور از انتظار ازشون اسم برد، اما باید بهتون بگیم که این طرز تفکر اصلا درست نیست. یک سری تفریحات وجود دارند که بهشون میگیم لاکچری ترین تفریحاتی که میتونید تو ایران داشته باشید، خب طبیعتا این تفریحات هزینه خیلی بالایی هم دارند و یک جیب پر پول می خواند اما مسئله ای که هست اینه که این تفریحات کارهای ساده و پیش پا افتاده ای نیستند و تجربه کردنشون مسلما خیلی لذت بخش خواهد بود به همین خاطر هم پیشنهاد ما به شما اینه که برای تجریه کردن این تفریحات کمی پول پس انداز کنید که واقعا ارزشش رو داره و خیلی لذت بخشند.

تفریحات خفن و لوکس ایران

در ادامه هفت مورد از لاکچری ترین و جالب ترین تفریحاتی رو که می تونید داشته باشید با شما به اشتراک می گذاریم.

1.کشتی تفریحی در کیش

همون طوری که می دونید کیش یکی از لوکس ترین و خاص ترین مناطق کشور به حساب میاد که مطمئنا تفریحات لوکس و درجه یکی هم داره که میشه باحاشون کلی حال کرد از تماشای دلفین ها گرفته تا بانجی جامپینگ، اما یکی از شیک ترین و منحصر به فرد ترین تفریحاتی که میشه تو کیش تجربه اش کرد اجاره کشتی تفریحی خصوصی یا یات است که شما می تونید اون ها رو به صورت ساعتی، روزانه و ماهیانه اجاره کنید.

تفریحات خفن و لوکس ایران

2.بالن در تهران

به گزارش شایانیوز، شاید تا به حال حتا از نزدیک بالن رو ندیده باشید اما باید بهتون بگیم که یکی از خاص ترین تجربیاتی که ممکنه در طول زندگیتون داشته باشید بالن سواری خواهد بود. سفر در آسمان ها یک تجربه فراموش نشدنی ایست که ارزش امتحان کردن رو داره و امکان نداره پشیمونتون کنه. آبسرد دماوند این امکان رو برای شما محیا می کنه تا تجربه ای بی نظیر داشته باشید.

تفریحات خفن و لوکس ایران

3.اسکی روی آب در تهران

دریاچه مصنوعی فشافویه در تهران یکی از اون مناطقی است که اگر شما طرفدار ورزش ها و تفریحات آبی هستید مطمئنا ازش خوشتون میاد، اما یکی از بهترین تفریحاتی که می تونید توی این دریاچه داشته باشید اسکی روی آب است. اگر از این تجربه لذت بردید دفعه بعد می توانید کیبل اسکی رو امتحان کنید که شاید شبیه به اسکی روی آب باشه اما حس و حال متفاوتی داره.

تفریحات خفن و لوکس ایران

4.جایروکوپتر در کیش

عاشق های پرواز، اونای که دوست دارند تو آسمون ها باشند و از بالا به همه چیز نگاه کنند، یکی از لوکس ترین تجربیاتی که می تونید توی کیش داشته باشید پرواز با جایروکوپتر است که با پرواز بر آب های نیلگون و همیشه درخشان خلیج فارش شما رو به وجد خواهد آورد.

تفریحات خفن و لوکس ایران

5.گلف در تهران

همون طور که می دونید گلف یکی از گرون قیمت ترین و با کلاس ترین ورزش ها در سر تا سر دنیا به حساب میاد که تجربه کردنش قطعا لذت خاص خودش رو داره. یکی از مجموعه های ورزشی ای که از زمین گلف بسیار خوبی برخوردار است، مجموعه ورزشی انقلاب تهران است که تنها زمین گلف کشور است که چمن می باشد. نکته بسیار جالب توجه در رابطه با این مجموعه ورزشی این است که دوره های ابتدایی ورزش گلف را برای علاقه مندان به صورت رایگان برگزار می کند.

تفریحات خفن و لوکس ایران

6.پاراگلایدر در تهران

هیچ چیزی به اندازه پاراگلایدر نمی تونه هیجان و لذت رو برای شما به همراه بیاره. رهایی در آسمان و پرواز در اوج مطمئنا یکی از بهترین و متفاوت ترین تجربیات زندگی شما خواهد بود پس برای یک بار هم که شده این کار را تجربه کنید. در این تجربه شما در ارتفاع 200 متری از سطح زمین به پرواز در خواهید آمد. سایت پروازی لواسان کوچک در تهران این امکان رو برای شما فراهم می کنه تا یک روز خاص و تکرار نشدنی رو برای خودتون بسازید.

تفریحات خفن و لوکس ایران

7.اسکوتر زیر دریایی کیش

یکی دیگه از تفریحات بی نظیری که در کیش می تونید به سراغش برید اسکوتر زیر دریایی یا همان غواصی مدرن است که باید بهتون بگیم یکی از مهیج ترین و دل فریب ترین تجربیاتی است که در تمام طول عمرتان خواهی داشت. اصولا غواصی در دسته ی جالب ترین و مهیج ترین انواع تفریحات می باشد نوع آن هم چندان تفاوتی ندارد.

تفریحات خفن و لوکس ایران

شما کاربران شایانیوز تا حالا هیچ یک از تفریحات بالا رو تجربه کردید؟ اگر نه دوست دارید که کدام یک از اون ها رو تجربه کنید؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها