|

انواع ست شومیز و شلوار

با ست شومیز و شلوار، زلیخا وار خوشگل کن؛ فکر نکن ساده و تکراریه ها می ترکونه!

اگر دلت نمی خواد که دیگه این سوال تکراری و خسته کننده ی حالا چی بپوشم رو بپرسی، با چند مدل شومیز مختلف کمدت و پر و پیمون مجهز کن اساسی.

لینک کوتاه کپی شد
7

شایانیوز- وقتی به یک مهمونی خانوادگی و یا دورهمی دوستانه دعوت میشید اولین چیزی که توی ذهنتون شکل میگیره چیه؟ به احتمال خیلی زیاد اکثرا به این فکر می کنید که چی بپوشم؟ خب طبیعی هم هست به خاطر این که یک مهمونی و دورهمی ساده موقعیتیه که شما باید تمام تلاشتون رو بکنید تا هم شیک و درجه یک باشید و هم اونقدر در پوششتون زیاده روی نشه که علی رغم خوشگلی اما به قول معروف از اونور بوم بیوفتید و به چشم نیاید. همون طور که می دونید یکی از اصلی ترین اصول شیک پوشی اینه که متناسب با شرایط و موقعیت لباس بپوشید و قرار نیست که هر چیزی رو به صِرف این که خوشگل و جذابه هر جایی پوشید. حالا بر می گردیم سراغ سوال اولمون، چی بپوشیم؟ برای همچین مراسمی یکی از بهترین انتخاب های ممکن شومیز است.

شومیز ها یکی از اصلی ترین آیتم هایی هستند که توی مهمونی ها و دورهمی ها به کار میان و شما می تونید به کمک اون ها یک استایل جذاب و مناسب برای خودتون بسازید. اصولا تنوع شومیز ها انقدر بالا هست که شما تو هر سنی که باشید و هر سلیقه ای که داشته باشید بالاخره یک مدلی که با استایل شخصی شما همخونی داشته باشه رو پیدا خواهید کرد.

ست شومیز و شلوار

جدای از طرح و مدل، چیزی که شومیز ها رو از هم متمایز می کنه جنس پارچه اونهاست. شاید تا به حال به این نکته دقت نکرده بوده باشید اما جنس پارچه نقش بسیار مهمی در ظاهر لباس و شخصیت دادن به اون داره؛ به این معنی که برای مثال شومیز هایی که قسمت هایی از اون ها با گیپور کار شده و یا تمام گیپور هستند و زیرشون آستر می خوره ظاهری کاملا رسمی و مجلسی دارند، پارچه ساتن هم نسبتا ظاهری رسمی تر و شیک تر از باقی پارچه ها داره اما در عوض شومیز های نخی ظاهری بسیار کژوال و مینیمال دارند که معمولا فقط هم در تابستون از اون ها استقبال میشه، شومیز هایی که از پارچه لنین دوخته شده اند هم، تقریبا همچین کانسپتی رو ارائه میدند، اما شومیز هایی که از جنس کرپ هستند و یا پارچه اون ها لمه می باشند یه جورایی میشه گفت مثل عصای دستند یعنی برای اکثر مناسبت ها و تقریبا تو تمامی فصل ها مناسب هستند و در حد فاصل شومیز های بسیار رسمی و مجلسی و شومیز های کژوال و  سبک قرار می گیرند.

ست شومیز و شلوار

به گزارش شایانیوز، حالا برای دورهمی و مهمونی ای که پیش رو دارید راحت ترین و بی دردسر ترین گزینه ای که می تونید به سراغش برید اینه که یه شومیز جذاب رو که با استایل شخصی شما همخونی داره به همراه شلوار متناسب با اون بپوشید و مثل ماه در جمع بدرخشید.

برای اینکه توی استایل کردنتون با مشکل برخورد نکنید ما چند نمونه از انواع ست های مختلف و متنوع رو با شما به اشتراک میگذاریم که امیدواریم کمکتون کنند تا هم متفاوت و خاص باشید و هم خوش تیپ و جذاب. فراموش نکنید که یکی از نکته های مهم خوشتیپی اینه که شما در لباستون احساس راحتی داشته باشید پس سعی کنید تا گزینه ای رو که برای شما بهترین است انتخاب کنید.

انواع ست شومیز و شلوار:

ست شومیز و شلوار

ست شومیز و شلوار ست شومیز و شلوار ست شومیز و شلوار ست شومیز و شلوار ست شومیز و شلوار ست شومیز و شلوار ست شومیز و شلوار ست شومیز و شلوار 1ست شومیز و شلوار

شما کاربران شایانیوز، کدام یک از انواع شومیز رو بیشتر ترجیح میدید؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

عکس ها از صفحه: real_golbarg

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها