|

واسه یه میکاپ خفن از ریمل زدن غافل نشو؛ اینجوری مژه هاتُ عین سرنتی پیتی جذاب کن!

نحوه درست ریمل زدن یکی از معضلات خانوما موقع آرایشه که قراره اصول صحیحش رو اینجا یاد بگیرین و ظاهری جذاب به چشمانتون هدیه بدین.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- از اونجایی که واسه داشتن یه میکاپ جذاب و بی نقص توجه به ترفندای آرایشی مثل نحوه استفاده از کانسیلر و انتخاب رژلب مناسب خیلی اهمیت داره و تا به اینجا کلی نکته برای آرایش درست و اصولی یاد گرفتین، بهتره از آرایش مژه هاتون غافل نشید. چون اگه شما زیباترین سایه ها و خوش فرم ترین خط چشم ها رو روی صورتتون داشته باشین، ولی از ریمل برای مژه هاتون استفاده نکنین قطعا یه چیزی رو واسه ظاهرتون کم میدونین و اون چیز نداشتن مژه های زیبا و بلنده. اینجا قراره ترفندای جذابی برای نحوه درست ریمل زدن به چشمتونُ یاد بگیرین. پس با ما همراه باشید.

desa

مرحله به مرحله به زیباتر کردن چشمانتون نزدیک تر بشید!

اولین نکته ای که پیش از ریمل زدن توصیه می کنیم ازش غافل نشید، کشیدن خط چشمه. اگه دوست دارین از سایه چشم هم استفاده کنید، پس اول سایه و سپس خط چشم رو برای زیباتر کردن میکاپتون به کار بگیرید.

همچنین توجه کنید که بدون هیچ مقدمه ای سراغ ریمل رفتن به هیچ عنوان درست نیس و بهتره با فرمژه، فرم جذابی به مژه هاتون بدین و بعدش سراغ ریمل زدن برید. واسه فرمژه زدن هم توجه داشته باشین که در صورت بلند بودن مژه هاتون حتما از انتهای مژه برای فر کردنش استفاده کنین و با چند بار فرمژه زدن، مژه هاتون در بهترین حالت خودش می ایسته.

sfs

حالا نوبت به ریمل زدن مژه هاتون میرسه. واسه این کار ابتدا برس ریمل رو توی قوطیش بکنین و با حرکات دایروی سعی کنین تمام برس به مایع ریمل آغشته شود. بعضی از افراد عادت دارن برس رو مدام توی قوطی فرو میکنن و بیرون میارن. بهتره بدونین با این کار تنها حباب هایی رو روی سطح برس به وجود میارین که باعث تیکه تیکه شدن ریمل خواهد شد و نتیجه دلخواهی رو به شما نمیده.

fsd

ریمل زدن رو از کجا شروع کنیم؟

یکی از سوالاتی که برای اغلب خانوما پیش میاد اینه که ریمل رو باید از کدوم قسمت مژه شروع کرد. برای ریمل زدن بهتره برسُ روی بخش انتهایی مژتون بگذارین و به سمت بیرون بکشید. این کار باعث میشه مژه های شما پرپشت تر از حالت طبیعیشون به نظر بیان و چشماتون درشت و جذاب خواهد شد. اما نقطه شروع برای ریمل از بخش داخلی چشم به سمت انتهای اونه که فرمی بی همتا رو به چشم هاتون می بخشه.

aefsas

اگه مژه هاتون خیلی با هم درگیرن، با چرخش آرام برس در میان مژه ها میتونین تارهای اون رو از هم جدا کنید تا مژه هاتون بیش از پیش خودنمایی کنن. همچنین برای ماندگاری بیشتر ریمل روی مژه ها سعی کنید برس رو حرکت ندین و با پلک زدن به آرامی تمام مژه رو به مایع ریمل آغشته کنین.

اگر هم دوست دارین دو بار به مژه هاتون ریمل بزنید باید منتظر بمونین تا اولین ریملی که زدین خشک بشه و سپس برای مرحله بعد اقدام کنید.

hc

واسه ریمل زدن این کارا رو انجام نده!

خیلی از خانوما به خاطر اینکه نحوه درست استفاده از ریمل رو بلد نیستن، ترجیح میدن موقع میکاپ کاری به مژه هاشون نداشته باشن. واسه همین بهتره پیش از ریمل زدن بدونین چه کارایی رو نباید انجام بدین. مثلا موقع ریمل زدن استفاده از انگشت کار بسیار اشتباه و خطرناکیه. چون مایع ریمل بسیار حساسه و احتمال درگیر کردن چشم یا پلک رو با عفونت ها داره و به همین دلیل بهتره همیشه اونو در حالت استریل قرار بدین.

همچنین واسه پاک کردن اون هم از پنبه ای که به آرایش پاک کن آغشته شده، کمک بگیرین. همچنین بیش از اندازه کشیدن برس ریمل روی مژه ها باعث بدفرم شدن حالتشون میشه و همونطور که پیش از این هم بیان کردیم هرگز دو مرحله ریمل رو پشت سر هم روی مژه هاتون نزنید و تا خشک شدن مرحله اول برای دفعه بعدی اقدام نکنید.

fwsf

sef

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها