|

چطور ترندی بپوشیم؟

با رعایت اصول ترندی بپوش تا به جای اجق وجق شدن شیییک باشی؛ از مانتو بگیر تا اکسسوری

استایل ترندی چه ویژگیهایی داره؟ چطور می توینیم استایلی ترندی اما شیک و با کلاس داشته باشیم؟ هرچی سوال داری و نگه دار که ما همش و جواب دادیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مطمئنا تا به حال بارها واژه ترند رو شنیدید، برای مثال در سال 2022 رنگ بنفش یک رنگ ترند به حساب می آید یا مدل مو های باب یکی دو سالی هست که ترند شده اند و در جشنواره های بین المللی افراد زیادی را می بینید که با این استایل مو حضور پیدا می کنند. مانتو های شومیزی نیز یکی از اصلی ترین ترند های بهار و تابستون ما به حساب میان. به طور کلی همون طور که می دونید صنعت مد، مدام در حال تغییر و تحول است و هر سال گاها هر چند ماه یک بار آیتمی جدید را به عنوان مد روز معرفی می کند. اصولا خانم ها و آقایان خوش سلیقه هم سعی می کنند تا به این آیتم ها توجه داشته باشند و به کمک اون ها استایلی شیک و درجه یک برای خودشون بسازند.

چطور ترندی بپوشیم؟

با این وجود در کشور ما بیشتر افراد فقط در حد کمی خودشون رو در قید و بند مد و تغییر و تحولات اون قرار میدند اما با این هنوز هم هستند کسانی که سعی می کنند قدم به قدم همگام با مد پیش برند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید و همیشه سعی می کنید که خودتون رو روی مد نگه دارید و جوری استایل کنید که آیتم های ترند رو در کمدتون داشته باشید، سبک استایلی شما ترندی است.

حالا ممکنه که استایل شما ترندی نباشه اما دوست داشته باشید که هر از گاهی مود عوض کنید و با یک سبک ترندی استایلی تازه و خاص برای خودتون بسازید ما براتون ایده های توپ و درجه یک داریم که به کارتون میان.

1.رنگ روشن ترندی بپوش

یکی از راحت ترین و البته شیک ترین گزینه هایی که می تویند به سراغش برید اینه که استایلی متشکل از رنگ های روشن برای خودتون بسازید. ست کردن رنگ های روشن ظاهری شیک و باکلاس بهتون میده که قطعا براتون خوشایند خواهد بود به خصوص کرم و سفید اما اگر هم دوست دارید که رنگی تر و با نشاط تر تیپ بزنید برید سراغ رنگ های پاستلی.

چطور ترندی بپوشیم؟

2.کیف ترندی دست بگیر

کیف از اون آیتم هایی است که ممکنه با اهمیت به نظر نرسه اما می تونه تیپ و ظاهر شما رو از این رو به اون رو کنه و حتا در برخی مواقع نقطه عطف تیپ شما به حساب بیاد. پس اگر دوست دارید که استایلتون کمی ترندی تر باشه با یه کیف می تونید به راحتی حتا یک استایل ساده رو هم ترندی کنید.

چطور ترندی بپوشیم؟

3.آیتم های خاص ترندی بپوش

به گزارش شایانیوز، یک سری از ایتم های سبک وینتیج این روزها خیلی روبورسند مثل دستمال سر، پس اگر می خوای استایلت خاص و ترندی باشه اما خیلی هم دیگه تو چشم نباشی با یک سری آیتم های جزئی مثل دستمال سر تیپت رو خاص و ترندی کن.

چطور ترندی بپوشیم؟

4.کت ترندی بپوش

یکی از لباس هایی که این روزها خیلی روی بورسه کت است، از طرف دیگه به طور کلی لباس های اور سایز هم خیلی پرطرفدار شدند و جزو اصلی ترین ویژگی های مد روز به حساب میان، پس با این حساب مطمئنا می تونید تصور کنید که یک کت اورسایز تا چه اندازه می تونه ظاهر شما رو ترندی کنه. ویژگی این جور کت ها اینه که شما می تونید همچنان استایل کلاسیک خودتون رو داشته باشید اما با این کت ها کمی رنگ و بوی مدرن بهش بدید.

چطور ترندی بپوشیم؟

5.عینک ترندی بزن

یکی از واجب ترین آیتم هایی که در استایل ترندی باید رعایت بشه و نمیشه ازش چشم پوشی کرد اکسسوری ها هستند به خصوص عینک ها. پس اصلا فکر نکنید که آخه کی به عینک آفتابی من توجه می کنه و با یک عینک آفتابی ترندی قشنگ تیپ خودت رو به روز کن.

چطور ترندی بپوشیم؟

6.مدل های خاص ترندی بپوش

از بارز ترین ویژگی افرادی که ترندی می پوشند اینه که خودشون رو محدود نمی کنند و مدام تغیر و تحول توی پوششون ایجاد می کنند و از تکرار کردن گریزونن به علاوه این که اصلا هم نگران این نیستند که تیپ و استایلشن خیلی هم مرود پسند دیپران قرار نگیره. پس اگر شما هم می خواید که ترندی باشید مدل ها و آیتم های خاص رو امتحان کنید تا تکراری نشید، اصلا هم نگران این نباشید که تیپتون به قدری کافی مورد پسند همه قرار می گیره یا نه.

چطور ترندی بپوشیم؟

به نظر شما کاربران شایانیوز، برای یک استایل ترندری چه نکته های دیگه ای میتونه کمک کننده باشه؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

عکس ها از صفحه: manyanamor

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها