|

اصول شیک پوشی

اول قرمزی که به رنگ پوستت میادو میگمِت؛ بعد مُکملای جذابش واسه اسپرت و رسمی

قرمز یکی از رنگ های اصلی و جزء رنگ های گرمِ که شامل قرمز روشن، قرمز توت فرنگی، سرخابی، خرمایی، ارغوانی، شرابی، یاقوتی و قرمز تیره است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- قرمز و زرشکی از اون رنگ های خوشگل و جذابِ که خیلی از خانوم ها دوسِش دارن اما خب برای خانوم های ایرانی که غالبا رنگ های خنثی میپوشن ممکنِ ست کردن قرمز کمی ساخت باشه و این سوالات براشون پیش بیاد که مانتو زرشکی رو با چه شال و کفشی ست کنن؟ یا اینکه چه رنگ هایی مکمل رنگ زرشکی برای استایل رسمی و اسپرت هستند؟ و اینکه آیا قرمز به همه می یاد؟

حالا قبل از اینکه بریم وارد بحث اصلیمون بشیم کمی راجع به این رنگ جذاب با هم صحبت کنیم. قرمز یکی از رنگ های اصلی و جزء رنگ های گرمِ که شامل قرمز روشن، قرمز توت فرنگی، سرخابی، خرمایی، ارغوانی، شرابی، یاقوتی و قرمز تیره است. در اولین قدم باید بدونید که کدوم قرمز بیشتر بهتون می یاد.

هر مانتوی قرمزی بهت نمی یادا بیا بگمت کدوم قرمز مناسبته؟

یادتون باشه هر قرمزی برای شما مناسب نیست باید از بین طیف های مختلف این رنگ جذاب اونی رو انتخاب کنید که با تناژ پوستتون هماهنگ باشه. در اولین قدم باید بدونید که پوست‌ها به سه دسته‌ اصلی روشن، برنزه و تیره تقسیم میشن و تمامی تناژهای رنگی پوست هم به دو دسته رنگ‌های سرد و رنگ‌های گرم دسته‌بندی میشن. پس در نهایت، ما شش گروه مختلف رنگ پوست داریم، پوست‌های روشن گرم و سرد، پوست‌های برنزه‌ گرم و سرد و پوست‌های تیره‌ گرم و سرد.

9

عکس از صفحه ivaz_plus

پوست‌های روشن و سرد، نباید به فکر پوشیدن قرمزهای خیلی تیره یا خیلی روشن باشند. معروف‌ترین تناژ قرمز، برای این رده از پوست‌ها، قرمز گیلاسی است. بهترین انتخاب برای پوست های روشن و گرم قرمز تیره است مثل رنگ خون که یه جا پخش شده باشه. قرمز تیره برای پوست های برنزه و سرد هم گزینه مناسبی است. پوست های برنزه و گرم هم باید قرمزی رو انتخاب کنن که به نارنجی متمایل باشه. پوست های تیره و سرد خیلی خوش شانسَن چون هر قرمزی بهشون می یاد. پوست های تیره و گرم باید قرمز متوسط یا گیلاسی رو انتخاب کنن.

z

حالا که متوجه شدید چه قرمزی بیشتر بهتون می یاد بریم سراغ معرفی بهترین مکمل ها برای این رنگ جذاب واسه استایل رسمی، مجلسی و اسپرت و کلی ست خوشگل قرمز با هم ببینیم.

مکمل های رنگ قرمز برای استایل رسمی

به گزارش شایانیوز اگه میخواین برای یک جلسه رسمی حاضر بشید یا اینکه قراره به یه مهمونی خیلی مهم برید باید رسمی تیپ بزنید بنابراین انتخاب هاتون کمی محدوده. اگه انتخابتون مانتوی قرمزه میتونید بقیه آیتم ها رو از بین رنگ های مشکی و سفید انتخاب کنید. برای انتخاب اکسسوری ها هم میتونید سراغ کرم برید. یه مانتوی قرمز با شلوار و شومیز مشکی و کیف و کفش کرم یه استایل بی نهایت شیک و زیبای رسمی براتون می سازه.

I

برای استایل رسمی از طوسی هم غافل نشید. طوسی رنگ خنثی ایست که در کنار قرمز جلوه زیبایی داره. این ست برای خانم های ساده پسند خیلی مناسبِ. طوسی از یک طرف باعث میشه قرمز بیشتر خودشُ نشون بده از طرف دیگه کاری میکنه که مانتو قرمزتون خیلی هم تو چشم نباشه. همه طیف های طوسی از تیره تا روشن در کنار قرمز زیبا و چشم نواز میشه. میتونید به جای شلوار طوسی از شال یا روسری طوسی در کنار مانتو قرمز استفاده کنید. 

o

مکمل های رنگ قرمز برای استایل اسپرت

اگه میخواین با مانتوی قرمز یه استایل اسپرت بزنید از شلوار جین آبی غافل نشید برای تکمیل این ست جذاب کتونی سفید خیلی به کارتون می یاد. اگه کمی اهل ریسک باشید میتونید سراغ شلوارهای صورتی، خردلی و زرد هم برید.

df

عکس از صفحه desaacollection , pink.fashioon

پیشنهاد بعدی ما برای استایل اسپرت با مانتوی قرمز رنگ سبزِ. در علم رنگ شناسی، رنگ سبز، مکمل قرمزِ و این یعنی اگه می‌خواین قرمز تو استایلتون به خوبی دیده بشه، بهترِ به سراغ رنگ سبز برید. ترکیب ته‌ رنگ‌های مختلف این دو رنگ همواره جذابِ اما شاید بهترین ته‌رنگ از خانواده سبز برای ایجاد یک ست با مانتوی قرمز، رنگ سبز خزه‌ای باشد.

d

عکس از صفحه enefstyle

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

عکس از صفحه enefstyle , ivaz_plus

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها