|

چطوری تو تابستون جذاب تیپ بزنیم؟!

رنگای پر طرفدار تابستونی رو بشناس و بعد برو تو نخ مانتو شلوار؛ رنگی جذاب باش

یکی از مهمترین نکاتی که می تونه استایل شما رو ده برابر جذاب کنه اینه که تو انتخاب رنگای پوششتون دقت کنید و مطابق با فصل اونا رو انتخاب کنید

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خانم های خوش سلیقه و خوش پوش خوب میدونند که توی هر فصلی یک سری از رنگ ها جذابیت بیشتری دارند و استفاده از اون ها در پوشش حالا جزئی و یا کلی می تونه به ظاهر و استایل شما زیبایی خاص و چشم نوازی بده. اون دست از خانم هایی هم که همش دنبال مد و ترندی پوشیدن هستند خواه ناخواه این مسئله رو رعایت می کنند چون صنعت مد همیشه به این نکته توجه داره که چه رنگی تو چه فصلی می تونه بیشتر بدرخشه و محبوب بشه. نهایتا نکته ای که می خوایم بهش اشاره کنیم اینه که در هر فصلی از سال که باشیم یک سری از رنگ ها محبوبیت بیشتری پیدا می کنند.

مخلص کلام این که بانوهای عزیز دل اگر به دنبال این هستید که تیپ و استایل خودتون رو حسابی بسازید و مثل یک تک گل رز در یک محفل بدرخشید باید به این نکته توجه داشته باشید که جدای از طرح لباس شما یا نحوه استایل شما رنگ آیتم های انتخابیتون هم خیلی مهمه.

color of the season

حالا که انقدر این موضوع از اهمیت بالایی برخورداره ما تصمیم گرفیتم تا چند تا از محبوب ترین و پرطرفدار ترین رنگ های تابستونی رو به شما معرفی کنیم که باهاشون می تونید کلی استایل جذاب و دوست داشتنی بزنید. یه نکته ی جزئی هست اونم اینه که شما مجبور نیستید که اون رنگ ها رو صرفا در آیتم های برگ و چشمگیر مثل مانتو یا شلوار استفاده کنید، آیتم های جزئی و کوچیک تر هم می تونند به همون اندازه جذاب و دوست داشتنی باشند و تیپ شما رو زیبا کنند.

1.سرخابی دلبر و خاص

سرخابی یکی از چشمگیر ترین رنگ هایی است که می تونید توی استایلتون ازش استفاده کنید. سرخابی نمادی برای تعادل، عزت نفس و حتا عشق است، و بیشتر نماد زنانگی داره اما نهایتا رنگ ها بدون جنسیت هستند. به طور کلی در تابستان رنگ های شاد و زنده هم خیلی پر طرفدارند و هم جذابیت بالایی دارند بنابراین استفاده از اون رو در پوششتون فراموش نکنید.

color of the season

2.سبز چشمگیر و شجاعانه

همون طور که می دونید در چرخه رنگ ها تعدادی رنگ اصلی وجود دارند، که یکی از اون ها سبز است و تا به امروز بعد از رنگ آبی، سبز رو دومین رنگ پر طرفدار جهان می شناسند. یکی از جذاب ترین ویژگی های رنگ سبز هم اینه که هرگز چشم رو نمی زنه و تماشای اون بسیار خوشاینده. حالا می دونید که چرا خوبه که توی استایل کردنتون از انواع رنگ سبز استفاده کنید.

color of the season

3.کرم شیک و گرون قیمت

کرم از اون دست رنگ هایی است که همیشه و همه حال کاربرد داره، به علاوه این که باعث شیک تر و باکلاس تر دیده شدن استایل شما هم میشه. کرم جزو رنگ های خنثی است که کمی گرمی در خودش داره برای همین هم جذابیت بصری بالایی رو ایجاد میکنه. به علاوه این که ست کردن باهاش هم خیلی راحته و شما می تونید با کرم انواع و اقسام رنگ های دیگه رو در پوششتون استفاده کنید.

color of the season

4.یاسی ترند و آرامش بخش

یاسی از اصلی ترین ترند های سال به حساب میاد. همون طور که می دونید هر ساله صنعت مد یک رنگی رو به عنوان رنگ سال معرفی می کنه و سال 2022 هم میزبان رنگ جذابی به اسم وری پری است که یه جورایی همون یاسی خودمون به حساب میاد با این اوصاف حالا فکر کن تیپی رنگی و دلبر داشته باشی که کاملا هم مطابق با مد روز است.

color of the season

5.سفید عصای دست

تو گرمای سوزان تابستونی هیچ رنگی مثل سفید نمی تونه محبوب و پر طرفدار باشه. هم میشه باهاش کلی تیپ و استایل رنگی و متنوع جذاب ساخت و هم این که خیلی خنک و راحته. سفید دقیقا همون رنگیه که اکثر خانم ها تو تابستون حتما یه سری بهش میزنند مخصوصا برای مانتو و شلوار.

color of the season

به نظر شما کاربران شایانیوز،چه رنگ های دیگه ای برای تابستون خیلی جذاب و مناسبند؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

عکس ها از صفحه: saharmoradi.5 , seom.design , adaa_design , kim_stylee_ , sepidefar_ 

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها